Από
Σε μια σειρά άρθρων και συνεντεύξεων, η Δρ. Meryl Nass έχει τονίσει το « Σύμφωνο για το Μέλλον » ότι τα Ηνωμένα Έθνη ελπίζουν να υιοθετηθούν από 193 έθνη στη Σύνοδο Κορυφής του Μέλλοντος που θα πραγματοποιηθεί στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου.
Σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο, απαρίθμησε 10 σημεία που αποκαλύπτουν τι μας λέει το Σύμφωνο. «Αντέχετε μαζί μου. Προσπαθώ να εντοπίσω τον πιο αποτελεσματικό τρόπο μετάδοσης αυτού του σημαντικού υλικού», είπε. «Το Σύμφωνο είναι μια τρομερή απειλή για κάθε έθνος και πρέπει να σταματήσει».
Μετά το άρθρο της παρακάτω, παραθέσαμε άρθρα και συνεντεύξεις που μοιράστηκε πρόσφατα η Δρ Νας για να βοηθήσουμε τους αναγνώστες να καταλάβουν τι είναι πραγματικά αυτό το Σύμφωνο.
Η καταστροφή που είναι η συμφωνία για το μέλλον
Από την Dr. Meryl Nass , 15 Σεπτεμβρίου 2024
Σε 10 σημεία, τι μας λέει το Σύμφωνο για το Μέλλον ;
1. Η παγκόσμια διακυβέρνηση πρέπει να μεταμορφωθεί και να ενισχυθεί
«Θα μεταμορφώσουμε την παγκόσμια διακυβέρνηση» που θα οδηγήσει «σε ένα λαμπρότερο μέλλον για όλη την ανθρωπότητα». Αυτό όμως θα απαιτήσει μεγαλύτερη διεθνή συνεργασία και συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο. [παράγραφοι 3-5 και Δράση 41]
«Θα ενισχύσουμε το σύστημα του ΟΗΕ» [Δράση 48]
2. Διασφάλιση συμμόρφωσης
«Όπου υπάρχουν εξουσιοδοτημένες διακυβερνητικές διαδικασίες, θα τις χρησιμοποιήσουμε για να προωθήσουμε αυτήν την ατζέντα». [παράγραφος 17]
«Θα ενισχύσουμε τη διεθνή συνεργασία για το περιβάλλον και την εφαρμογή και τη συμμόρφωση με τις πολυμερείς περιβαλλοντικές συμφωνίες μας για να υλοποιήσουμε τη φιλοδοξία μας να προστατεύσουμε τον πλανήτη μας». [Δράση 58]
«Να εμβαθύνουν τη δέσμευση των Ηνωμένων Εθνών με τα εθνικά κοινοβούλια στα διακυβερνητικά όργανα και τις διαδικασίες των Ηνωμένων Εθνών, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, μεταξύ άλλων μέσω της αξιοποίησης των προσπαθειών των Ηνωμένων Εθνών και της Διακοινοβουλευτικής Ένωσης να δεσμεύσουν τους βουλευτές να διατηρήσουν την υποστήριξη για την εφαρμογή των σχετικών του ΟΗΕ συμφωνίες και ψηφίσματα». [Δράση 59]
3. Ζητείται δικτατορική εξουσία για τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, επαναλαμβάνοντας το σχέδιο για τον Γενικό Διευθυντή του ΠΟΥ στη Συνθήκη για την Πανδημία και τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του ΔΥΚ
Απηχώντας τις φιλοδοξίες του ΠΟΥ για την πανδημία, το Σύμφωνο επιδιώκει να δώσει στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ τη μοναδική εξουσία να θέσει σε λειτουργία μια «Πλατφόρμα Έκτακτης Ανάγκης», για κάθε τύπο έκτακτης ανάγκης που ορίζει, για να αποφασίσει ποιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης δικαιολογούν αυτή τη δήλωση, να αποφασίσει πότε θα ενεργοποιηθεί αυτή η αρχή , και να καθορίσει πώς να διαχειριστεί την έκτακτη ανάγκη. [Δράση 57]
4. Η αειφόρος ανάπτυξη να βρίσκεται στο επίκεντρο της πολυμέρειας (δηλαδή, της παγκόσμιας διακυβέρνησης) και στο επίκεντρο μιας νέας παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής αρχιτεκτονικής
Ενώ η «ανάπτυξη» ήταν ένας από τους αρχικούς 3 πυλώνες του ΟΗΕ, ο οποίος μερικές φορές αναφέρεται ως 4 πυλώνες, το Σύμφωνο τώρα ισχυρίζεται ότι η «Αειφόρος Ανάπτυξη» είναι ένας από τους βασικούς 3 πυλώνες του ΟΗΕ. [παράγραφος 9] Αυτή είναι μια κατάφωρη παραποίηση, επειδή ο όρος «αειφόρος ανάπτυξη» χρησιμοποιείται εναλλακτικά με την Ατζέντα για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, την Ατζέντα 2030 και τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, κανένας από τους οποίους δεν υπήρχε όταν ιδρύθηκε ο ΟΗΕ, και έχουν εντελώς διαφορετική έννοια από τον γενικό όρο «ανάπτυξη».
Το Σύμφωνο ισχυρίζεται ότι η αειφόρος ανάπτυξη είναι «κεντρικός στόχος της πολυμέρειας» [παράγραφος 10] και επιπλέον, «θα επιταχύνουμε τη μεταρρύθμιση της διεθνούς χρηματοοικονομικής αρχιτεκτονικής για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του σήμερα και του αύριο… η μεταρρύθμιση της διεθνούς χρηματοοικονομικής αρχιτεκτονικής θα πρέπει να Η ατζέντα του 2030 στο επίκεντρό της» [Δράση 50]. Όμως, οι πολίτες του κόσμου δεν ψήφισαν ποτέ για να γίνει η Ατζέντα 2030 το επίκεντρο της πολυμέρειας, ούτε ζήτησαν τη δημιουργία μιας εντελώς νέας χρηματοοικονομικής αρχιτεκτονικής, για την οποία ο ΟΗΕ στερείται τεχνογνωσίας και πιθανώς επίσης στερείται εξουσίας.
Ενώ το Σύμφωνο αναγνωρίζει στην παράγραφο 18 ότι «η επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης βρίσκεται σε κίνδυνο. Η πρόοδος στους περισσότερους από τους στόχους είτε κινείται πολύ αργά είτε έχει υποχωρήσει κάτω από τη γραμμή βάσης του 2015», η παράγραφος 19 αναφέρει ότι τα έθνη πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι «η ατζέντα του 2030 για την αειφόρο ανάπτυξη είναι ο κύριος οδικός μας χάρτης για την επίτευξη της ανάπτυξης…» μόνος ολόκληρος ο κόσμος, ακολουθήστε έναν οδικό χάρτη που δεν κατάφερε να επιφέρει πρόοδο τα τελευταία 9 χρόνια;
5. Ύποπτοι στόχοι για την υγεία
Το Σύμφωνο επιθυμεί συγκεκριμένα να εξασφαλίσει καθολική πρόσβαση στη σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία και στους εμβολιασμούς, αλλά δεν παρέχει παρόμοιες διαβεβαιώσεις για την πρόσβαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. [παράγραφοι 27 και 63]
6. Οι αναφορές σε πολλές προηγούμενες συμφωνίες, χωρίς να διευκρινίζεται σε τι γίνεται λόγος σε αυτά τα άλλα έγγραφα, καθιστούν το Σύμφωνο σκόπιμα δυσνόητο
Πολλές παράγραφοι δεν μπορούν να αποκρυπτογραφηθούν, αναφέρονται σε έως και 3 διαφορετικές προηγούμενες συμφωνίες, αλλά παραλείποντας να διευκρινίσουν τι ακριβώς αναφέρεται σε αυτές τις συμφωνίες. [παράγραφος 28 (α)]
Υπάρχει μια χρήση της γλώσσας για να αποκρύψει το πραγματικό νόημα αυτού που συζητείται. Για παράδειγμα, «Τηρήστε τη συμφωνηθείσα δέσμευσή μας να διατηρήσουμε και να αντιστρέψουμε την απώλεια βιοποικιλότητας έως το 2030 και να εφαρμόσουμε όλες τις πολυμερείς περιβαλλοντικές συμφωνίες». Αυτό είναι στην πραγματικότητα μια απαίτηση ιδιοποίησης ιδιωτικής γης για τις πρωτοβουλίες Natura 2000 και 30 επί 30. [παράγραφος 29 (ε)]
7. Doubletalk: Τα Ηνωμένα Έθνη θέλουν να το έχουν και με τους δύο τρόπους και ελπίζουν να μην το προσέξουμε
Ο ΟΗΕ χρησιμοποιεί doubletalk, ζητώντας ταυτόχρονα λογοκρισία και ελευθερία του λόγου. [παράγραφος 39(ζ)]
Σε παρόμοιο doubletalk, ζητά κινητικότητα «ταλέντων» την ίδια στιγμή που ζητά να αποτραπεί η διαρροή εγκεφάλων. [παράγραφος 54 (γ)]
Μια τρίτη περίπτωση διπλής συζήτησης είναι ότι το Σύμφωνο ζητά η τεχνολογία να βοηθήσει τις αναπτυσσόμενες χώρες, ενώ ζητά την επιβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. [παράγραφος 56 και Δράση 33]
8. Το Σύμφωνο απηχεί την Ατζέντα Βιοασφάλειας του ΠΟΥ και, όπως η Συνθήκη για την Πανδημία του ΠΟΥ και οι τροπολογίες του IHR, περιλαμβάνει τόσο τη λογοκρισία των πληροφοριών όσο και την ανάγκη προώθησης της εμπιστοσύνης στην επιστήμη (τα οποία είναι προφανώς απαραίτητα στοιχεία για την επίτευξη παγκόσμιου ελέγχου)
Το Σύμφωνο είναι σύμφωνο με την Ατζέντα Βιοασφάλειας του ΠΟΥ [παράγραφος 48 (γ)] και επιθυμεί να οικοδομήσει «εμπιστοσύνη» στην επιστήμη [παράγραφος 54 (α)] επαναλαμβάνοντας την ατζέντα του ΠΟΥ για τον κορωνοϊό, η οποία έλεγχε και λογοκρίνει «την επιστήμη» το κοινό είχε τη δυνατότητα να ακούσει.
9. Παράξενες φιλοδοξίες
Ορισμένες φιλοδοξίες του Συμφώνου είναι ειλικρινά παράξενες, όπως «να επιτύχουμε έναν κόσμο στον οποίο η ανθρωπότητα ζει σε αρμονία με τη φύση». [παράγραφος 29(α)]
Ή, «Πιστεύουμε ότι υπάρχει ένας δρόμος για ένα λαμπρότερο μέλλον για όλη την ανθρωπότητα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ζουν σε φτώχεια και ευάλωτες καταστάσεις. Μέσα από τις ενέργειες που αναλαμβάνουμε σήμερα, αποφασίζουμε να βάλουμε τους εαυτούς μας σε αυτό το μονοπάτι, αγωνιζόμενοι για έναν κόσμο ασφαλή, ειρηνικό, δίκαιο, ίσο, χωρίς αποκλεισμούς, βιώσιμο και ευημερούν, έναν κόσμο στον οποίο η ανθρώπινη ευημερία, ασφάλεια και αξιοπρέπεια και υγιής πλανήτης είναι σίγουροι». [παράγραφος 4]
10. Υποκρισία
Ενώ η εκπεφρασμένη φιλοδοξία είναι να τερματιστούν τα εγκλήματα πολέμου, η χρήση της πείνας για πόλεμο, η γενοκτονία, τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας κ.λπ., ελάχιστα ακούμε για ουσιαστικές ενέργειες του ΟΗΕ από την άποψη αυτή, παρά τη συνεχιζόμενη εμφάνιση τέτοιων φρικαλεοτήτων. [παράγραφος 35 (ζ, η)]
Συμπέρασμα
Το Σύμφωνο για το Μέλλον είναι ένα υπερβολικό, επαναλαμβανόμενο, περιττό, ανέντιμο έγγραφο. Σε αντίθεση με μια κανονική συνθήκη, μας πνίγει σε γενικότητες και τοποθετεί τις λίγες ιδιαιτερότητές της σε σκοτεινές γωνιές, βασιζόμενος σε αόριστες αναφορές σε άλλα έγγραφα για να παρέχει τις επικαιρότητες.
Ισχυρίζεται, αδικαιολόγητα, ότι η ατζέντα για τη βιώσιμη ανάπτυξη πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο της πολυμέρειας και στο επίκεντρο μιας εντελώς νέας χρηματοοικονομικής αρχιτεκτονικής.
Αν και είναι γεμάτη με παράξενες και αόριστες φιλοδοξίες και διπλές συζητήσεις, μια τρομακτική πρόταση είναι θαμμένη βαθιά μέσα στο έγγραφο που πρωτοεμφανίστηκε στο Policy Brief 2 του 2023 του ΟΗΕ.
Αυτή η πρόταση επιδιώκει τη συμφωνία της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ ("UNGA") για τη δημιουργία μιας "Πλατφόρμας Έκτακτης Ανάγκης" η οποία θα ενεργοποιείται κάθε φορά που ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ αποφάσιζε ότι υπήρχε "παγκόσμιο σοκ" οποιουδήποτε είδους που επηρεάζει περισσότερες από μία χώρες. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης για το κλίμα, έκτακτης ανάγκης στην αλυσίδα εφοδιασμού, πανδημία ή συμβάν του «μαύρου κύκνου». Στη συνέχεια, ο Γενικός Γραμματέας και η «Πλατφόρμα Έκτακτης Ανάγκης» θα αναλάβουν τη διαχείριση της έκτακτης ανάγκης, αποφασίζοντας πότε θα ξεκινήσουν τις ενέργειές τους και πότε θα τις τερματίσουν. ΔΕΝ υπάρχουν πρότυπα που καθορίζονται στο Policy Brief ή στο Σύμφωνο που θα περιόριζαν τις ενέργειες του ΟΗΕ με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν υπάρχει απαίτηση για συμφωνία από τα επηρεαζόμενα εθνικά κράτη, τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ή το Συμβούλιο Ασφαλείας.
Αυτό θα παρείχε στον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ περισσότερη εξουσία από ό,τι είχε ποτέ οποιοσδήποτε άνθρωπος, για να κάνει όπως θέλει. Ενώ από τη μια πλευρά, είναι μια παράλογη και αδικαιολόγητη αρπαγή εξουσίας και δεν μοιάζει με οτιδήποτε έχει επιχειρήσει προηγουμένως ο ΟΗΕ, ο ΟΗΕ και οι δυνάμεις πίσω από τα Ηνωμένα Έθνη είναι θανατηφόρα σοβαρά για την απόκτηση αυτής της παγκόσμιας εξουσίας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το Σύμφωνο είναι μια τρομερή απειλή για κάθε έθνος και πρέπει να σταματήσει.
Περαιτέρω ανάγνωση:
- The Pact for the Future, έκδοση 3. Αυτό ήθελες; Το ψήφισε κανείς αυτό; Dr. Meryl Nass, 14 Σεπτεμβρίου 2024
- 37 δηλώσεις από το Σύμφωνο για το Μέλλον με την αποδόμησή μου, σε 13 διαφάνειες , Dr. Meryl Nass, 15 Σεπτεμβρίου 2024
- Πώς πλαισιώνει ο ΟΗΕ αυτή τη συνάντηση και το έγγραφο; Είναι δέσμευση. «Έτσι αλλάζουμε τον κόσμο», Δρ Μέρι Νας, 15 Σεπτεμβρίου 2024
- Είναι το Σύμφωνο για το Μέλλον μια Συνθήκη; Τα Ηνωμένα Έθνη ήταν πολύ επιφυλακτικά σχετικά με τη χρήση της συνηθισμένης ορολογίας για να το περιγράψουν , Δρ. Meryl Nass, 16 Σεπτεμβρίου 2024
- Δελτίο Τύπου: Σύνοδος κορυφής για την κυριαρχία για να αποκαλύψει την κρυφή επιβολή του Μπάιντεν-Χάρις της παγκόσμιας κυβέρνησης , κυριαρχία, 16 Σεπτεμβρίου 2024
- Η 3λεπτη ομιλία μου στη Σύνοδο Κορυφής του Συνασπισμού Κυριαρχίας για το Σύμφωνο του ΟΗΕ για το Μέλλον σήμερα , Δρ. Μέριλ Νας, 16 Σεπτεμβρίου 2024
- Το Σύμφωνο για το Μέλλον αντιμετωπίζει αναμενόμενα εμπόδια. Πολύ καλό άρθρο/Devex , Dr. Meryl Nass, 18 Σεπτεμβρίου 2024
- Χθες οι Ρεπουμπλικάνοι της Βουλής έδωσαν συνέντευξη Τύπου σχετικά με τις προσπάθειες του ΟΗΕ και του ΠΟΥ να αρπάξουν την κυριαρχία μας , Δρ. Meryl Nass, 19 Σεπτεμβρίου 2024
- 2 πρόσφατες συνεντεύξεις που έδωσα για το Σύμφωνο/ΟΗΕ και για θέματα τροφίμων , Dr. Meryl Nass, 19 Σεπτεμβρίου 2024
Σχετικά με τον συγγραφέα
Η Δρ Meryl Nass είναι μια γιατρός και ερευνήτρια που απέδειξε ότι η μεγαλύτερη επιδημία άνθρακα στον κόσμο, στη Ροδεσία (τώρα Ζιμπάμπουε), οφειλόταν σε βιολογικό πόλεμο. Της ανεστάλη η άδειά της επειδή συνταγογραφούσε φάρμακα για τον Covid που είχαν αποτέλεσμα. Δημοσιεύει ανεκτίμητες πληροφορίες στη σελίδα της στο Substack « Meryl's Covid Newsletter » και στον ιστότοπο « Door to Freedom ». Περιστασιακά δημοσιεύει άρθρα στο ιστολόγιό της « Εμβόλιο Anthrax ».
Ηγουμενίτσα by night… Κάνουν πιάτσα τα φουρφούρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://x.com/dstefanos/status/1837011013201166610