Αυτό προκάλεσε ορισμένες προφανείς ερωτήσεις σχετικά με τις πολιτικές δεδομένων του Facebook όσον αφορά το Messenger. Οι απαντήσεις που δόθηκαν, ξεκαθαρίζουν κάποια πράγματα.
Η εταιρεία είπε ότι σαρώνει τις συνομιλίες Messenger όλων των χρηστών της, για να περιορίσει την κατάχρηση στο κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί αυτά τα προσωπικά δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς.
Σύμφωνα με τις πολιτικές περιεχομένου του Facebook, όλο
το περιεχόμενο πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο. Έτσι, όλα τα μηνύματα πρέπει να σαρωθούν και να χρησιμοποιηθούν αυτοματοποιημένα εργαλεία για να επισημανθεί ένα μήνυμα ή μια εικόνα για αναθεώρηση.
Εξηγώντας περαιτέρω, η εταιρεία είπε ότι πρέπει να σαρώνει τους διάφορους συνδέσμους καθώς και να εξαλείφει απειλές κακόβουλου λογισμικού. Επιπλέον με τη σάρωση εικόνων, στοχεύει στην ανίχνευση και επισήμανση περιπτώσεων παιδικής πορνογραφίας.
Μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις, το Facebook έχει επίσης προχωρήσει σε ενημέρωση της πολιτικής απορρήτου του. Η νέα πολιτική προσπαθεί να εξηγήσει τη χρήση των δεδομένων με πιο διαφανή τρόπο.
«Εξηγούμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε σε μια γλώσσα που είναι πιο κατανοητή στον χρήστη», αναφέρει μια επίσημη ανακοίνωση στο blog. Μιλάει επίσης για μια διαδικασία συλλογής σχολίων που θα σας επιτρέψει να μοιραστείτε τις σκέψεις σας για τις νέες αλλαγές.
Επιπλέον, έχει επίσης καταστεί σαφές ότι οι εφαρμογές Instagram και Messenger ακολουθούν τους ίδιους κανόνες πολιτικής σχετικά με τα δεδομένα και την αναθεώρηση του περιεχομένου.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου