Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

Σαν ώριμα φρούτα… ΜΠΑΑΑΑΑΜ…. Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2022 – 37 και σήμερα – ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Πω… πω… ΤΙ ΟΠΛΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ 16…. Πώς έπεσαν στην παγίδα… ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ !!!

 

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Όπως ΑΚΡΙΒΩΣ το είχα προβλέψει, το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών στην υπόθεση της μήνυσής μου κατά του νοσοκομείου “ΣΩΤΗΡΙΑ” ήταν ΑΥΤΟ που περίμενα !!

Διαβάστε ΕΔΩ την προηγούμενη δημοσίευση.

Έπεσαν στην παγίδα μου. Όπως πάντα συμβαίνει.

Μα πάντα όμως…

Θυμάστε τα της πράξης αρχειοθέτησης Μπακογιάννη. Διαβάστε ΕΔΩ.

Όταν είδα ότι η δικογραφία της μήνυσής μου έχει πάει στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών, αμέσως κατάλαβα. Ότι ο εισαγγελέας προτείνει την αποβολή μου από την παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας.

Όπως δηλαδή ακριβώς έπρεπε να κάνει και ο εισαγγελέας Νίκος Κυπριτίδης στη δικογραφία της μήνυσής μου κατά Κώστα Μπακογιάννη και Μιχάλη Καραμαλάκη. Αλλά δεν το έκανε. Και την αρχειοθέτησε με το 43 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και όχι με το 51, ώστε να μου επιδώσει την σκανδαλώδη πράξη.

Και μετά ήρθε ο εισαγγελέας υπηρεσίας να τερματίσει κυριολεκτικά τον “βιασμό” της Ποινικής Δικονομίας, και να

μου απορρίψει το αίτημα να λάβω αντίγραφο της πράξης, επειδή δήθεν δεν έγινα διάδικος με τη δήλωση παράστασης προς υποστήριξη της κατηγορίας.

Εξήγησα στο πανελλήνιο αυτό που ήξεραν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και οι δύο εισαγγελείς, ότι δηλαδή εγώ βεβαίως και κατέστην διάδικος αμέσως μετά τη δήλωση, και ότι ΜΟΝΟ με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών θα μπορούσα να πάψω να είμαι διάδικος (ώστε να μην μου επιδοθεί εν συνεχεία η διάταξη, την πάρω και γίνει …χαμός).

Περίμενα λοιπόν να πάρω το βούλευμα στα χέρια μου, για να βεβαιωθώ ότι έχω στα χέρια μου τα απόλυτο τελικό όπλο για να επιφέρω ένα ακόμα πλήγμα στην ομάδα του κτιρίου 16 στο δρόμο προς Εφετείο και Άρειο Πάγο για την πράξη αυτή, στο δρόμο για το οριστικό και αμετάκλητο σπάσιμο του αποστήματος της Δικαιοσύνης.

Και βεβαιώθηκα:

 

 

Εδώ βλέπετε τι ακριβώς έπρεπε να γίνει στη δικογραφία Μπακογιάννη.

Εδώ βλέπετε την ενοχή της ομάδας της Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου.

Εδώ βλέπετε γιατί τελικά, ό,τι και να κάνουν, θα πάρω στα χέρια μου την πράξη.

Εδώ βλέπετε γιατί τελικά, ό,τι και να κάνουν, θα ασκηθεί η δίωξη κατά Μπακογιάννη-Καραμαλάκη, και θα καταστούν υπόδικοι.

Και εδώ βλέπετε πόσο πολύ και στενά με παρακολουθούν.

Και πώς τελικά, παρακολουθώντας με, πέφτουν πάντα στην παγίδα.

Γιατί διαβάζοντας για το δικονομικό τρικ που κάνω δηλώνοντας παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας, ακόμη και όταν δεν νομιμοποιούμαι προς τούτο (δεν είμαι δηλαδή αμέσως παθών), και που μέχρι (και εφόσον) αποβληθώ από τη διαδικασία, εκμεταλλεύομαι τα δικαιώματα που δίνει ο κώδικας στους διαδίκους (και ένα από αυτά ήταν η επίδοση σε μένα της πράξης και η δυνατότητα προσφυγής στην Εισαγγελία Εφετών), η εισαγγελέας που χειρίζεται τη δικογραφία κατά του “ΣΩΤΗΡΙΑ”, έσπευσε να ζητήσει από το δικαστικό συμβούλιο την αποβολή μου, καθώς προφανώς έχει σκοπό να την αρχειοθετήσει και δεν θέλει να πάρω στα χέρια μου την πράξη.

Και με την ενέργειά της αυτή, μου έδωσε δύο δώρα.

Το πρώτο και βασικό, να συντρίψω την προσπάθεια συγκάλυψης της σκανδαλώδους αρχειοθέτησης της δικογραφίας Μπακογιάννη.

Το δεύτερο, να μου δώσει από τώρα την “αιτιολογία” της αρχειοθέτησης της δικογραφίας “ΣΩΤΗΡΙΑ”.

Γιατί στο βούλευμα υπάρχουν τα πάντα. Όλα τα στοιχεία της προκαταρκτικής.

Και έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τα στοιχεία αυτά.

Μα πάρα πολύ μεγάλο.

Λίγη υπομονή…

Υ.Γ. Είδατε πως μετά τον όλεθρο με την πράξη αρχειοθέτησης Μπακογιάννη, ό,τι ζητάω πλέον το παίρνω…

Ε…;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ