Όπως
πέρσι, έτσι και φέτος, η Ανώνυμη Εταιρία Jumbo επέλεξε να παίζει
νυχθημερόν στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση μια χριστουγεννιάτικη
διαφήμιση που καμία σχέση δεν έχει με το ορθόδοξο-χριστιανικό πνεύμα των
ημερών.
Τα
Χριστούγεννα του 2023, η ΑΕ Jumbo είχε προπαγανδίσει την νεοταξίτικη,
ανάποδη και αντίχριστη ιδέα ότι «αν ένας δεν πιστεύει, κανένας δεν
πιστεύει», διαστρεβλώνοντας έτσι την ορθόδοξη θεώρηση ότι το ανθρώπινο
πρόσωπο είναι ιερό και μοναδικό, με αναφαίρετο δικαίωμα να πηγαίνει
κόντρα στο κυρίαρχο (και συνήθως μολυσμένο) ρεύμα. Κατά
περίεργο τρόπο, η περσινή διαφήμιση της ΑΕ Jumbo βρισκόταν σε θαυμαστή
σύμπνοια με την τοποθέτηση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο
οποίος, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Διάσκεψης για τους Πρόσφυγες, τους
Μετανάστες και την Κλιματική Αλλαγή, που είχε διοργανωθεί από 13-15
Δεκεμβρίου 2023 στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, δηλ. την
Γενεύη (Religious Leaders Unite for Climate Peace in Solidarity with
Refugees = Οι θρησκευτικοί ηγέτες ενώνονται υπέρ της κλιματικής ειρήνης
εν αλληλεγγύη με τους πρόσφυγες), είχε δηλώσει ότι:
«κανείς
δεν σώζεται μόνος του, κανείς δεν σώζεται αν δεν σωθούν όλοι. Οι
απειλές που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας αυτή τη στιγμή μπορούν να
αντιμετωπιστούν και να ξεπεραστούν μόνο σε συνεργασία. Και εδώ είναι που
ο διάλογος και η σύμπραξη των θρησκευτικών κοινοτήτων αποδεικνύονται
ουσιώδη και ζωτικής σημασίας».
Φυσικά,
η θέση αυτή του Πατριάρχη δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία ακόμη
προπαγανδιστική παραλλαγή του νεοταξίτικου συνθήματος «τα παγκόσμια
προβλήματα απαιτούν παγκόσμιες λύσεις», το οποίο προθερμαίνει τους
πολίτες όλου του κόσμου για την εγκαθίδρυση μιας Παγκόσμιας
(Δικτατορικής) Κυβέρνησης.
Η φετινή διαφήμιση του Jumbo βρίσκεται, αντιστοίχως, σε σύμπνοια με την αντίχριστη τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του
Παρισιού,
όπου είδαμε ένα αποκρουστικό πλάσμα να κατέρχεται στο στάδιο με το
αποπροσανατολιστικό παρατσούκλι «χρυσός ταξιδευτής».
Πολλοί
αναλυτές των αποκρυφιστικών συμβολισμών επεσήμαναν ευλόγως ότι
επρόκειτο για τον εωσφόρο, ο οποίος, μετά την ανταρσία κατά του
Δημιουργού, από πρώτος και ωραιότερος άγγελος μεταμορφώθηκε στον ουραγό
και πλέον δύσμορφο διάβολο.
Η
διαφημιστική της ΑΕ Jumbo φαίνεται πως μιμήθηκε την δαιμονική σύλληψη
των γαλλικών Ολυμπιακών Αγώνων, μολύνοντας την χριστουγεννιάτικη αγορά
με την βρόμικη (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς) ιδέα ενός μυστηριώδους
καπνοδοχοκαθαριστή που κατέρχεται κι αυτός δίκην εκπεσόντος αγγέλου και
τελικώς μεταμορφώνεται μαγικώ τω τρόπω στον ερυθρόλευκο χοντρομπαλά Άη
Βασίλη, την γνωστή δυτικότροπη καρικατούρα του Μεγάλου Βασιλείου,
εμπορικό τερατούργημα της Coca-Cola.
Πέρα,
όμως, από τον εωσφορικό συνειρμό, η φετινή διαφήμιση εμπεριέχει και
κεκρυμμένα αποκρυφιστικά μηνύματα, τα οποία σχετίζονται τόσο με σύμβολα
(όπως ο μασονικής σημασίας οφθαλμός) όσο και με αριθμούς (όπως το
νούμερο 11).
Η
Αντωνία Σφακιανάκη μάς χαρίζει ένα καταπληκτικό και αποκαλυπτικό
κείμενο, το οποίο ξεγυμνώνει τον ύπουλο τρόπο με τον οποίο υλοποιείται η
αντίχριστη προπαγάνδα της ΑΕ Jumbo.
Μετά
το τέλος της ανάγνωσής του κειμένου που ακολουθεί, θα πρότεινα να
υιοθετήσουμε (και να υλοποιήσουμε) ένα αντι-προπαγανδιστικό σλόγκαν με
πέντε λέξεις:
«Κάνουμε embargo στα αντίχριστα Jumbo!».
Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Γράφει η Αντωνία Σφακιανάκη, Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ι. Ο ΥΠΟΥΛΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Κάθε
χρόνο, τις Άγιες μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, παιδιά
σε όλο τον κόσμο περιμένουν ανυπόμονα τον ερχομό του αγαπημένου τους
Άη-Βασίλη, του χοντρούλη, ροδομάγουλου και ασπρομάλλη γέρου με τα
κόκκινα ρούχα που, κρατώντας στην πλάτη του ένα σάκο γεμάτο δώρα,
ταξιδεύει πάνω σε έλκηθρο και, περνώντας μέσα από τις καμινάδες των
σπιτιών, αφήνει κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο τα δώρα που του
ζήτησαν τα παιδιά με τα γράμματα ή τις ευχές τους.
Ποιος,
όμως, είναι πραγματικά ο Άη-Βασίλης με τα κόκκινα ρούχα που τόσα χρόνια
καταφέρνει να κατακτά τις παιδικές ψυχές με τα δώρα του, ικανοποιώντας
όλες τις επιθυμίες τους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου