O Γεράσιμος Γερολυμάτος, γνωστός και ως ο ζωγράφος του τύμβου της Αμφίπολης, δήλωσε:
Γλυπτά του Παρθενώνα
Τα γλυπτά του Παρθενώνα δημιουργήθηκαν πολύ πριν τη γέννηση του Ελγιν ο οποίος τα λήστευσε με βάναυσο τρόπο χρησιμοποιώντας λοστούς και προκαλώντας καταστροφές πάνω στα αετώματα. Ό,τι δεν του άρεσε δε το πέταγε. Πρόκειται περί λεηλασίας και βανδαλισμού.
Ο κος Μπαλτάς έχει τραγική άγνοια του ζητήματος και δεν έχει όραμα για τον πολιτισμό. Είναι σημειολογικά λάθος όταν η Βρετανική κοινή γνώμη άρχισε να μεταστρέφεται υπέρ της Ελληνικής θέσης ο κος Μπαλτάς ως Υπουργός Πολιτισμού της Ελλάδας να αποκαλεί τα γλυπτά του Παρθενώνα «Ελγίνεια» παρέχοντας έτσι τη μεγαλύτερη εκδούλευση στο Βρετανικό Μουσείο!!!
Η νομική διεκδίκηση ήταν παράξενη από την αρχή. Η κυβέρνηση Σαμαρά για
λόγους πολιτικής ψηφοθηρίας ξεκίνησε τη νομική διεκδίκηση αλλά ο Ξυδάκης, προκάτοχος του Μπαλτά, την είχε αρνηθεί.
Η νομική διεκδίκηση των γλυπτών έπρεπε να συνεχισθεί ακόμα και εάν η απόφαση ήταν κατά της Ελλάδας γιατί η διεθνής προβολή του ζητήματος θα ανάγκαζε τους ληστές των γλυπτών να κατεβάσουν το κεφάλι κάτω γιατί είναι ηθικά έκπτωτοι.
Θα υπήρχε υποστήριξη και από άλλες χώρες που είναι θύματα ληστειών πολιτιστικής κληρονομιάς όπως είναι το Ιράκ όπου το μουσείο της Βαγδάτης είναι κατά ρημαγμένο.
Παράλληλα, ο ΟΗΕ με τη ρητή του αναφορά στην επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα δημιούργησε το υπόβαθρο στο οποίο μπορούμε να βασιστούμε.
Αμφίπολη
Η συνταξιοδότηση της κας Περιστέρη είναι σκόπιμη. Η κα Περιστέρη ήξερε τα πάντα για το μνημείο και το ότι ανήκει στα τέλη του 4ου αι. π.χ. δηλαδή την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το πόρισμά της δεν άρεσε γιατί δημιουργήθηκε ένα αίσθημα υπερηφάνειας σε όλους τους Έλληνες.
Δεν άρεσε όμως και για πολιτικούς λόγους γιατί κατοχύρωνε την περιοχή ως Μακεδονία και θα άλλαζε τις ισορροπίες με τις ψευτομακεδονίες. Δεν είναι τυχαίο ότι για το πόρισμά της οι Σκοπιανοί έσταζαν δηλητήριο.
Το ζήτημα ήταν επικίνδυνο και έπρεπε για τους λόγους που προαναφέρθηκαν να υποβαθμισθεί γι’αυτό και η εμμονή να είναι το μνημείο ρωμαϊκό παρά τις διαβεβαιώσεις πλήθος επιστημόνων όπως είναι ο Αντόνιο Κόρσο που υποστηρίζει την ελληνικότητα του μνημείου. Δυστυχώς, το μνημείο σήμερα παραμένει ασυντήρητο.
Πολιτική εθνομηδενισμού
Τα τελευταία 30-40 χρόνια στον τόπο μας υπάρχει σκυταλοδρομία αθλιότητας με αποκορύφωμα την εποχή Σημίτη μέχρι τις σημερινές δηλώσεις των πολιτικών που έρχονται με τη μορφή καταιγίδας. Ο Σημίτης με τον ΟΠΕΚ στον οποίο προήδρευε ο κος Λιάκος, άνθρωπος του Σημίτη δηλαδή, καλλιεργούσε τον εθνομηδενισμό.
Οι ίδιοι άνθρωποι που εμπλέκονται με τον εθνομηδενισμό είναι οι ίδιοι άνθρωποι που συνδέονται με τις διάφορες «αλυτρωτικές» τάσεις όπως είναι ο Χριστόπουλος που υποστήριζε ότι υπάρχει συμπαγής τουρκικός πληθυσμός στη Θράκη (!!!) εξυπηρετώντας έτσι τα συμφέροντα της Τουρκίας.
Ο εθνομηδενισμός έχει διεισδύσει στον κρατικό μηχανισμός, στο εκπαιδευτικό σύστημα, στη διανόηση όπου με τη βοήθεια των πολιτικών που είναι αυτοί που τον σχεδιάζουν διαβρώνεται η νέα γενιά που είναι ο κύριως στόχος τους. Γιατί, για παράδειγμα, δεν υπάρχει στο βιβλίο της ΣΤ” δημοτικού η σφαγή των Καλαβρύτων;
Ο εθνομηδενισμός αφορά όλο το πολιτικό φάσμα. Από τη δεξιά μέχρι την αριστερά. Η κα Γιαννάκου, την οποία ο λαός «σούταρε» εξαιτίας του ντόρου για το παιδικό βιβλίο, το σύστημα την ξαναέβαλε στα πράγματα από την πίσω πόρτα μέσω της θέσης της στο Ευρωκοινοβούλιο.
Ο σκοπός του εθνομηδενισμού είναι σε δύο επίπεδα: διεθνές και τοπικό.
Στο διεθνές επίπεδο καλλιεργείται η προσχηματική «συναδέρφωση των λαών» και ένας αχταρμάς πραγμάτων που οδηγεί στην πραγματικότητα στην έλλειψη δημοκρατίας και δικαιωμάτων.
Στο τοπικό επίπεδο επιδιώκεται η συνεκμετάλλευση των πετρελαίων του Αιγαίου με την Τουρκία γι’αυτό και «αμβλύνεται» η ιστορία κυρίως από την πλευρά της Ελλάδας.
Στόχος είναι να γίνουμε τελειωτικά προτεκτοράτο εάν και ήμασταν προτεκτοράτο ήδη από το 1830 και επιμέρους στόχος είναι η νέα γενιά.
Ωστόσο οι Ελληνες δεν είναι τόσο ανόητοι ώστε να θέλουν να αυτοκτονήσουν μαζικά και η βίαιη αλλοίωση και μεταμόσχευση πολιτισμού δεν είναι εφικτή.
Την εκπομπή μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ:
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου