Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Ηρθε το «Ecocar» και κατακλύζει την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά

Μπορεί να παρκάρει σε θέση… κάδου, κάτι που του το επιτρέπει το μικρό πλάτος του, στοιχίζει πολύ λιγότερο από άλλα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους, φορτίζει σε απλή πρίζα σούκο και η κίνησή του κοστίζει μόλις 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Και μπορεί να κατασκευάζεται σε μια μεγάλη μονάδα στην Κίνα, όμως η «καρδιά» του χτυπάει με ελληνική τεχνογνωσία.

Ο λόγος για το «Ecocar», ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης αποτέλεσμα ελληνοκινέζικης συνεργασίας, με συσσωρευτές (μπαταρίες), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας, που αναμένεται να κυκλοφορεί μαζικότερα στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά το 2018.

Παρότι έκανε το ντεμπούτο του μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, στη διάρκεια της 82ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, έχει ήδη «ανέλπιστο αριθμό παραγγελιών», αλλά και αρκετές πωλήσεις, που πραγματοποιήθηκαν πριν καν περάσει την έξοδο του διεθνούς εκθεσιακού και
συνεδριακού της ΔΕΘ-Helexpo AE, για να βγει επισήμως στους δρόμους. Ήδη έχουν ταξινομηθεί δύο μοντέλα του οχήματος, τα οποία έχουν αδειοδοτηθεί για κυκλοφορία στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Απίστευτο ελληνικό κατόρθωμα «τελειώνει» τα Smart: Ηρθε το «Ecocar» και κατακλύζει την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά - Εικόνα0

Η διαδικασία έκδοσης των αδειών ανατέθηκε σε εταιρεία στο Λουξεμβούργο, γιατί όπως παρατηρεί o Γιώργος Καζαντζίδης μέσω του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, υπεύθυνος της εταιρίας Ecosun, που εμπλέκεται στη δημιουργία του από ελληνικής πλευράς, «γνωρίζαμε ότι αν απευθυνόμασταν στην Ελλάδα, για να βγάλουμε πρώτοι στη χώρα και την Ευρώπη τις εγκρίσεις, το όλο πράγμα δεν θα γινόταν έτσι απλά. Με την ευρωπαϊκή έγκριση μπορέσαμε και προχωρήσαμε πολύ πιο γρήγορα».

«Το Ecocar σίγουρα δεν θα βάλει… φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπέστατα με αυτό, με χαμηλό κόστος και με φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με μια μικρή εγκατάσταση φωτοβολταϊκών δε, μπορεί να γίνει εντελώς μηδενικό το κόστος λειτουργίας του», σημείωσε ο κ. Καζαντζίδης.

Για το target group στο οποίο απευθύνεται το Ecocar και ποια είναι η τιμή του, απάντησε:

«Απευθύνεται σε οποιονδήποτε κινείται μέσα στην πόλη, είτε περιφερειακά αυτής. Παγκόσμια μελέτη δείχνει ότι στο 80% των οχημάτων που κυκλοφορούν υπάρχουν κατά μέσο όρο το πολύ δύο άτομα και ότι διανύουμε μέσο όρο κάτω από 100 χλμ ημερησίως σε αποστάσεις.

Με αυτά ως δεδομένα και κάνοντας το «ρεπορτάζ» αγοράς μας, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε αυτό το διθέσιο όχημα, που -μεταξύ άλλων- βοηθάει πάρα πολύ στο παρκάρισμα, αφού μπορεί να παρκάρει κάθετα στον δρόμο… Για την έκδοση low speed (χαμηλής ταχύτητας), που αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα, η τελική τιμή με τον ΦΠΑ είναι 6.700 ευρώ. Και υπάρχει και η έκδοση υψηλής ταχύτητας (high speed), με μεγιστη ταχύτητα έως 80 χλμ/ώρα, που στοιχίζει 7.700 ευρώ με τον ΦΠΑ».

Το όχημα «χρειάζεται μια απλή πρίζα σούκο, για φορτίο σαν ένα μικρό κλιματιστικό ή μια ηλεκτρική σκούπα. Μια πλήρης φόρτιση, που μας παρέχει αυτονομία 100-120 χλμ για κίνηση σε πόλη, με ταχύτητα μέχρι 40 χλμ, επιτυγχάνεται με φόρτιση σε 6-8 ωρών, αν είναι πλήρως εκφορτισμένο», εξήγησε ο κ. Καλαντζίδης.

Σε περίπτωση, όμως, που βρισκόμαστε στον δρόμο και προφανώς θέλουμε να το φορτίσουμε πολύ γρηγορότερα από τις 6-8 ώρες, «προβλέπεται να αναπτυχθούν για πολλούς λόγους δημόσιοι σταθμοί φόρτισης (έχουν ήδη εγκριθεί 120 σε δημόσια σημεία στην Αθήνα και μελλοντικά θα υπάρξουν και στη Θεσσαλονίκη).

Υπάρχουν φορτιστές τριών κατηγοριών: βάσεως (η φόρτιση επιτυγχάνεται σε 6-10 ώρες), μέσης φόρτισης (έχουμε φόρτιση μπαταρίας σε ποσοστό 80%-90% εντός μίας ή δύο ωρών) και ταχυφορτιστές (είναι δυνατή η φόρτιση σε ποσοστό 70%-80% σε μόλις 20 λεπτά).

Η λογική των ταχυφορτιστών βέβαια είναι να τοποθετηθούν σε βενζινάδικα π.χ., στην εθνική οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης και να βοηθήσουν ένα ηλεκτρικό όχημα με αυτονομία, ας πούμε 300 χλμ, να συνεχίσει το ταξίδι του, με μία στάση στον Βόλο, όπου ο οδηγός μπορεί να πιει έναν καφέ, να ξεκουραστεί και να φορτίσει.

Αυτό βέβαια με το ανάλογα μεγαλύτερο κόστος. Αυτοί οι φορτιστές παρέχουν άλλο σέρβις και φυσικά δεν είναι για να τους βάλεις στο σπίτι σου, γιατί έχουν μεγάλο κοστολόγιο. Στη δική μας πρόταση, αρκεί ο φορτιστής που έχεις. Και μπορείς, αν θέλεις, να φορτίσεις και όσο είσαι στη δουλειά, και ας μην είναι πλήρως εκφορτισμένο το αυτοκίνητο. Υπάρχει η εσφαλμένη άποψη για μια μικρή κατηγορία συσσωρευτών ότι πρέπει να τους εξαντλούμε 100% πριν τους ξαναφορτίσουμε, για να μη δημιουργηθεί το λεγόμενο «φαινόμενο μνήμης». Αυτό, όμως, πλέον δεν ισχύει και μάλιστα βοηθάει στην αύξηση της διάρκειας ζωής των μπαταριών να τις έχεις όσο το δυνατόν πάντα φορτισμένες».Απίστευτο ελληνικό κατόρθωμα «τελειώνει» τα Smart: Ηρθε το «Ecocar» και κατακλύζει την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά - Εικόνα1

Απίστευτο ελληνικό κατόρθωμα «τελειώνει» τα Smart: Ηρθε το «Ecocar» και κατακλύζει την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά - Εικόνα2

Απίστευτο ελληνικό κατόρθωμα «τελειώνει» τα Smart: Ηρθε το «Ecocar» και κατακλύζει την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά - Εικόνα3




pentapostagma.gr

το είδα

2 σχόλια:

  1. Πολυ ακριβο !

    Αςτο κρατησουν να μην τους το στερησουμε.

    Ποσο στοιχιζουν τα σιδερα και τα τζαμια, ρε παιδια ? 7000 ευρω????
    Ελεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασες τις μπαταρίες... αυτές είναι που ανεβάζουν το κόστοσ σε ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (7.700 ευρώ με τον ΦΠΑ για το συγκεκριμόνο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την ανάρτηση)

      Διαγραφή

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό.