Ο Μοντεσκιέ το 1734 ιδρύει και διαχωρίζει την αρχαία Γραικία (Grèce) από την Μακεδονία (Macédoine) |
Εντάξει, τον 18ο και 19ο αιώνα το κίνημα της Δύσης είχε αντιχριστιανικό χαρακτήρα. «Σκότος και έρεβος» ήταν το «Βυζάντιο», λέγε-λέγε αρκετοί το πίστεψαν. Όμως το 2010 γιατί
«απατεώνες, διεφθαρμένοι, τεμπέληδες» βαφτίστηκαν όλοι οι Έλληνες; Γιατί το παλιό Larousse επανήλθε στην καθημερινότητα; Γιατί η συκοφαντία και η λασπολογία άρχισε πλέον να περιλαμβάνει τον Θεμιστοκλή, τον Αισχύλο, τον Πλάτωνα; Γιατί η συνεισφορά των Ελλήνων στον παγκόσμιο πολιτισμό άρχισε να συνοψίζεται αποκλειστικά στην … ομοφυλοφιλία; Η απάντηση είναι εκτεταμένη, όμως το βασικό της στοιχείο είναι ότι το ψέμα του 1800 ήταν μερικό και προσωρινό. Άμεσος στόχος ήταν η διάκριση του αρχαίου Έλληνα από τον νεότερο, χριστιανό. Όμως ήδη τότε φαινόταν ένα τμήμα της μεγάλης εικόνας. Δεν χρειάζεται να ψάξει κανείς πολύ για να βρει ότι το όνομα του Μ. Αλεξάνδρου προκαλούσε τόσα αρνητικά ανακλαστικά στην διαφωτισμένη Δύση, όσα του Πατριάρχη ή του Καποδίστρια. Αλλά τι λέμε! ο Πατριάρχης (μάθαμε από την ίδια πηγή πως) δεν ήταν Έλληνας, ούτε και ο Capo d’Istria. Ο πρώτος ήταν Ρωμηός, ο δεύτερος ήταν Ρώσος ή… Κερκυραίος, τι από τα δυο δεν έχει σημασία …
Το 2010 δόθηκε ενολή να χαρακτηριστούν όλοι οι Έλληνες «Κολοκοτρώνηδες, Ανδρούτσοι, Καραϊσκάκηδες, Ζαΐμηδες, Δεληγιάννηδες, Περρουκαίοι…, δηλαδή (σύμφωνα με μια μετάφραση) παράνομοι, αγύρτες, βολεψάκηδες, ατομιστές, αντικοινωνικοί ... Στο εσωτερικό πρωτοστάτησαν ο Γ. Α. Παπανδρέου και η Εθνική Τράπεζα με τον ΣΚΑΪ. Στο εξωτερικό, πέρα από τον πρωθυπουργό της Ελλάδας, τον ρόλο του συκοφάντη ανέλαβαν οι εφημερίδες και -φυσικά- οι εκπομπές μεγάλης τηλεθέασης. Έτσι δικαιολογείται γιατί ένας Γερμανός, πρόσφατα, αρνήθηκε να πληρώσει έναν ταξιτζή στην Αθήνα. Είχε μάθει από «αξιόπιστη» πηγή ότι η Ελλάδα δεν παράγει. Τρώεει μόνον απ’ τα έτοιμα και χρωστάει στην Γερμανία της Μιχαλούς. Αυτό λέγεται «αντιστροφή πραγματικότητας» και μόνον αυτή εμφανίζεται να συμβαδίζει με την χυδαιότερη μορφή δημόσιου ψεύδους που είναι η συκοφαντία. Τι είναι η συκοφαντία; Ένα «ελαφρύ αεράκι» (αρχικά) όπως λέει και ο Μπωμαρσαί στον «Κουρέα της Σεβίλλης». Ο Ροσίνι μελοποίησε την συκοφαντία χρησιμοποιώντας το οστινάτο των εγχόρδων. Με την βοήθεια της μουσικής φαίνεται πώς το αρχικό αεράκι γρήγορα εξελίσσεται σε θύελλα και οι ψίθυροι σε κραυγές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου