μαροκινής καταγωγής υπουργός Παιδείας του "σοσιαλιστή" Ολάντ, Najat Vallaud-Belkacem, (μουσουλμάνα στο θρήσκευμα, αλλά «όχι και πολύ») επανασχεδιάζει πλήρως το πρόγραμμα σπουδών για το Γυμνάσιο (ηλικίες 11-15 ετών) και θεωρεί τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά «ελιτίστικα» μαθήματα.
Το παρακάτω άρθρο σχετικά με την εκπαίδευση προέρχεται από το blog του Γάλλου διανοητή της 'Νέας Δεξιάς' GuillaumeFaye (φωτο). Ο Faye συνδέει αυτό το εκπαιδευτικό projectστη Γαλλία με την ισλαμική εισβολή και δείχνει πώς το πρώτο έχει σχεδιαστεί ρητά για να φιλοξενήσει την δεύτερη. Ορισμένα τμήματα του παρόντος άρθρου έχουν συμπυκνωθεί:
Τα σχολικά προγράμματα αναθεωρούνται από την κα NajatVallaud-Belkacem θέτοντας το Ισλάμ στο προσκήνιο και επιχιερώντας την κατάργηση της μετάδοσης του γαλλικού και του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Η δέσμευση αυτή, προσεκτικά στοχευμένη, είναι σε απόλυτη συσχέτιση με τη διαδικασία του κατακτητικού μεταναστευτικού πληθυσμού, την εποικισμό και την ισλαμοποίηση. Τα νέα προγράμματα επιτρέπουν ένα κομμάτι της ιστορίας της Γαλλίας να είναι προαιρετικό (ο Μεσαιωνικός Χριστιανισμός), αλλά η ιστορία του Ισλάμ (στημένα, μπορούμε να υποθέσουμε ...) να είναι υποχρεωτική!
Είναι απίστευτο: Στα νέα σχολικά προγράμματα επινοημένα από την υπουργό Εθνικής Παιδείας, η ιστορία του μεσαιωνικού Χριστιανισμού, της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, της Αυτοκρατορίας των Καρολιδών (800–888 μΧ.) και την περίοδο του Διαφωτισμού καθίσταται προαιρετική. Από την άλλη πλευρά, στην 7η τάξη, η μελέτη της αρχής της ισλαμικής επέκτασης γίνεται ... υποχρεωτική! Το Ανώτατο Συμβούλιο των Προγραμμάτων Σπουδών (ΕΕΣ), που έχει γεμίσει με ισλαμο-αριστερούς, επικύρωσε προσεκτικά αυτές τις επιλογές. Αποτελούν μέρος του σχεδίου για τη σταδιακή εξάλειψη της αφήγησης της γαλλικής εθνικής ιστορικής μνήμης, προς όφελος των «νέων πληθυσμών», σύμφωνα με τις επιθυμίες του (αριστερού) thinktank‘TerraNova’. Όπως λέει ο δοκιμιογράφος DmitriCasali, «Θέλουν να σβήσουν τις χριστιανικές ρίζες της Γαλλίας». Είναι αλήθεια, αλλά η παρατήρηση αυτή είναι ανεπαρκής και πρέπει να κοιτάξουμε ακόμη πιο βαθιά. Είναι πολύ απλά η ισλαμοποίηση (και αραβοποίηση) της διδασκαλίας της ιστορικής μνήμης που αρχίζει με την εφηβεία.
Τα μαύρα πρόσωπα πάντα σε περίοπτη θέση |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου