Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Βενετία Κάντζια προς το ΤΜΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ & ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ της Δ.Ο.Υ.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ

Ως συνέχεια των προσπαθειών και ερευνών μου σχετικά με τους λόγους και τα βαθύτερα αίτια της τραγικής κατάστασης που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία 7-8 χρόνια από την αρχή της «κρίσης» στην Πατρίδα μας, μου δίνεται η ευκαιρία από την αρμόδια «Δ.Ο.Υ./ΕΦΟΡΕΙΑ» του «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» με τη δέσμευση που έκανε του τραπεζικού μου λογαριασμού, λόγων ανεξόφλητων υποχρεώσεών μου ( που όμως όσοι παρακολουθείτε τα άρθρα μου, με βεβαιότητα θα θυμόσαστε, ότι αυτή μου η προσωρινή αναστολή πληρωμών, είναι το αποτέλεσμα σοβαρότατων ερωτήσεων που έχω θέσει στο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ Δ.Ο.Υ./ ΕΦΟΡΕΙΑ» και οι οποίες ουδέποτε απαντήθηκαν μέχρι σήμερα), έτσι λοιπόν μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω γνωστή σε όλους και όλες, τη θέση που παίρνω σε αυτή τους την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ