- Τα παιδιά της Ε΄ Δημοτικού διδάσκονται από το ελληνικό κράτος, ότι το τανκ τσαλαπάτησε τους φοιτητές. Στο βιβλίο της Γλώσσας και στην ενότητα για το Πολυτεχνείο, υπάρχει σχετικό απόκομμα γνωστής εφημερίδας με την σημείωση ότι το τάνκ "..τσαλαπάτησε τους διαδηλωτές που ήταν σκαρφαλωμένοι στην κεντρική πύλη..".
Η είδηση δεν επιδέχεται αμφισβητήσεις, καθώς προέρχεται από την «έγκριτη» εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ του συγκροτήματος Λαμπράκη και από το ειδικό αφιέρωμα με ημερομηνία 17 Νοεμβρίου. Ιδού το ντοκουμέντο:
|
"....τσαλαπατώντας τους διαδηλωτές" |
- Το πρόβλημα είναι ότι το άλλο «έγκριτο» έντυπο του ίδιου συγκροτήματος Λαμπράκη, το ΒΗΜΑ, και μάλιστα ελάχιστες ημέρες πριν (9 Νοεμβρίου 2003), εξέδωσε ειδικό αφιέρωμα για τον «Φάκελο Πολυτεχνείο», όπου εκεί «για πρώτη φορά» μιλούσε ο οδηγός του τανκ που γκρέμισε την πύλη. Έτερο ντοκουμέντο:
- Εκεί λοιπόν, ο οδηγός, Α. Σκευοφύλαξ, στην 12η σελίδα του αφιερώματος, "με μοναδική ειλικρίνεια", αναφέρει: «Λίγο αργότερα κατέβηκα και εγώ από το άρμα και μπήκα στον χώρο του Πολυτεχνείου. Δεν υπήρχε νεκρός. Θα
μπορούσε όμως και να υπάρχουν νεκροί».
- Ο ίδιος ο Σκευοφύλαξ, το 2012, «απαντώντας» στον Ν. Μιχαλολιάκο, (που εκείνες τις μέρες μάθαμε ότι είχε προβεί σε "νέες προκλητικές δηλώσεις", καθώς δήλωσε ότι "δεν πλάκωσε κανέναν το τάνκ" - κάτι που αποτελεί "πρόκληση") επιβεβαιώνει, ότι το τανκ δεν σκότωσε κανέναν (κάτι που αποτελεί "ειλκρίνεια")...
Θυμάται όμως, ότι τραυμάτισε (με το τανκ) την Πέπη Ρηγοπούλου.
|
"Κανείς δεν είπε ότι...". Ε, όχι και κανείς |
- Σήμερα βέβαια μαθαίνουμε, ότι την Πέπη Ρηγοπούλου δεν την τραυμάτισε το τανκ όταν μπήκε, αλλά την έλιωσε (πάρα ταύτα, ζει).
|
"...τότε που την έλιωσε το τανκ" |
- Αλλού βέβαια μαθαίνουμε ότι δεν την έλιωσε πραγματικά, αλλά τις συνέτριψε τα πόδια (το τανκ και μάλιστα με τις... "ερπύστριες").
- Τελικά μαθαίνουμε, ότι δεν της συνέτριψαν τα πόδια οι ερπύστριες, αλλά στα πόδια τραυματίστηκε από ένα "βαρύ κάγκελο" (σύμφωνα με μαρτυρία αυτόπτη μάρτυρα).
- Η ίδια, πάντως έχει δηλώσει: «δεν μπορώ να ακούω ή να διαβάζω τις δακρύβεχτες περιγραφές των γεγονότων εκείνων και άλλων εξίσου ακραίων».
- Πως μετά να μην γράψει άρθρο σχολικός σύμβουλος Β΄/θμιας Εκπαίδευσης, σε σελίδα εκπαιδευτικών, σχετικά με τις «πιθανές δυσλειτουργικές συνέπειες από εσφαλμένη διαχείριση του όρου “Νεκροί του Πολυτεχνείου”»
|
"...να πιστέψουν λανθασμένα ότι..."; Πιστεύουν λανθασμένα τα παιδιά μας; |
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το άρθρο δεν έχει ουδεμία χροιά ιστορική, ούτε πολιτική, παρά μόνο πνευματική, κατά το «..Διό αποθέμενοι το ψεύδος λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού» (Εφεσίους 4:25)
ΚΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου