Του Paul A Philips
-"Οι άνθρωποι θα πιστεύουν ό, τι τα μέσα ενημέρωσης θα τους λένε να πιστεύουν." - George Orwell
- «Αυτό που έχει σημασία δεν είναι ποια είναι η αλήθεια, αλλά τι γίνεται αντιληπτό ως αλήθεια."Ερρίκος Κίσινγκερ
- «Όποιος ελέγχει τα μέσα ενημέρωσης ελέγχει την πραγματικότητα.» -Peter Jennings.
- «Όταν ένα καλά συσκευασμένο πακέτο ψεμάτων έχει προωθηθεί σταδιακά στις μάζες σε διάρκεια γενεών, η αλήθεια θα φαίνεται εξωφρενική και αυτός που την λέει, φρενοβλαβής." -Dresden James
Σε ένα προηγούμενο μήνυμα έγραψα: "Τίποτα στον κόσμο δεν είναι όπως φαίνεται". Το «θέατρο της ψευδαίσθησης» στο οποίο ζούμε θεωρείται από πολλούς αληθινό και αυτό μπορεί να αποδοθεί κυρίως σε δύο πράγματα.
1. Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την λειτουργία του πλανήτη έχουν καταφέρει να χειρίζονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και να ελέγχουν την συλλογική πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο παράγουν τα επιθυμητά πρότυπα συμπεριφοράς στις μάζες: σκέψεις, απόψεις, στάσεις, κοινωνικές νόρμες, έτσι ώστε να μπορούν να κυβερνηθούν. Εν ολίγοις, τα ΜΜΕ θεωρούνται απαραίτητα εργαλεία για μια δικτατορία.
2. Η πλειοψηφία του ανθρώπινου πληθυσμού έχει επιτρέψει στον εαυτό του να
εξαπατηθεί μέσω της άγνοιας, της εξαπάτησης, της ηλιθιότητας, της χρόνιας απάθειας ή μιας σοβαρής έλλειψης περιέργειας και αμφισβήτησης, όλα αυτά ενισχυμένα από κυνισμό. Η κατανάλωση βασιλεύει. Εφ 'όσον οι κοιλιές τους είναι γεμάτες με φαγητό και τα κεφάλια τους γεμάτα με άσκοπη διασκέδαση ... είναι ευχαριστημένοι. Η γενετική κλωνοποίηση είναι περιττή. Η κλωνοποίηση έχει ήδη γίνει, αποτέλεσμα της μαζικής πλύσης εγκεφάλων.
Λαμβάνοντας τους δύο παραπάνω παράγοντες υπόψη, ας δούμε πόσο τα ΜΜΕ ελέγχουν την πραγματικότητα.
Εργαλείο για μια δικτατορία
Οι εξουσιαστές του πλανήτη θεωρούν τον ανθρώπινο πληθυσμό κοπάδι προβάτων, ανίκανα να φροντίσουν τους εαυτούς τους, χρειάζονται φροντίδα. Αυτό κατέστη σαφές κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών από εκπροσώπους των εξουσιαστών που υπερασπίζονται δημόσια τεχνικές ελέγχου του νου για την διαμόρφωση της ανθρώπινης σκέψης.
Σας ενθαρρύνω να ερευνήσετε ονόματα, όπως αυτό του Walter Lippmann, ένας από τους ιδρυτές του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων, το Tavistock Institute στην Αγγλία που σχετίζεται με τον τον Haroldld Lasswell (χρηματοδοτούμενος από τους Rockfeller) και τον Sir Alexander King του Club of Rome που διαλαλούν τα πλεονεκτήματα της νέας τεχνολογίας ελέγχου του νου ως παράγοντα αλλαγής για «μία παγκόσμια τάξη.» ... Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα γνώση.
Από την πίσω πόρτα του υποσυνείδητου μυαλού
«Εάν κατανοήσουμε τον μηχανισμό και τα κίνητρα του συλλογικού νου, είναι δυνατόν να ελέγξουμε και να συντάξουμε τις μάζες σύμφωνα με την θέλησή μας, χωρίς να το γνωρίζουν."
-Edward Bernays
Για μένα, ένας από τους πιο ενδιαφέροντες υποστηρικτές του ελέγχου του νου ήταν ο Edward Bernays. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα δεν θα τον γνωρίζουν, γνωρίζουν όμως τον θείο του, τον Sigmund Freud ο οποίος θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν κάποια στιγμή στην ζωή σας η κύρια επιρροή των σκέψεών σας. Έχοντας μελετήσει την δουλειά του θείου του, ο Bernays ήξερε πώς λειτουργεί το υποσυνείδητο και πώς μπορούσε να επηρεάσει άλλους, χωρίς οι ίδιοι να το γνωρίζουν. Με μεγάλη επιτυχία μετέφερε τις ιδέες του στην λειτουργία των ΜΜΕ, με τη μορφή των υποσυνείδητων διαφημιστικών μηνυμάτων που απευθύνονταν στο υποσυνείδητο μέσω της υποσυνείδητης αντίληψης.
Αυτό συμβαίνει όταν κοιτάμε κάτι στα ΜΜΕ, όπως, για παράδειγμα, μια διαφήμιση, αλλά μόνο ένα μέρος της φτάνει στον συνειδητό νου. Το υπόλοιπο της διαφήμισης, που περιέχει το κρυφό μήνυμα, γίνεται αντιληπτό μόνο από το υποσυνείδητό μας και αυτό μπορεί να μας κάνει να συμπεριφερόμαστε με συγκεκριμένους τρόπους, χωρίς να γνωρίζουμε το γιατί. Το ονομάζω «δια της πλαγίας οδού του υποσυνείδητου μυαλού». Αυτά τα «μέσα από την κερκόπορτα» κρυμμένα υποσυνείδητα μηνύματα των ΜΜΕ μπορούν να μας επηρεάσουν με πολλούς τρόπους και χωρίς αμφιβολία, όπως ο Bernays είχε προβλέψει, έχουν ήδη σημαντική επίδραση στον έλεγχο της σκέψης των ανθρώπων και των απόψεων τους, χωρίς να το γνωρίζουμε.
Τώρα ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα παραδείγματα υποσυνείδητων διαφημιστικών μηνυμάτων. Είναι πραγματικά συναρπαστικό το επίπεδο της εξαπάτησης:
Με την πρώτη ματιά, αυτή η διαφήμιση μοιάζει εντελώς αθώα, αλλά όταν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε τις κρυφά σχεδιασμένες σεξουαλικές στάσεις. Το ίδιο ισχύει και για την παρακάτω αγγελία. Και στις δύο περιπτώσεις οι αγγελίες δημιουργήθηκαν ώστε ο υποψήφιος πελάτης να αντιληφθεί μόνο υποσυνείδητα τα σεξουαλικά υπονοούμενα και να αγοράσει το προϊόν συνειδητά.
Γιατροί έχουν χρησιμοποιηθεί για να διαφημίσουν το κάπνισμα τσιγάρων. Κοιτάξτε αυτές τις διαφημίσεις του 1950.
Η λογική πίσω από αυτές τις διαφημίσεις σχετίζεται με την υποσυνείδητη σκέψη ότι οι γιατροί είναι αξιόπιστα άτομα. Έτσι, περνάει στο υποσυνείδητό μας η ιδέα ότι είναι υγιές να καπνίζουμε τσιγάρα Camel ...
Θυμηθείτε, η υποσυνείδητη αντίληψη χρησιμοποιείται για να επηρεάσει τις μάζες σε ένα ευρύ φάσμα πραγμάτων: πολιτική, εκπαιδευτική και επιστημονική κατήχηση, θρησκευτική κατήχηση κλπ.
Η ανάπτυξη συλλαμβάνεται
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υπήρξαν και εξακολουθούν να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τους εξουσιαστές, στην συγκράτηση της ευκαιρίας για πραγματική ανθρώπινη ανάπτυξη και εξέλιξη:
Τα ΜΜΕ έχουν γίνει ένας τεράστιος λάκκος ψεμάτων και συγκαλύψεων, φυλακίζοντας έναν πλούτο γνώσης που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της συνειδητής επίγνωσης, της αυτάρκειας και της ενότητας για το ανθρώπινο γένος.
Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά ένας πλανήτης γεμάτος ανθρώπους που πηγαίνουν γρήγορα, πουθενά, ενώ τα τείχη που τους περιβάλλουν και έχουν προσελκύσει κοντά τους, περιορίζουν περαιτέρω την ελευθερία τους.
Η μονοπώληση των μέσων ενημέρωσης
Είναι εντυπωσιακό ότι το σύνολο της ιδιοκτησίας των μέσων μαζικής ενημέρωσης στις ΗΠΑ έχει περάσει από 50 σε μόλις 5 εταιρείες: AOL-Time Warner, η Disney, η Sony, η Vivendi Universal και η Viacom.
Η ιδέα της ύπαρξης τόσο λίγων ΜΜΕ επιχειρήσεων σημαίνει ότι οι εξουσιαστές μπορούν πιο εύκολα ελέγξουν τι θέλουν να μας περάσουν. Αυτό, στην ουσία, σημαίνει ότι δίνουν στο ευρύ κοινό μια περιορισμένη οπτική γωνία, μια φωνή, μια άποψη, ένα μήνυμα ... για να παράγουν συναίνεση. Για παράδειγμα, η φράση «Υπάρχουν όπλα μαζικής καταστροφής στο Ιράκ ...» χρησιμοποιήθηκε για να κατασκευάσει συναίνεση για τον πόλεμο στο Ιράκ.
- "Αν ένας λαός νομίζει ότι μπορεί να είναι αδαής και ελεύθερος, νομίζει κάτι που δεν υπήρξε ποτέ και ούτε θα υπάρξει.
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι ασφαλείς χωρίς πληροφορίες. Όταν ο τύπος είναι ελεύθερος και κάθε άνθρωπος είναι σε θέση να διαβάσει, όλα είναι ασφαλή. "-Thomas Jefferson
Ένας αδαής πληθυσμός δεν κοιτάει να δει τον μεγάλο δρόμο, ποτέ δεν αμφισβητεί εξουσίες ή δεν κατανοεί τα δικαιώματα του και ως εκ τούτου παρέχει μικρή αν όχι καμία αντίρρηση σε μια δικτατορία. Αν θέλουμε να αναπτυχθούμε ως φυλή, πρέπει να ξεκινήσουμε με την εκπαίδευση των εαυτών μας. Να βρεθούμε στην θέση που να μπορούμε να διακρίνουμε. Να αναγνωρίζουμε πότε τα μέσα προσπαθούν να μας χειραγωγήσουν.
Ανάρτηση από: http://spiritscience.gr, http://blogvirona.blogspot.gr/
πανε αυτα ξεπεραστηκανε
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα θα τους τρελανουμε εμεις!!!
χαχαχαχαχαχα αφου μπλεξανε με τους διαβολοελληνες καλα να παθουν!!!!χοχοχοχοχοχο