Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

«Χριστουγεννιάτικη» διαφήμιση χωρίς χριστιανούς (αλλά με μουσουλμάνους, σιχ ομοφυλόφιλους κλπ)

Νέο ξεσάλωμα της πολιτικής ορθότητας σε διαφήμιση.

Η Tesco, μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόβαλε την πρώτη «χριστουγεννιάτικη» διαφήμιση των εορτών, η οποία είναι γεμάτη από πολυπολιτισμικό και πολυφυλετικό συμβολισμό, την ίδια ώρα που «θάβει» κάθε τι που θα μπορούσε να συνδεθεί με τον Χριστιανισμό.

Η διαφήμιση είναι η πρώτη σε μια εκστρατεία με τίτλο «Everyone's Welcome», στην οποία η εταιρεία στοχεύει να γιορτάσει την «ποικιλομορφία» των ομάδων που «γιορτάζουν» τα Χριστούγεννα - και πιθανώς να στοχεύσει σε ένα ραγδαίως «διαφοροποιημένο» καταναλωτικό κοινό.

Στο διαφημιστικό βλέπουμε μία ποικιλία διαφορετικών οικογενειών και ατόμων, όπως έναν άνδρα Σιχ με το χαρακτηριστικό τουρμπάνι, μια ομάδα μουσουλμάνων γυναικών με hijabs, ένα πιθανώς γκέι ζευγάρι με ένα μωρό, αλλά καθόλου «χριστιανούς» - εκτός αν υποθέσουμε ότι το λευκό χρώμα του δέρματος παραπέμπει στον χριστιανισμό. Μία σκηνή που θα έδειχνε κάποια παρέα ανθρώπων σε
εκκλησία ή κάποιοι σπίτι με σταυρό ή ακόμη κάποιον ιερέα ή καλόγρια θα φαινόταν λογικό, αλλά τίποτα το εμφανές που παραπέμπει σε χριστιανισμό δεν μπορεί να βρεθεί ούτε στο διαρκείας 30 δευτερολέπτων ούτε σε εκείνο του ενός λεπτού διαφημιστικό.




"Αυτή τη χρονιά, η καμπάνια μας θα γιορτάσει τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ερχόμαστε κοντά τα Χριστούγεννα και πώς τα τρόφιμα βρίσκονται στην καρδιά όλων", δήλωσε η Alessandra Bellini, επικεφαλής πελατών της Tesco, για την εκστρατεία. "Θέλουμε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ότι, όπως και να επιλέγουν να κάνουν τα Χριστούγεννα, και ανεξάρτητα από το τι χρειάζονται, μπορούμε να βοηθήσουμε".

Η διαφήμιση δεν είναι πολύ δημοφιλής με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να έχουν γελοιοποιήσει την απίστευτη πολιτική ορθότητά της.



Είναι ενδιαφέρον ότι πολλά από τα κορυφαία σχόλια είναι σχετικά με το κρέας χαλάλ, με τους πελάτες να εκφράζουν την οργή τους για την πεποίθησή τους ότι η Tesco πωλεί κρυφά κρέατα που συμμορφώνονται με τις ισλαμικές πρακτικές σφαγής που ορισμένοι κατηγορούν ότι είναι απάνθρωπες.


Επιπλέον, πολλοί καταναλωτές πιστεύουν ότι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν ποια προϊόντα έχουν πιστοποιηθεί ως χαλάλ, καθώς τα τέλη που κατευθύνονται υπογείως σε ισλαμικές οργανώσεις διαρρέουν μέχρι σε τζαμιά - και ενδέχεται να χρηματοδοτούν τρομοκρατικές ομάδες.


Αναμφισβήτητα τα περισσότερα σχόλια στο Twitter, το Facebookκαι στο YouTubeδεν είναι ευνοϊκά.


"Δεν μπορεί πλέον να απολαύσει κανείς μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση χωρίς να έχουμε τις πολυεθνικές εταιρείες που χρησιμοποιούν την επιρροή τους για να προωθήσουν την προπαγάνδα υπέρ της διαφορετικότητας", αναφέρει το πρώτο σχόλιο.




Πρόσφατα η γερμανική αλυσίδα supermarketLidlδημιούργησε αντιδράσεις για την αφαίρεση του σταυρού από τις συσκευασίες με ελληνικό γιαούρτι.


"Αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων επειδή δεν επιθυμούμε να αποκλείσουμε οποιαδήποτε θρησκευτική πίστη", είχε δηλώσει ένας εκπρόσωπος της εταιρείας. "Είμαστε μια εταιρεία που σέβεται την ποικιλομορφία και αυτό εξηγεί το σχεδιασμό αυτής της συσκευασίας".


Την ίδια πολιτική ακολούθησαν και η Nestleκαι η ΜΕΒΓΑΛ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό.