Ως γνωστόν, την Τετάρτη 7η Σεπτεμβρίου 2011, επί ως Υπουργού Παιδείας της κυρίας Μαριέττας Γιαννάκου και υπό τον τίτλο «Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών και άλλες διατάξεις», χωρίς την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Λαού και των τοπικών κοινωνιών, η Βουλή των Ελλήνων με την πλειοψηφία 198 βουλευτών εψήφισε τον Νόμο 3512/2006, στο Άρθρο 1 τού οποίου ορίζεται: «Ιδρύεται Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών», στο Άρθρο 2 δε αυτού ορίζεται ότι: «Σκοπός του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών) είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους που θα ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική», δίνοντας ουσιαστικά και οριστικά το πράσινο φως για την κατασκευή του πρώτου Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών στην περιοχή του Βοτανικού του Δήμου Αθηναίων και ειδικότερα στην πρώην στρατιωτική έκταση του Ναυτικού Οχυρού Βοτανικού στον Ελαιώνα, πρώην Κεντρικού Συνεργείου Αυτοκινήτων Ναυτικού (ΚΣΑΝ), όπως αυτό χωροθετήθηκε και καθορίστηκε, στην δημόσια έκταση των 17 στρεμμάτων που αφαιρέθηκε και παραχωρήθηκε, άνευ αποζημιώσεως, γι’ αυτόν ακριβώς το σκοπό από το Πολεμικό Ναυτικό και τούτο χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψιν ότι το τέμενος θα γειτνιάζει άμεσα με τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Πολεμικού Ναυτικού.
Την 4η Αυγούστου 2016, ημερομηνία της εγκαθιδρύσεως του καθεστώτος του 1936, με Υπουργό Παιδείας τον κύριο Νικόλαο Φίλη, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ και υπό το καθεστώς της κατεπείγουσας διαδικασίας, μια νέα μεταπολιτευτική παθογένεια εκφασισμού της δημόσιας ζωής, που έχει μετατραπεί πλέον σε κανόνα νομοθέτησης υποβιβάζοντας και υποβαθμίζοντας δραματικά το έργο του «Ελληνικού» Κοινοβουλίου, την στιγμή που και ως βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος οι κ.κ. Παπαδημούλης, Λαφαζάνης και Κωνσταντοπούλου, την τακτική αυτή την έχουν καταγγείλει ως πραξικοπηματική, κατά την οποία διαδικασία ΟΥΔΕΜΙΑ ευαισθησία περί του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ και του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ υφίσταται εκάστοτε υπό της Ολομελείας της Βουλής αφού μη σεβόμενοι το Σύνταγμα και τους κανόνες του Κοινοβουλίου και συμπεριφερόμενοι με αυτόν τον απαξιωτικό τρόπο προς την δημοκρατία, ψήφισαν την τροποποίηση του ανωτέρω νόμου με τις διαδικασίες που ο συνταγματικός νομοθέτης προέβλεψε για σπάνιες και έκτακτες περιπτώσεις συνεχίζοντας έτσι τον εξευτελισμό της κοινοβουλευτικής διαδικασίας που αποτελεί εμπαιγμό του Ελληνικού Λαού την θέληση του οποίου ΟΥΔΟΛΩΣ έλαβαν υπ’ όψιν τους αφού σε πρόσφατη δημοσκόπηση η οποία έγινε και η οποία έδωσε σαν αποτέλεσμα ότι το 72% των Ελλήνων θεωρεί ενοχλητική την παρουσία των μουσουλμάνων στην πατρίδα μας, ΟΥΔΕΜΙΑ σημασία έχει για τους εκπροσώπους του που άλλη μία φορά ως κοινοβουλευτική πλειοψηφία ναρκοβατεί και μάλιστα επί βασικών αξιακών ζητημάτων με κίνδυνο την απώλεια της εθνικής ταυτότητας των Ελλήνων.
Έτσι, με την πλειοψηφία 206 βουλευτών των Κοινοβουλευτικών Ομάδων ΣΥΡΙΖΑ, Νέας Δημοκρατίας, Δημ. Συμπαράταξης, ΚΚΕ, Ποταμιού και Ένωσης Κεντρώων, υπηρετώντας τις πολιτικές τους σκοπιμότητες και τις ιδεοληψίες τους ο καθείς, ψηφίστηκε ο υπ’ αριθμόν 4414/2016 [ΦΕΚ Α 149/9-8- 2016] Νόμος για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και με τις μαγικές λέξεις «και άλλες διατάξεις», υπό την ενότητα «Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών», ψηφίστηκε το Άρθρο 35 του ως άνω Νόμου που αφορά την διευθέτηση της ανέγερσης του Ισλαμικού Τεμένους με επιβάρυνση του Κρατικού Προϋπολογισμού και πιό συγκεκριμένα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και τούτο διότι πρέπει να προχωρήσουν κάποιες επενδύσεις, όπως ελέχθη στην Βουλή και με την ομιλία του ο Πρωθυπουργός εξέφρασε την θέλησή του ότι το κράτος των Ελλήνων πρέπει να είναι «ουδετερόθρησκο» αγνοώντας ο ίδιος ότι, αφ’ ενός μεν ο όρος, ως νεολογισμός, δεν υφίσταται στην ελληνική γλώσσα αφ’ ετέρου δε ΟΦΕΙΛΕ οπωσδήποτε να γνωρίζει ότι το κράτος των Ελλήνων είναι κράτος χριστιανικό και ορθόδοξο, τουλάχιστον ακόμη.
Η ανωτέρω διάταξη καταψηφίστηκε εκ μέρους των Κοινοβουλευτικών Ομάδων της Χρυσής Αυγής και με μιά οξύμωρη διγλωσσία και εκ μέρους των ΑΝΕΛ διά της ανερμάτιστης πολιτικής των οποίων ζούμε έναν πολιτικό σουρεαλισμό διότι χωρίς ίχνος ειλικρίνειας και συνέπειας έργων και λόγων ο αρχηγός των κύριος Παναγιώτης Καμμένος, ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας παραχωρεί ή τουλάχιστον δεν αρνείται την παραχώρηση της έκτασης στον Βοτανικό για τη δημιουργία του τεμένους. Εν ολίγοις βιώνουμε το πολιτικό παράδοξο από μιά διφυή πολιτική προσωπικότητα που ο ίδιος άνθρωπος, ως Υπουργός Εθνικής Αμύνης αντί να μπλοκάρει την κατασκευή του τεμένους, ως όφειλε, ως θεραπαινίς υπέγραψε φαρδιά πλατιά λέγοντας «πάρτε την έκταση» και κατόπιν ως Αρχηγός του κόμματος των ΑΝΕΛ λέει «όχι, δεν θα ψηφίσω» την τροπολογία.
Οι υπέρμαχοι της ανεγέρσεως του τεμένους επικαλέσθηκαν τις Συνταγματικές μας διατάξεις περί ανεξιθρησκίας, την Ευρωπαϊκή Συνθήκη περί προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το Εθνικό Συμφέρον, το γεγονός ότι η Αθήνα αποτελεί την μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα δίχως επίσημο τέμενος σε λειτουργία, τις διπλωματικές σχέσεις της χώρας με τις μουσουλμανικές χώρες, όπως η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και άλλες, χώρες στις οποίες δεν τολμάει να μιλήσει άνθρωπος, εκεί που στις γυναίκες δεν επιτρέπεται να φαίνονται ούτε τα μάτια τους και προέβαλλαν ταυτόχρονα τις αξίες της ανοχής, του ανθρωπισμού, του πολιτισμού και της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Τα επιχειρήματα που ακούστηκαν του τύπου: «Επειδή θα φτιάξουμε εκεί το τέμενος, θα πρασινίσει η περιοχή» ή «Επειδή θα φτιάξουμε εκεί το τέμενος, θα κλείσουν όλα τα άλλα που λειτουργούν παράνομα» ή «Έτσι θα ελέγξουμε καλύτερα το ισλαμικό στοιχείο στη χώρα μας», είναι όλα προφάσεις εν αμαρτίαις και επιχειρήματα που δεν αντέχουν στη δοκιμή του διαλόγου κινούμενα στην σφαίρα των «ονειρώξεων» και των «φαντασιώσεων» κάποιων ελληνόφωνων ταγών ως και στους διαδρόμους διαφόρων οικονομικών και πολιτικών σκοπιμοτήτων προς ίδιον όφελος ενός εκάστου.
Αν θέλουμε πράγματι την αναβάθμιση της περιοχής, θα μπορούσαμε στόν χώρο αυτόν του Ελαιώνα νά μεταφέρουμε τόν κρυμμένο κάπου στό Ζάππειο ανδριάντα του μυθικού ήρωα της Επαναστάσεως του 1821 Γεωργίου Καραϊσκάκη, πού ἔδωσε στόν χῶρο
αυτό τήν πρώτη του μάχη στήν Αττική (Μάχη Χαϊδαρίου, 6-8 Αυγούστου 1826) καί ο οποίος τήν επόμενη χρονιά έδωσε τήν ζωή του γιά τήν ἐλευθερία των Αθηνών.
Για συνέχεια της ανάρτησης εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου