Ένα τεστ ακτινοβολίας EMF δείχνει ότι το να κάθεσαι σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι σαν να στέκεσαι κοντά σε ένα φούρνο μικροκυμάτων εν λειτουργία
– Κινητό Τηλέφωνο: 120 mW/m2
– Φούρνος μικροκυμάτων: 360 mW/m2
– Φούρνος μικροκυμάτων (50 εκατ. μακριά): 100 mW/m2
– Μέσα στο Tesla: 100 mW/m2
Δείτε το βίντεο με τις μετρήσεις:
EMF Radiation Test Shows Sitting in an Electric Car is Like Standing Near a Running Microwave
Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο (EMF) στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) επηρεάζει όχι μόνο τους οδηγούς, αλλά και τους επιβάτες (που χρησιμοποιούν EV καθημερινά) και τις ηλεκτρονικές συσκευές στο εσωτερικό.
Αυτό το άρθρο συνοψίζει τις μεθόδους μέτρησης που ισχύουν σε μελέτες σύνθετων EMF σε EV που επικεντρώνονται στην αξιολόγηση των χαρακτηριστικών μιας τέτοιας έκθεσης σε χρήστες και οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, μαζί με τα αποτελέσματα ερευνών για το στατικό μαγνητικό πεδίο (SMF), το μαγνητικό πεδίο εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας (ELF) και το EMF ραδιοσυχνοτήτων (RF) που σχετίζονται με τη χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων στις αστικές μεταφορές.
Τα εξεταζόμενα στοιχεία EMF συμμορφώνονται χωριστά με τα όρια που
προβλέπονται από το διεθνές εργατικό δίκαιο και τις κατευθυντήριες
γραμμές σχετικά με την αξιολόγηση της ανθρώπινης βραχυπρόθεσμης έκθεσης.
Ωστόσο, άλλα ζητήματα χρειάζονται προσοχή — η ηλεκτρομαγνητική ασυδοσία
των ηλεκτρονικών συσκευών και η μακροχρόνια έκθεση του ανθρώπου.
Το ισχυρότερο EMF βρέθηκε κοντά σε εγκαταστάσεις φόρτισης συνεχούς
ρεύματος (DC)—SMF έως 0,2 mT και μαγνητικό πεδίο ELF έως 100 µT—και
εντός των EV—έως 30 µT κοντά στον εσωτερικό ηλεκτρικό εξοπλισμό του.
Η έκθεση σε ραδιοσυχνότητες ραδιοσυχνοτήτων εντός των ηλεκτρικών οχημάτων (μέχρι λίγα V/m) βρέθηκε και αναγνωρίστηκε ότι εκπέμπεται από συστήματα ραδιοεπικοινωνιών εξωτερικού χώρου, μαζί με εκπομπές από πηγές που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των οχημάτων, όπως συσκευές κινητής επικοινωνίας επιβατών και κεραίες δρομολογητών Wi-Fi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου