Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Μία ψυχή που είναι να βγει, ας βγει… ΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΩΡΑ, ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ !! Δέκα εβδομάδες κλείσαμε, μπαίνουμε στην ενδέκατη… Να τελειώνουμε με τη δικογραφία κατά Γιώργου Πατούλη – Στάθη Τσούκαλου…; Ιανουάριο την πιάσαμε, Απρίλιο μπαίνουμε, μη φτάσουμε στην Ανάσταση…

 Screenshot_4

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Ξέρω. Δυσκολεύονται.

Γιατί είναι από τις δικογραφίες με αντικείμενο που είναι ο ορισμός της συκοφαντικής δυσφήμησης.

Και δεν είναι και οι όποιοι τυχαίοι αυτοί που τη διέπραξαν.

Είναι ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών. Και ο Γενικός Γραμματέας.

Γιώργος Πατούλης και Στάθης Τσούκαλος.

Γιώργος Πατούλης. Από τους πρωταγωνιστές του αφηγήματος.

Αλλά έκανε το λάθος να με πιάσει στο στόμα του. Μάλλον, να με πιάσει στα γραπτά του. Και επιχείρησε τότε, Οκτώβριο – Δεκέμβριο του 2020, να πετύχει την πειθαρχική μου δίωξη και την καταδίκη μου.

Και τώρα αυτό, που να γυρίσει ανάποδα η Ευελπίδων, δεν μαζεύεται.

Αλλά η αναφορά τους μπήκε στο αρχείο. Οι συκοφαντίες τους όμως μπήκαν σε μία ποινική δικογραφία, η οποία μετά από ένα χρόνο και 1,5 μήνα (τα γνωστά δηλαδή, αλλά στο

πρόγραμμα, όπως σας είπα χθες και στο live στο facebook), έφτασε επιτέλους στον εισαγγελέα που θα αποφασίσει.

Και αυτός τώρα έχει τις …δυσκολίες του.

Γιατί είναι ο Πατούλης.

Και εγώ…

Δείτε τι έγραφα τότε στον θρυλικό λογαριασμό:

 

Αυτά είναι τα ψευδή και συκοφαντικά γεγονότα του εγκλήματος:

-Ότι ΔΕΝ ασκώ το Λειτούργημά μου με οδηγό την συνείδησή μου και τον νόμο.

-Ότι ΔΕΝ συμπεριφέρομαι με αξιοπρέπεια και σύμφωνα με τις παραδόσεις του Δικηγορικού Σώματος, τόσο κατά την άσκηση του Λειτουργήματός μου, όσο και στην ιδιωτική μου ζωή.

-Ότι ΔΕΝ έχω αξιοπρέπεια κατά τα άνω, με αποτέλεσμα να προκαλούνται σχόλια και δυσφήμηση σε βάρος του Δικηγορικού Σώματος.

-Ότι εκμεταλλεύομαι την άγνοια ανθρώπων προς εμένα ή το Λειτούργημά μου.

-Ότι ΔΕΝ επιδεικνύω στους τόπους κατοικίας μου και της εργασίας μου συμπεριφορά υποδειγματική για τους άλλους.

-Ότι ΔΕΝ βάζω δίπλα ή κάτω από την υπογραφή μου και τη σφραγίδα μου, με τη διεύθυνση του γραφείου μου και τον αριθμό του τηλεφώνου μου.

Τι; Αρχείο; Πώς;

Καλά…

Έτοιμη για δίωξη. Είναι ξεκάθαρα υπόθεση ακροατηρίου. Ούτε προσφυγή. Καμία τύχη.

Κύριε εισαγγελέα. Μη φτάσουμε Πάσχα.

Μία ψυχή που είναι να βγει, ας βγει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »