Μετά τον «νέο ελληνισμό» οι δημοκράτες ανακάλυψαν και «νέο πατριωτισμό». Αυτό κι αν είναι GreatReset.gr που θα ζήλευε κι ο Fallmerayer
Τι άλλο μπορεί να κάνει η «νεοτερικότητα» για να πείσει ότι οι «εναπομείναντες Έλληνες» που γλύτωσαν τις «σφαγές» του 338-335 π.Χ. από τους Φίλιππο Β΄& Αλέξανδρο Γ΄ και αναβίωσαν πολιτικά το 1821 χάρις στον Κοραή και στον Ξάνθο δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με τους Μακεδόνες και τους Χριστιανούς;
Μετά το «νεοελληνικό» διαφωτισμό που ανακάλυψε ο Κ. Δημαράς μελετώντας την αντίληψη των Ελλήνων για την ταυτότητα του φωτός, εδώ και πολλά χρόνια, ως πιθήκια επαναλαμβάνουν οι πολιτικοί μας τον όρο «νέος πατριωτισμός». Ποια είναι αυτή η «νέα πατρίδα» για την οποία ουδείς ρωτήθηκε; Είναι ή δεν είναι συνέχεια του κράτους που λέγεται «Γραικία» από το 1830;
Με δεδομένο ότι
τα απομεινάρια της Πατρίδας καταλύθηκαν εντός του Ναού της Δημοκρατίας από τους «εθνοπατέρες» που δεν διάβαζαν τα μνημόνια, δεν ξαφνιάζονταν από την ανατροπή των δημοψηφισμάτων ή δεν διαφωνούσαν με τις ΠΝΠ και τις ΚΥΑ επί ΓΑΠ, Τσίπρα, Μητσοτάκη, η «πατρίδα» αυτή θα πρέπει να αναζητηθεί πέραν των Βρυξελλών και πέραν της Φρανκφούρτης.Αν μη τι άλλο, το 1821 μας δίνει ευκαιρίες να βρούμε τις κολοσσιαίες διαφορές στις υπογραφές δυο «πατριωτών»: του Δ. Υψηλάντη και του Αλ. Μαυροκορδάτου. «Ποιο έθνος επαναστάτησε;». Μας απασχολεί για τον ίδιο λόγο. Και προφανώς, ο σημερινός αντίπαλος του διεθνισμού δεν είναι ο εθνισμός, αφού το έθνος-κράτος συγκροτήθηκε λόγω των τότε κοραϊστών-διεθνιστών που αντιδρούσαν στον διεθνισμό των Καποδίστρια-Αλ. Υψηλάντη. Κάπου εκεί τα έχει μπερδέψει ο Σπύρος Χατζάρας, ο οποίος παρότι αψύς, ορμητικός κι εκτός νηστείας μεγαλοβδομαδιάτικα, εντοπίζει σωστά πολλά ιστορικά στοιχεία του «νέου πατριωτισμού» από το 1821 ως σήμερα.
Στέργιος Ζυγούρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου