Οι πελάτες του καταστήματος KFC [Kentucky Fried Chicken] στην ανατολική Kινεζική πόλη Hangzhou θα έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν με έναν νέο τρόπο το γεύμα τους. Με ένα χαμόγελο.
Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου, «Πληρωμή με Χαμόγελο», στο
τεχνολογικά εξοπλισμένο κατάστημα που λανσάρει την υγιή διατροφή. Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της προσπάθειας της εταιρείας Yum China να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία καταναλωτές.
Η διαδικασία περιλαμβάνει δύο δευτερόλεπτα σάρωσης προσώπου με μια τρισδιάστατη κάμερα και έπειτα έναν «αλγόριθμο ανίχνευσης ζωής» που εγγυάται την ταυτότητα του χρήστη.
Ο αλγόριθμος μπορεί να ανιχνεύσει χαρακτηριστικά που προέρχονται μόνο από ζωντανά όντα – εμποδίζει την χρήση φωτογραφιών.
Με την χρήση του αριθμού του τηλεφώνου διασφαλίζεται περαιτέρω η ασφάλεια των συναλλαγών.
Σημαίνει επίσης ότι δεν χρειάζεται να βγουν πορτοφόλια ή smartphones για να γίνει η πληρωμή.
Η Yum εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων πρόχειρου φαγητού στην αγορά, διαθέτοντας πάνω από 7.685 υποκαταστήματα.
Η Yum China αναδύθηκε πέρυσι από την μητρική της αμερικανική εταιρεία Yum Brands και προσπαθεί να αναζωογονήσει την ανάπτυξή της στην δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου κατόπιν αλλαγής προτιμήσεως των καταναλωτών που έπληξε τις πωλήσεις από το 2012, λόγω ανησυχίας για την ασφάλεια των τροφίμων. [σ.σ. η θυγατρική της, η KFC, είχε προμηθεύσει σε κάποια υποκαταστήματα δηλητηριασμένα κοτόπουλα].
…
Το νέο κατάστημα στο Hangzhou με την επωνυμία KPRO, στοχεύει σε μια νεότερη γενιά Κινέζων που αναμένεται να κατακτήσει το μερίδιο του λέοντος στον τομέα της κατανάλωσης μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Ο Joey Wat, πρόεδρος της Yum China, δήλωσε ότι το κατάστημα απευθύνεται σε «νέους και εξοικειωμένους με την τεχνολογία καταναλωτές, οι οποίοι διατίθενται να υιοθετήσουν νέες γεύσεις και καινοτομίες».
Το κατάστημα Hangzhou έχει αναπτύξει σχέση με την Ant Financial, η οποία βρίσκεται πίσω από το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου.
Η Ant, θυγατρική της Alibaba, δήλωσε ότι αυτή είναι η πρώτη εμπορική εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας παγκοσμίως.
Οι πελάτες μπορούν να πληρώνουν σκανάροντας τα πρόσωπά τους σε ένα περίπτερο παραγγελιών και εισάγοντας έναν τηλεφωνικό αριθμό – ο οποίος σκοπεύει να θωρακίσει το σύστημα από εκείνους που θέλουν να το εξαπατήσουν.
Ο Jidong Chen, διευθυντής τεχνολογίας βιομετρικής αναγνώρισης της Ant, δήλωσε ότι «Η ‘Πλήρωμή με Χαμόγελο’ συνδυάζοντας την τρισδιάστατη κάμερα με τον αλγόριθμο ανίχνευσης ζωής μπορεί να εξασφαλίσει την ασφάλεια των λογαριασμών και να εμποδίσει αποτελεσματικά απόπειρες πλαστογράφησης όπως την χρήση φωτογραφιών άλλων ανθρώπων, ή την χρήση μαγνητοσκοπημένων βίντεο».
Το μενού του καταστήματος προσφέρει εποχιακά προϊόντα, σαλάτες και σάντουιτς.
Το κοτόπουλο στο μενού είναι «ψημένο», ενώ στα ποτά περιλαμβάνονται φρέσκοι χυμοί, γκουρμέ καφέδες και παραδοσιακή μπύρα.
Η ιδέα του καταστήματος δεν είναι η πρώτη. Η Yum, ή ακόμα και ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της η McDonald’s, έχουν δοκιμάσει και στο παρελθόν νέες ιδέες στην αγορά.
Η Yum εγκαινίασε το ιταλικό δείπνο ως δοκιμαστικό «εργαστήριο» στο γνωστό ποτάμι Bund της Σαγκάης το 2015.
Η Κίνα έχει τα πρωτεία στη χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου.
Η τεχνολογία αυτή έχει εγκατασταθεί ακόμη και στον ιστορικό ‘Ναό του Ουρανού’ στο Πεκίνο για να αποτρέπει τους ανθρώπους να κλέβουν ρολά χαρτιού υγείας.
Τα αεροδρόμια και οι σταθμοί τραίνων φλερτάρουν επίσης με την ιδέα. Η αεροπορική εταιρεία China Southern Airlines εφέτος για πρώτη φορά χρησιμοποιεί την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου αντί των καρτών επιβίβασης.
Και στο Qingdao, σπίτι της πιο διάσημης Κινεζικής μπύρας, 25 ύποπτοι συνελήφθησαν πρόσφατα όταν παρευρέθησαν σε ένα φεστιβάλ μπύρας επειδή είχαν ταυτοποιηθεί από την εν λόγω τεχνολογία στις πύλες εισόδου.
μετάφραση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ
Πηγή Mail.Online
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου