Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Γενική επιστράτευση στην Αμερική ενόψει των προεδρικών εκλογών της 8ης Νοεμβρίου. Η Μαντόνα έταξε στοματικό σεξ σε όποιον ψηφίσει τη Χίλαρι Κλίντον.



Το βράδυ της 18ης Οκτωβρίου, η Madonna καθώς άνοιγε τη συναυλία της φίλης της Amy Schumer στο Madison Square Garden της Nέας Υόρκης είπε:
If you vote for Hillary Clinton, I will give you a blowjob,  OK? I’m good. I’m not a douche, and I’m not a tool. I take my time. I have a lot of eye contact, and I do swallow.

Αν ψηφίσετε την Χίλαρι Κλίντον θα σας κάνω στοματικό. Και είμαι καλή. Είμαι καλή.... Παίρνω τον χρόνο μου... Έχω οπτική επαφή... Και ναι... Καταπίνω!

Στην Αμερική το σύστημα προκειμένου να υποστηρίξει την υποψηφιότητα της Χίλαρι Κλίντον τα... παίζει όλα, τα... δίνει όλα.


1 σχόλιο:

  1. καταντια ρε πουστη μου ξεφτιλα αυτος ο κοσμος πρεπει να καταστραφει τελειως,αν ημουν θεος θα τον ειχα καταστρεψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ