Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Ο αόρατος κόσμος του σατανισμού. (βίντεο)

«Tα ΜΜΕ χειραγωγούν, γιατί τίποτα δεν πρέπει να φαίνεται όπως είναι»

«Διαίρει και βασίλευε». Αυτή είναι η τακτική της αόρατης ελίτ που κατευθύνει τον άνθρωπο στην αυτοκαταστροφή και ενάντια στον προορισμό του. Ο Ολλανδός Ronald Bernard, πρώην τραπεζικός, αποκαλύπτει πώς το κύκλωμα στο οποίο συμμετείχε, τον εξώθησε να μετάσχει σε σατανιστικές τελετές θυσίας παιδιών.

Το βίντεο κυκλοφόρησε πρόσφατα στο vimeo με τίτλο «Το χοντρό χρήμα – αποκαλύψεις εκ των έσω». Μεταφράστηκε στα αγγλικά και στη συνέχεια ένα τμήμα του αποδόθηκε στα ελληνικά από τον χρήστη του youtube vasoula2908.

σ.σ. Οι σοκαριστικές αποκαλύψεις του πρώην τραπεζίτη Ronald Bernard σε απομαγνητοφώνηση.

Εκπαιδευόμουν να γίνω ψυχοπαθής και απέτυχα. Δεν ολοκλήρωσα την εκπαίδευση, δεν έγινα ψυχοπαθής. Χτύπησε η συνείδησή μου … και το πιο δύσκολο ήταν ότι είχα υψηλή θέση εκεί.

Ήμουν πετυχημένος, με εμπιστεύονταν άτομα της ελίτ. Οι περισσότεροι ασπάζονταν μία περιθωριακή θρησκεία. Υπάρχουν Καθολικοί, Προτεστάντες, διάφορες θρησκείες. Οι περισσότεροι από αυτούς, ήταν Εωσφορικοί. Θα μου πεις, η θρησκεία είναι παραμύθι, δεν υπάρχει Θεός αλλά γι’ αυτούς είναι μία πραγματικότητα. Υπηρετούσαν κάτι άυλο που αποκαλούσαν Εωσφόρο.

Είχα επαφή με αυτούς τους κύκλους … και γελούσα, γιατί για μένα ήταν απλά πελάτες. Πήγαινα λοιπόν στις εκκλησίες του Σατανά.

– Οπότε, μιλάμε για σατανισμό;

Ναι. Και πήγαινα εκεί σαν επισκέπτης. Έκαναν λειτουργία με γυμνές γυναίκες, ποτά και άλλα. Το έβρισκα φαιδρό. Δεν πίστευα σε τέτοια πράγματα. Δεν πειθόμουν με τίποτα ότι ήταν αληθινά αυτά.

– Ήταν απλά ένα θέαμα για σένα.

Ναι, θεωρώ ότι το σκοτάδι και το κακό … είναι μέσα στους
ίδιους τους ανθρώπους. Δεν είχα κάνει τη σύνδεση ακόμα. Με καλούσαν, το διασκέδαζα βλέποντας τις γυμνές και τα άλλα. Ήταν η καλή ζωή.

Σου τα λέω όλα αυτά, γιατί … κάποια στιγμή κλήθηκα να συμμετάσχω σε θυσίες. Στο εξωτερικό. Σ’ αυτό το σημείο, έσπασα … ΠΑΙΔΙΑ.

– Σου ζητήθηκε να το κάνεις;

Ναι, και δεν μπόρεσα.

– Θέλεις να σταματήσουμε λίγο;

Όχι. Άρχισαν λοιπόν σιγά σιγά, να καταρρέω. Βίωσα πολλά σαν παιδί και αυτό με άγγιξε βαθιά. Τα πάντα άλλαξαν. Αλλά σε αυτόν τον κόσμο βρέθηκα.

Άρχισα να αρνούμαι αυτά που μου ανέθεταν στη δουλειά. Δεν μπορούσα πια να το κάνω. Κι έτσι δέχθηκα απειλές.

– Από αυτούς βέβαια …

Δεν μπορούσα πια να λειτουργήσω σωστά … η απόδοσή μου έπεφτε και αρνιόμουν εργασίες. Δεν είχα συμμετάσχει. Τελικά ο στόχος όλων αυτών σ’ εκείνο τον κόσμο ήταν για να τους έχουν όλους στο τσεπάκι τους … για να είσαι ευάλωτος στον εκβιασμό. Τους ήταν πολύ δύσκολο να με εκβιάσουν τελικά. Ήθελαν να το κάνουν με τα παιδιά κι εκεί έσπασα.

– Αυτό … -όχι ότι λες κάτι καινούριο- το κάνουν οι πολιτικοί;

Αν το ψάξεις στο google θα βρεις πολλές μαρτυρίες … για να καταλάβεις πως δεν είναι παραμύθι της Ντίσνευ. Δυστυχώς, το κάνουν παντού εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Κάποτε σπούδασα θεολογία και ακόμα και στη Βίβλο … βρίσκεις αναφορές τέτοιων πρακτικών στους Ισραηλίτες. Οι πρώτες 10 φυλές εξορίστηκαν στη Βαβυλωνία … λόγω αυτών των τελετουργικών με παιδιά. Κι επειδή θυσίαζαν παιδιά.

Όλα αυτά μ’ έκαναν να πιστέψω. Κατάλαβα ότι έχει κι άλλα η ζωή … Υπάρχει ολόκληρος αόρατος κόσμος. Είναι αληθινός. Υπάρχει σκοτεινή δύναμη και μια εμφάνιση φωτός. Κατέφυγα στη μελέτη θεολογίας για να βγάλω μια άκρη.

– Μελέτησες και ψυχολογία αν θυμάμαι καλά …

Ναι, αλλά αυτό το έκανα στην προηγούμενη ζωή μου. Γιατί με την εμπορική ψυχολογία και την ψυχολογία της μάζας … μπορούσα να χειραγωγήσω καταστάσεις προς όφελός μου.

– Τρομακτικό αυτό, γιατί αν το ψάξεις βαθύτερα, θα βρεις το ινστιτούτο Ταβιστοκ, έλεγχο του νου, MK Ultra κλπ.

Ναι σωστά, αλλά αυτό ήταν μέρος της δουλειάς μου. Στην εκπαίδευση, μπήκα σ’ αυτό πιο βαθιά, διότι … στις συμφωνίες πρέπει να χειραγωγήσεις τα ΜΜΕ. Χειραγωγείς πολλά γιατί τίποτα δεν πρέπει να φαίνεται όπως είναι. Το κάθε τι, πρέπει να φαίνεται διαφορετικό.

Βλέπεις τον κόσμο σαν κοπάδι προβάτων. Βάζεις τσοπανόσκυλα και τα οδηγούν σε μία κατεύθυνση. Για να ‘μαι ειλικρινής ακόμα το βλέπω γύρω μου αυτό. Οι άνθρωποι, μέσα από τις μεθόδους που χρησιμοποιούσαμε ακόμα αντιμετωπίζονται έτσι και είναι αποτελεσματικό. Ακόμα δεν καταλαβαίνει ο κόσμος πως λειτουργεί αυτό και ακόμα είναι έντιμοι, αρκεί να πιώ τη μπύρα μου κλπ. Απορροφώνται στο μηχανισμό επιβίωσης. Αυτό είναι το πρόγραμμα άλλωστε. Αλλά βλέπεις πόσο γελοία εύκολο είναι … να οδηγήσεις τον κόσμο σε μία κατεύθυνση. Όταν εσύ κινείς τα νήματα …

– Ψυχολογία της μάζας.

Ναι. Και αργότερα, πολύ αργότερα σε όλες τις μελέτες μου, βρήκα ένα ντοκουμέντο … που ισχυρίζονται φυσικά ότι είναι μπούρδα. Τα πρωτόκολλα της Σιών. Συστήνω σε όλους να διαβάσουν αυτό το ανιαρό γράφημα και να το επεξεργαστούν …
– Μιλάμε λοιπόν και για σιωνισμό.

Αν διαβάσετε τα πρωτόκολλα της Σιών, αν τα μελετήσετε και τα καταλάβετε … θα είναι σα να διαβάζετε σημερινή εφημερίδα. Πως από τη θέση της τελικής εξουσίας … και έχει κυριολεκτικά γίνει τελική. Αλλά αυτό επειδή οι λαοί δεν όρθωσαν ανάστημα. Δεν συνειδητοποιούν τι είναι πραγματικότητα.

– Και μας προγραμμάτισαν, αν τολμήσεις να πεις ότι είσαι κατά του σιωνισμού, σε ταμπελώνουν αντισημίτη. Τότε γίνεσαι …

Το αρνητικό, το κακό. Οι Εωσφορικοί οι Σατανιστές, πες το όπως θέλεις. Είναι πραγματική οντότητα. Είναι γραμμένο στη Βίβλο και όχι μόνο εκεί. Το βρίσκεις σε πολλά βιβλία. Πράγματι υπήρξε στιγμή διαχωρισμού από το Φως και μία ομάδα πήρε το δικό της δρόμο … κουβαλώντας ένα έντονο μίσος, θυμό … Λίγοι δεν υποτιμούν τη σοβαρότητα αυτού του θέματος. Γιατί είναι μία εξοντωτική δύναμη που μας μισεί. Μισεί τη δημιουργία. Μισεί τη ζωή. Και θα κάνει τα πάντα για να μας καταστρέψει. Και ο τρόπος είναι να διχάζει την ανθρωπότητα. Το Διαίρει και Βασίλευε είναι η αλήθεια τους.

Η ανθρωπότητα είναι η έκφραση του φωτός … που είναι η πραγματική δημιουργία. Όσο θα διχάζονται για τα πολιτικά, τα φυλετικά, για όλα αυτά … τότε από εωσφορική άποψη καταπιέζονται … οι πλήρεις δυνατότητες του εχθρού σου. Δεν μπορούν να σταθούν αυτεξούσιοι γιατί αν γίνει αυτό, θα έχαναν οι εωσφορικοί. Τότε θα εξαφανιζόταν το άπληστο τέρας.

Λέω για τον γέρο Αμερικανό στρατηγό που έβαλε … μια αίθουσα γεμάτη ανθρώπους, στο σκοτάδι. Τα μάτια προσαρμόζονται στο σκοτάδι, αλλά δεν βλέπεις τίποτα. Ο στρατηγός δεν λέει τίποτα και ξαφνικά … ανάβει έναν αναπτήρα, ένα μικρό φως. Και λόγω του παρατεταμένου σκοταδιού … βλέπεις να εμφανίζεται φως από ένα σημείο και όλοι μπορούν πάλι να δουν αμυδρά. Και τότε λέει: «Αυτή είναι η δύναμη του φωτός μας».

– Όμορφο.

Ενωθείτε. Ενωθείτε. Βρεθείτε όλοι μαζί. Και θα πάψει να υπάρχει αυτή η σ@ατο-ιστορία. Τόσο γρήγορα μπορεί να συμβεί. Είναι εύκολο να το λέω τώρα, αλλά τότε που γκρεμιζόμουν ..

– Μπορείς να μας πεις κάτι συγκεκριμένο γι’ αυτό; Πως έγινε; Επειδή σε προσκάλεσαν ..

Άρχισα να αρνούμαι αυτά που μου ανέθεταν. Χτύπησε η συνείδησή μου όταν μου ζητήθηκε αυτό για παιδιά και άρχισα να αρνούμαι ακόμα περισσότερο. Είχα συνείδηση και δεν μπορούσα να λειτουργήσω πια.

– Πήγαινες στη δουλειά μετά από αυτό;

Δεν είχα επιλογή, είχα δική μου επιχείρηση … με γραφεία και υπαλλήλους, όλα λειτουργούσαν ακόμα.

– Πρέπει να ήταν δύσκολο αυτό.

Ναι, πολύ δύσκολο, πολλές οι εντάσεις. Από τη μία παίζεις με χρήμα σε ψηλά επίπεδα … και δεν σε παίρνει να κάνεις λάθη, αλλιώς όλα καταρρέουν, η δουλειά σου καταστρέφεται, όπως και όλοι οι εμπλεκόμενοι και εσύ ο ίδιος. Μετά την έχεις βαμμένη. Αυτό στρεσάρει πολύ και χτυπάει και η συνείδηση. Με προειδοποίησαν όταν μπήκα σ’ αυτό, λέγοντάς μου, μην το κάνεις αν δεν βάλεις τη συνείδησή σου στην κατάψυξη.

– Τότε το συνειδητοποίησες;

Ναι, είχα γελάσει τότε, αλλά δεν ήταν καθόλου αστείο. Δεν είχα καταλάβει που είχα μπει …

– Και τελικά έκλεισε η κατάψυξη που είπες;

Διαλύθηκε. Δεν μπορούσα να το κάνω πλέον. Προσπάθησα να το καλύψω, να κρατήσω τα προσχήματα. Δεν ήξερα πως να βγω. Ήμουν παγιδευμένος όπως όλοι. Όλο αυτό με οδήγησε στην πλήρη κατάρρευση τελικά. Το σώμα μου απλά σταμάτησε. Το πρώτο πράγμα που είδα … ήταν τη μητέρα μου να κλαίει στην εντατική.

– Κατέληξες στην εντατική;

Ναι, έπαψα να λειτουργώ.

– Είχες πλήρη κατάρρευση;

Ναι, ναι. Και … τότε δεν πίστευα τίποτα, αλλά ακόμα θυμάμαι … πως το έβλεπα από εκείνη την οπτική γωνία. Έβλεπα τον εαυτό μου από ψηλά.

– Έφτασες κοντά στο θάνατο …

Είδα πως δούλευαν πάνω μου. Μπορείς να το πεις κι έτσι. Είδα πως δεν ήμουν μέσα στο σώμα μου. Ήμουν στο σώμα μου και δεν ήμουν μόνο εκεί … Τους είδα να δουλεύουν πάνω μου και αργότερα … ήμουν απρόθυμος να μιλήσω για αυτό, για καιρό. Μίλησα γι’ αυτό πολύ αργότερα. Αλλά τότε είχα ήδη ερευνήσει πολύ και άρχισα να πιστεύω. Καταλάβαινα καλύτερα το πνευματικό και το υλικό. Σ’ αυτό το σημείο, αυτή η έντονη εμπειρία πήρε τη θέση της. Συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι το σώμα μου … ότι αυτό είναι μόνο ένας περιέκτης. Το έζησα όλο αυτό και ήθελα πολύ χρόνο ανάνηψης.

– Ναι, φυσικά.

Ναι, είχα συντριβεί τελείως … Είχα ‘καεί’ και το σώμα μου χρειάστηκε ένα χρόνο για να ανανήψει. Διότι εγώ … Δεν θέλω να επεκταθώ τώρα, αλλά σ’ αυτούς τους κύκλους, βασανίστηκα σωματικά, κατά την έξοδό μου. Για να μην σπάσω το συμβόλαιο μυστικότητας. Οπότε για αρκετό χρονικό διάστημα με πήραν … Βασανίστηκα και το στρες που βίωνα αυξήθηκε … Έτρεχα με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς το τέλος μου.

– Εννοείς τις λεγόμενες απαγωγές, ή προγραμματισμό;

Όχι, μου έκαναν κάποια βασανιστήρια … για να μην βλάψω κανέναν σ’ εκείνον τον κόσμο. Τότε δεν το συνειδητοποίησα. Τώρα το βλέπω. Έγινε με τέτοιο τρόπο, που το τέλος … της προηγούμενης ζωής μου ήταν τόσο ακραίο … που δεν μπορούσα να το διαχειριστώ πλέον. Δεν υπήρχε περίπτωση να το διαχειριστώ πια.

Όμως η δύναμη της σκέψης μου ήταν τόσο μεγάλη … που συνέβη μόνο στο σώμα μου. Αυτό ήταν … Δεν ήξερα τι να κάνω πλέον. Δεν μου είχαν απομείνει επιλογές … Γι’ αυτό μερικές φορές έλεγα, που δεν ισχύει φυσικά, ότι θα ήταν καλύτερα να είχα ενδώσει σε ναρκωτικά και ποτά. Τουλάχιστον το τέλος μου θα ήταν πιο ήπιο … γιατί οι περισσότεροι είναι νεκροί τώρα. Αν και ξέρω πως υπάρχουν πιο πολλοί αχυράνθρωποι λίγοι ζουν από αυτούς που γνώριζα τότε. Οι περισσότεροι ήδη έχουν φύγει. Κι εγώ ήμουν πεθαμένος, αλλά είμαι ακόμα εδώ.

– Οπότε έχεις ακόμα κάτι να κάνεις …

Ναι, μπορείς να το πεις αυτό. Δεν μπορώ να πω εν συντομία, δεν ξέρω πόση ώρα μιλάμε, για τον κόσμο μέσα στον οποίο βρέθηκα. Αν έχεις συγκεκριμένες ερωτήσεις, θα απαντήσω … αλλά ήλπιζα να είμαι πιο συγκροτημένος. Αλλά δεν ξέρω πως … (να τα πω).

– Σου είμαι ευγνώμων για αυτά που μοιράστηκες

Για μένα είναι ακόμα πολύ σημαντικό …

(συνεχίζεται)






Μετάφραση: vasoula2908

Απομαγνητοφώνηση: Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ

Το καραβάκι της ιστορίας

thesecretrealtruth

investmentwatchblog.com

το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ