Τόσο το SpaceX όσο και το Blue Origin ανταγωνίζονται για να παρέχουν φθηνότερες εναλλακτικές σε σχέση με τη NASA, την Ευρωπαϊκή διαστημική υπηρεσία και άλλα κυβερνητικά διαστημικά έργα.
Ωστόσο, όπως και η βιομηχανία των smartphones ή του AI έχει δει σκληρό ανταγωνισμό από άλλους ικανούς κατασκευαστές, έτσι κι αυτές οι διαστημικές εταιρείες θα πρέπει επίσης να ανταγωνιστούν το διαστημικό πρόγραμμα της Κίνας.
Το 2014, ο Πρόεδρος Xi Jinping έσπασε το «μονοπώλιο» της κυβέρνησης σχετικά με
Τέτοιες μικρές επιχειρήσεις λαμβάνουν κεφάλαια από επενδυτές με έδρα την Κίνα, που ανέρχονται σε 8 δισεκατομμύρια δολάρια στον εθνικό προϋπολογισμό για το διάστημα, που είναι δεύτερος μετά τις ΗΠΑ. Οι εταιρείες αυτές μπορούν επίσης να αναζητήσουν την πείρα των επιστημόνων που ασχολούνται με την κατασκευή πυραύλων, από το ενεργό διαστημικό πρόγραμμα της Κίνας για τη μεταφορά ανθρώπων στο διάστημα.
Υπήρξε επίσης αύξηση κατά 50% του αριθμού των δορυφόρων στο διάστημα από το 2013 έως το 2017 σύμφωνα με την Satellite Industry Association. Έτσι, οι κινεζικές εταιρείες διαστημικών αεροσκαφών θα μπορούσαν να προσφέρουν ένα φθηνό τρόπο για την αποστολή περισσότερων δορυφόρων σε τροχιά.
«Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για μια εμπορική εταιρεία πυραύλων να αναπτυχθεί στην Κίνα από ότι τώρα», λέει ο Zhang Changwu, Διευθύνων Σύμβουλος της Landspace Technology Corp.
Μέχρι το 2030, η Κίνα στοχεύει να είναι στις τρεις πρώτες αεροδιαστημικές δυνάμεις του κόσμου και τα τελευταία τρία χρόνια, περισσότερες από 60 κινεζικές εταιρείες εντάχθηκαν στην εμπορική διαστημική βιομηχανία. Δεδομένου ότι η Κίνα έχει πετύχει να καλύψει όλα τα πεδία της τεχνολογίας, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι σύντομα θα καλύψει το χάσμα στον τομέα της αεροδιαστημικής.
secnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου