Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Κατηγορητήριο Νίκου Αντωνιάδη: “Διέσπειρες τις ψευδείς ειδήσεις ότι 1) τα εμβόλια είναι αναποτελεσματικά, 2) οι κλινικές και οι ΜΕΘ Covid-19 κατακλύζονται από εμβολιασμένους, 3) υπάρχουν θάνατοι εμβολιασμένων !!! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ !!! ΘΕΛΑΤΕ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΑ ;;; ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ;;; ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ !!! ΠΑΜΕ !!!

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Τι πίστευαν άραγε όταν έστηναν τη σύλληψη και κατασκεύαζαν το κατηγορητήριο; Να φοβηθώ; Να φοβηθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που με ακολουθούν; Άνθρωποι που δεν με ακολουθούν επειδή είμαι πολιτικός; Άνθρωποι που με ακολουθούν όχι γιατί είμαι ένας ακόμα που τους τάζει λαγούς και πετραχήλια; Άνθρωποι που με ακολουθούν και δεν είναι εν δυνάμει ψηφοφόροι; Άνθρωποι που δεν ακολουθούν έναν ακόμα επίδοξο πολιτικό που θα σώσει την Ελλάδα; Άνθρωποι που δεν ακολουθούν έναν ακόμα σωτήρα που αναλώνεται σε ιδεολογικές διακηρύξεις και εκφωνεί πύρινους πολιτικούς λόγους;

Αλλά άνθρωποι που ακολουθούν έναν δικηγόρο που μάχεται με μοναδικό όπλο του το ποινικό δίκαιο, το πάθος του για το δίκαιο και την πατρίδα του, και

την απέραντη και απεριόριστη αγάπη του για την οικογένειά του, για να αποτινάξει για λογαριασμό όλων των Ελλήνων τον ζυγό της μεγαλύτερης απάτης στην ιστορία του έθνους τους, να αποκαλύψει και να αποδείξει τα μεγαλύτερα εγκλήματα που έχουν διαπραχθεί σε βάρος τους μέσα και έξω από τα κολαστήρια, τα Άουσβιτς και τα Νταχάου των δημοσίων νοσοκομείων της χώρας τους και αγωνίζεται να σώσει συνανθρώπους του μέσα από τα κολαστήρια αυτά.

Εάν πίστευαν ότι εγώ θα φοβηθώ, αυτό αποδεικνύει πόσο λίγο με ξέρουν. Είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν ότι είχα από την πρώτη στιγμή πλήρη επίγνωση ότι έχω απέναντί μου το θηρίο; Και ότι το πανίσχυρο θηρίο θα εξαντλήσει όλα τα μέσα που διαθέτει για να με βγάλει από τη μέση; Και ότι ήμουν επίσης από την πρώτη στιγμή πανέτοιμος να το αντιμετωπίσω; Και ότι είμαι αποφασισμένος να θυσιάσω τα πάντα για τον τιτάνιο και ιερό αυτό αγώνα που δίνω απέναντί του;

Ό,τι και να κάνει όμως το θηρίο, όσες θυσίες και αν χρειαστεί να κάνω εγώ στη μάχη απέναντί του, πρέπει να βάλουν καλά στο μυαλό τους ότι θα βγω νικητής. Όχι γιατί είμαι ο καλύτερος δικηγόρος που υπάρχει ούτε γιατί είμαι ο μεγαλύτερος ήρωας που πάτησε ποτέ τα ιερά χώματα της πατρίδας. Θα ήταν ύβρις από εμένα ακόμα και η σκέψη αυτή. Έχουν υπάρξει δικηγόροι και εθνικοί ήρωες που ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι δεν φτάνω.

Θα βγω νικητής γιατί έχω σύμμαχό μου την απόλυτη Αλήθεια. Και γιατί ο αγώνας αυτός είναι πράγματι Ιερός. Και γιατί ΔΕΝ είμαι μόνος μου. Αν ήμουν άλλωστε μόνος μου ΔΕΝ θα είχε πέσει όλο κυριολεκτικά το σύστημα πάνω μου από τον Σεπτέμβριο και κυρίως τις τελευταίες εβδομάδες και τα 24ωρα και ούτε ο πόλεμος που δέχομαι θα ήταν ολοκληρωτικός.

Δεν είμαι μόνος μου γιατί έχω δίπλα μου την οικογένειά μου που με στηρίζει με τον πιο απόλυτο τρόπο. Έχω δίπλα μου μία Μαριάννα και έναν Έκτορα που με στηρίζουν τόσο ηθικά και ψυχολογικά όσο και ουσιαστικά, όσο δεν θα στήριζαν καμία σύζυγος και κανένας γιος στον κόσμο αυτό τον σύζυγο και πατέρα που έχει θυσιάσει κυριολεκτικά τα πάντα για τον ιερό αυτό αγώνα, ακόμα και τις ελάχιστες προσωπικές στιγμές του με την ίδια την οικογένειά του, η οποία έχει εκτεθεί μαζί του στον τεράστιο κίνδυνο από τον αγώνα αυτό που δίνει με όλες τις δυνάμεις της ψυχής του.

Δεν είμαι μόνος μου γιατί έχω δίπλα μου τον Άνθρωπο Δημήτρη Ποντίκα που ο ίδιος ο Θεός έστειλε στον δρόμο μου την στιγμή που έπρεπε, τη στιγμή που τον χρειαζόμουν, και μαζί το πιάσαμε όλο αυτό τη στιγμή εκείνη και θα το φτάσουμε μέχρι το τέλος.

Και δείτε εδώ τώρα γιατί ο Θεός είναι δίπλα μου και γιατί οι σοφοί πρόγονοί μου που πάντα και σε όλα έχουν δικαιωθεί, δικαιώνονται και σε αυτό που έλεγαν τα πανάρχαια εκείνα χρόνια που είναι σαν να μη πέρασε ούτε μία μέρα από τότε, ότι μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι.

Γιατί πώς αλλιώς θα μπορούσε να ερμηνεύσει κανείς το κατηγορητήριο που έχω στα χέρια μου και που θα κρατήσω σε αγωνία την οργάνωση μέχρι την τελευταία μέρα του δεκαημέρου που έχω στη  διάθεσή μου από το άρθρο 323 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας να προσφύγω στο Συμβούλιο Εφετών Αθηνών, στους συναδέλφους μεταξύ άλλων δηλαδή της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων που μίλησαν για Μεσαίωνα, Ιερά Εξέταση και πυρά στις παρατηρήσεις τους για την τροποποίηση του άρθρου 191 του Ποινικού Κώδικα που όπως φαίνεται έγινε για μένα, στον οποίο άλλωστε εφαρμόζεται και για πρώτη φορά και τόσο γρήγορα αφού δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι στο ΦΕΚ της τροποποίησης και σε χρόνο ρεκόρ στήθηκε η παράνομη σύλληψή μου, ασκήθηκε η δίωξη και συντάχθηκε/κατασκευάστηκε το σε βάρος μου κατηγορητήριο.

Δείτε πώς εγώ κατηγορούμαι μεταξύ άλλων ότι διέσπειρα τις ψευδείς ειδήσεις ότι 1) τα εμβόλια είναι αναποτελεσματικά, 2) οι κλινικές και οι ΜΕΘ Covid-19 κατακλύζονται από εμβολιασμένους, και ότι 3) υπάρχουν θάνατοι εμβολιασμένων.

Και ξεχάστε τι έχω δημοσιεύσει μέχρι σήμερα από τα στοιχεία που έχω αποκαλύψει, ξεχάστε τη δίωξη που ασκήθηκε στην Θεσσαλονίκη για τις λίστες του ΕΚΑΒ, ξεχάστε και τα στοιχεία της ιδίας της οργάνωσης που έχω δημοσιεύσει και αποδεικνύουν την αλήθεια για τα τρία αυτά στοιχεία του σε βάρος μου κατηγορητηρίου.

Δείτε τα σημερινά. Τα φρέσκα.

 

 

Και δείτε ξανά το κατηγορητήριο.

 

Καταλάβατε;

Και αυτά είναι ένα μέρος του κατηγορητηρίου.

Μέχρι τη δέκατη μέρα θα τινάξω όλο το στημένο κατηγορητήριο στον αέρα.

Και μετά θα ανακοινώσω την απόφασή μου.

Όπως έχω πει, όπως η ίδια η οργάνωση τα κατάφερε όποια απόφαση και να πάρω, μονά ζυγά δικά μου.

Απλά, έβαλα στη ζυγαριά τα μονά και τα ζυγά.

Πού έχει γύρει η πλάστιγγα θα το μάθουν τη δέκατη μέρα.

Στις 9 Δεκεμβρίου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »