- Μια ακόμα αχρείαστη καμπάνια, η πολλοστή τα τελευταία χρόνια με διαμοιρασμό ζεστού χρήματος στα ΜΜΕ.
- Το ίδιο το ΥΠΟΙΚ που πληρώνει για την καμπάνια δεν έχει ανεβάσει καν στην επίσημη σελίδα του στο Facebook κάποιο από τα σποτάκια.
- Σκορπάνε χρήμα για βιντεάκια που έχουν 1.000 προβολές, 4 likes και τρία σχόλια!
- Οι ευάλωτοι δανειολήπτες θα μπορούσαν να ενημερωθούν άμεσα και δωρεάν από το ΥΠΟΙΚ με προσωποποιημένα μηνύματα SMS ή e-mails απευθείας στα κινητά τηλέφωνά τους και τους υπολογιστές τους.
Του Βασίλη Γαλούπη
Το παλιό σύνθημα του γαλλικού Μάη ’68 «η φαντασία στην εξουσία» φαίνεται πως βρίσκει ανταπόκριση ακόμα και εν έτει 2024 στην ελληνική πολιτική σκηνή. Το υπουργείο Οικονομικών θεώρησε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξοδέψει σχεδόν 5 εκατ. ευρώ, μέρος του οποίου από τον προϋπολογισμό, προκειμένου να… διαφημίσει μέσω ΜΜΕ μια ακόμα απόπειρα εξωδικαστικού συμβιβασμού.
Το παράδοξο είναι ότι
ενώ το ΥΠΟΙΚ αισθάνεται την ανάγκη να διαφημίσει πληρώνοντας κι αυτό το μέτρο για τους ευάλωτους δανειολήπτες, όταν ούτε οι προηγούμενες απόπειρες φάνηκε να δελεάζουν τους περισσότερους οφειλέτες, το υπουργείο δεν έχει αναρτήσει καν – και δωρεάν ασφαλώς – στην επίσημη σελίδα του στο Facebook κάποιο από τα σποτάκια του που ήδη προβάλλονται στα Μέσα έναντι αντιτίμου. Όχι τουλάχιστον μέχρι την ημέρα δημοσίευσης της έρευνάς μας.Διαβάστε όλη την έρευνα ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου