Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου: Τα Αγγλικά κύριο μάθημα!

Έφτασε λοιπόν σήμερα, η ώρα κατά την οποία η "Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου" αποφάσισε να μας πει τα δικά της τρελά και παλαβά...
Του Λευτέρη Γκίνη

Έχω μία απορία, αυτή η επιτροπή, με ποιόν συνδιαλέγεται;
Ποιοί είναι οι κοινωνικοί "εταίροι" με τους οποίους συνομιλεί;
Ένα τόσο πολύ σοφό απόφθεγμα, "να κάνει την Αγγλική γλώσσα κύριο μάθημα" πως το σκέφτηκε;

Και μάλιστα όχι σε επίπεδο απλής γνώσεις επικοινωνίας, αλλά σε επίπεδο φιλοσοφικό, οσάν εμείς οι Έλληνες να μην έχουμε φιλοσοφικές ρίζες για να μάθουμε.
Συστηματικά και επίμονα από πολλού χρόνου είχαν αρχίσει την παντελή αποδόμηση της Ελληνικής γλώσσας, της Ελληνικής φιλοσοφίας, και της Ελληνικής παιδείας εν γένη.
Σήμερα έρχονται με το "έτσι θέλω" να περάσουν ένα ακόμα βήμα πρός την ολοσχερή καταστροφή της, κάνοντας την Αγγλική κύριο μάθημα.
Όταν η Αυστραλία και η Αμερική (σε ορισμένες περιπτώσεις) έχουν την Ελληνική γλώσσα και παιδεία σαν κύριο μάθημα.
Όταν η Microsoft θέλει να βάλει την Ελληνική γλώσσα στον προγραμματιστικό χώρο.
Και όλα αυτά... με τον άξεστο, και
παντελώς αμόρφωτο... κ. Φίλη να ηγείται μιας τέτοιας εθνικά αποτρόπαιης εγκληματικής πράξης.
Τα συμπεράσματα δικά σας...

Σημείωση ΑΖ: Τα μέλη που απαρτίζουν την Επιτροπή του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία είναι 36 με πρόεδρο τον Ομ. Καθηγητή Αντώνη Λιάκο και είναι τα εξής:


  1. Αντώνης Λιάκος, Πρόεδρος, Ομότιμος καθηγητής Ιστορίας του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  2. Χάρης Αθανασιάδης, Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας Εκπαίδευσης στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
  3. Αθηνά Αθανασίου, Αναπληρώτρια καθηγήτρια Ανθρωπολογίας του Φύλου στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου.
  4. Κώστας Γαβρόγλου, Πρόεδρος Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ομότιμος καθηγητής ιστορίας επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών.
  5. Σπύρος Γεωργάτος, Καθηγητής Γενικής Βιολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
  6. Μπέσσυ Δενδρινού, Καθηγήτρια του Τομέα Γλώσσας-Γλωσσολογίας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  7. Αθανάσιος Δημόπουλος, Προεδρεύων Συνόδου Πρυτάνεων ΑΕΙ Πρύτανης Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών.
  8. Θάλεια Δραγώνα, Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  9. Νίκος Θεοτοκάς, Πρόεδρος Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Καθηγητής Ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
  10. Νίκος Θεοχαράκης, Αναπληρωτής καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και Ιστορίας της Οικονομικής Σκέψης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  11. Σταύρος Κατσανέβας Καθηγητής Φυσικής Astroparticules et Cosmologie στο Πανεπιστήμιο Paris VII.
  12. Διονύσης Κλάδης, Ομότιμος καθηγητής Πολιτικής Ανώτατης Εκπαίδευσης στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
  13. Θέμης Κοτσιφάκης, καθηγητής στη δευτεροβάθμια ΕΠΑΛ πρώην Πρόεδρος της ΟΛΜΕ.
  14. Γεράσιμος Κουζέλης, Πρόεδρος Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Καθηγητής Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης Πανεπιστημίου Αθηνών.
  15. Βάσια Λέκκα, άμισθη επιστημονικός συνεργάτης στο Τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών.
  16. Θωμάς Μαλούτας, Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Καθηγητής Γεωγραφίας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.
  17. Κώστας Μάρκου, Καθηγητής Παθολογίας του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών και πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας.
  18. Γιώργος Μιαούλης, Καθηγητής Πληροφορικής, ΤΕΙ Αθηνών.
  19. Kώστας Μουτζούρης, Καθηγητής του Τομέα Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Πρώην Πρύτανης του Ε.Μ.Π.
  20. Νίκος Μπελαβίλας, Αναπληρωτής Καθηγητής της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.
  21. Μιχάλης Μπρατάκος, Προεδρεύων Συνόδου Προέδρων ΤΕΙ. Πρόεδρος ΤΕΙ Αθηνών.
  22. Γιάννης Παντής, Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Παιδείας, Καθηγητής Οικολογίας Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πρώην αντιπρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  23. Παυσανίας Παπαγεωργίου, Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας.
  24. Στέφανος Παρασκευόπουλος, Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  25. Στέφανος Πεσμαζόγλου, Καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου.
  26. Μίλτος Πεχλιβάνος, Καθηγητής Νεοελληνικών Σπουδών στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.
  27. Κλήμης Πυρουνάκης, Ιδρυτής και δάσκαλος σχολείου δεύτερης ευκαιρίας στις φυλακές Θήβας.   
  28. Νατάσσα Ρωμανού, Ερευνήτρια Κλιματικής Αλλαγής και Ωκεανογραφίας, ερευνήτρια στη ΝΑΣΑ και στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, ΗΠΑ.
  29. Aθηνά Σιδέρη, Καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  30. Νίκος Σιδέρης, Ψυχίατρος, ψυχαναλυτής, συγγραφέας. Έχει διδάξει στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.
  31. Γιάννης Σταυρακάκης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  32. Λόλα Τότσιου, Διευθύντρια Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.
  33. Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Εκπαιδευτικός στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου και Υπεύθυνος του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών.
  34. Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, Ομότιμος καθηγητής της Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  35. Χρήστος Χατζιωσήφ, Ομότιμος καθηγητής Ιστορίας Νεοτέρων Χρόνων στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.
  36. Δημήτρης Ψύλλος, Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

το είδα


Από την Α’ Δημοτικού θα διδάσκονται τα Αγγλικά στα σχολεία




Τα Αγγλικά πλέον θα διδάσκονται στην Α' τάξη και η δεύτερη ξένη γλώσσα εισάγεται στην Ε' τάξη αναφέρονται σε εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.


Η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας εισάγεται από την Ε΄ Δημοτικού, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, αλλά διευρύνεται πλέον στα τετραθέσια δημοτικά σχολεία.


"Αυτό δηλώνει και η ρήση του Γερμανού ποιητή και φιλόσοφου Βόλφγκανγκ Γκαίτε: «Όταν μαθαίνει κανείς μια ξένη γλώσσα, έχει την ευκαιρία να μάθει καλύτερα τη μητρική του». Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, εισήγαγε στο Δημοτικό σχολείο τα Αγγλικά, ως πρώτη και υποχρεωτική ξένη γλώσσα από την Α’ Δημοτικού με μια παιγνιώδη μεθοδολογική προσέγγιση, όπως συμβαίνει και στο μεγάλο ποσοστό των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Από την Γ’ Δημοτικού η διδασκαλία της Αγγλικής γίνεται με συστηματικότερο τρόπο. Η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας εισάγεται από την Ε΄ Δημοτικού, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, αλλά διευρύνεται πλέον στα 4/θέσια Δημοτικά σχολεία." αναφέρει η έκθεση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που θα δείτε παρακάτω


Η δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ε΄ και την Στ΄ τάξη μπορεί να είναι είτε η γαλλική είτε η γερμανική και εξαρτάται τόσο από τον αριθμό των μαθητών που θα επιλέξουν τη μια ή την άλλη γλώσσα όσο και από τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών γαλλικής και γερμανικής.


Διαβάστε παρακάτω την εγκύκλιο για την Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2016-2017 από το Υπουργείο Παιδείας καθώς και


α) Το έγγραφο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής


β) Η υπεύθυνη δήλωση για τη δεύτερη γλώσσα



ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ 
(κατεβάστε την εδώ σε pdf)







Το έγγραφο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
(κατεβάστε την εδώ σε pdf)










Επισυνάψεις: 


το είδα


Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό.