Δεν καταλαβαίνετε γιατί;
Διότι καπελώνετε την διαμαρτυρία χρησιμοποιώντας τα χρώματα των ιδεολογιών. Της εθνικιστικής ιδεολογίας (και βέβαια δεν αναφερόμαστε απλώς στις ελληνικές σημαίες αλλά στις κομματικές) και της χριστιανικής ιδεολογίας - κοσμοθεωρίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι παίρνουμε θέση υπέρ ή κατά αυτών.
Γνωρίζετε όμως ότι το θέμα δεν είναι ούτε στενά εθνικιστικό, ούτε στενά χριστιανικό. Είναι καθολικό και αφορά την υποδούλωση από την παγκόσμια δικτατορία με αόρατα, στυγνά και μάλλον ακατάλυτα δεσμά, υποδούλωση του κάθε ανθρώπου, είτε είναι εθνικιστής ή αριστερός και κοσμοπολίτης, είτε είναι χριστιανός (με την ανησυχία για το 666), είτε βουδιστής, μουσουλμάνος, άθρησκος, άθεος, οικολόγος, ομοφυλόφιλος, αντικαπνιστής ή ορειβάτης. Δηλαδή μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Και θα μας αφορούσε ακριβώς το ίδιο, ακόμα και αν δεν υπήρχε στην Αγία Γραφή η παραμικρή αναφορά στο 666 και στο χάραγμα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι κάνετε αυτήν την διαμαρτυρία γραφική ή στην καλύτερη περίπτωση αδιάφορη στα μάτια του κόσμου, με την μονομερή σύνθεση των συμμετεχόντων, αλλά και επιπρόσθετα με όλες αυτές τις υπερβολές πού βλέπουμε, άνθρωποι να κρατούν πεντάμετρους σταυρούς ή άλλοι με σωρεία από εικόνες κρεμασμένες πάνω τους (δεν έχουμε τίποτα εναντίον των σταυρών ή των εικόνων) και άλλα παρόμοια. Την απονευρώνετε έτσι την διαμαρτυρία και την αποδυναμώνετε. Ουσιαστικά, έμμεσα την συκοφαντείτε, εμφανίζοντάς την ως διαμαρτυρία πού ενδιαφέρει κυρίως κάποιους με συγκεκριμένες εμμονές.
Δεν γνωρίζετε ότι αυτές ακριβώς τις τεχνικές χρησιμοποιεί η προπαγάνδα;
Θα πείτε ότι δεν εμποδίσαμε κανέναν να κάνει άλλο συλλαλητήριο. Όμως αυτό δεν αναιρεί το δικό σας βλαπτικό αποτέλεσμα. Μάλλον όμως θα πρέπει να ομολογήσετε ότι δεν χάσατε και τον ύπνο σας από την πολλή ανησυχία και προσπάθεια να οργανώσετε κάτι ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ και ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ, χωρίς το δικό σας καπέλωμα.
Τίνος λοιπόν το παιχνίδι παίζετε;
Αθέλητα ή ηθελημένα;
Δεν το σκεφτήκατε ή από σκοπιμότητα;
Αν απλώς δεν το σκεφτήκατε, ευκαιρία να το διορθώσετε στο μέλλον.
Αγαπητοί φίλοι, το ιστολόγιο μας συμμετείχε ενεργά στην συγκέντρωση για τις νέες ταυτότητες. Σεβόμαστε την δικιά σας άποψη αλλά θα επιθυμούσαμε να είστε περισσότερο προσεκτικοί στα αναγραφόμενα σας. Όσοι έχουν άγνοια για το πώς προετοιμάστηκε η συγκέντρωση δεν δικαιούνται να κρίνουν και να έχουν άποψη. Θεωρούμε ότι είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο (τουλάχιστον αυτό φαίνεται από το ιστολόγιο σας) και τα όσα γράψατε μας προσβάλλουν καθότι έμμεσα μας χαρακτηρίζετε Νεοταξήτες, γραφικούς κλπ. Τέτοιες ταμπέλες βάζουν όσοι θέλουν να βλάψουν την συγκέντρωση και να αναφερθούν μονάχα στο 666. Με τον δικό σας τρόπο καταφέρνετε να δείξετε την μια όψη του νομίσματος και θα σας εξηγήσουμε το εννοούμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγκέντρωση συνδιοργανώθηκε από κληρικούς και λαϊκούς όπως το ΙΝΚΑ καθώς και άλλοι φορείς που ήταν βασικοί ομιλητές.
Το ιστολόγιο μας αλλά και οι υπόλοιποι συνδιοργανωτές έστειλαν ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να παρευρεθούν ή και να στείλουν την διαμαρτυρία τους, εκτός από τα κόμματα τα οποία απορρίψαμε παρόλο που ήρθαν σε επαφή με τους διοργανωτές. Αυτό σημαίνει ότι στείλαμε σε μλογκ και ιστολόγια το φυλλάδιο μας, στο οποίο δεν αναφέρθηκε πουθενά το 666, παρά μόνο ότι αντιστεκόμαστε για να προστατεύσουμε την ζωή την ελευθερία και την περιουσία του κάθε πολίτη.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύσατε δείχνουν μόνο αυτό που αναφέρεστε (κληρικούς), μόνο που δεν είναι η πραγματικότητα, υπάρχουν δεκάδες φωτογραφίες και από το ιστολόγιο μας όπου φαίνεται ο απλός πολίτης, όσοι θέλησαν να διαμαρτυρηθούν για την νέα ταυτότητα και να υποστηρίξουν την ελευθερία τους. Μέσα σε αυτούς θα μπορούσαν να είναι αναρχικοί, ναρκομανείς, ιερόδουλες, σατανιστές, αστυνομικοί, στρατιωτικοί, αλλοδαποί, μετανάστες και λαθρομετανάστες, παιδιά, νέοι και γέροι, βουλευτές, υπουργοί, δημόσιοι υπάλληλοι, πλούσιοι και φτωχοί, αφού όλοι είχαν πρόσκληση να παρευρεθούν.
Το ότι αναφέρεστε ότι καπελώσαμε την διαμαρτυρία χρησιμοποιώντας τα χρώματα των ιδεολογιών μας είναι άτοπο επειδή στις ομιλίες μας δεν ακούσθηκε καμία συγκεκριμένη ιδεολογία, γιατί δεν εξαιρέσαμε κανέναν - ούτε αριστερούς ούτε μετανάστες.
Έτσι η σύνθεση των συμμετεχόντων δεν ήταν ομοιογενής, το ότι υπερίσχυσαν κάποιες ομάδες με αυτά που γράφετε ότι ήταν υπερβολές είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί κανείς να το ελέγξει.
Αγαπητέ διαχειριστή του ιστολογίου ποια ήταν η δικιά σου συμμετοχή στο συλλαλητήριο; Να γράψεις αυτό το άρθρο για να κατακρίνεις τις δικές μας προσπάθειες; Αν συμμετείχες και εσύ ενεργά στον αγώνα μας οι φωτογραφίες που ανάρτησες δεν θα ήταν ορατές, αφού θα είχε κατακλειστεί ο χώρος από περισσότερους πολίτες και όχι ιερείς. Να είστε λοιπόν πιο ενημερωμένοι γιατί με τέτοια άρθρα διασπάτε την μέτωπο κατά της Νέας Τάξης.
Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνετε να σχολιάσουμε το άρθρο σας.
Αγαπητοί ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε στο ίδιο ευρύτερο στρατόπεδο, χωρίς αυτό λογικά να αποκλείει κάποιες διαφοροποιήσεις μας.
Το άρθρο μας αυτό δεν είχε σκοπό να προσβάλλει κανέναν, αλλά να επισημάνει τα σημεία εκείνα που δρούν ενάντια στους σκοπούς μιάς τέτοιας διαμαρτυρίας.
Τα γεγονότα που περιγράφουμε νομίζουμε ότι καλώς περιγράφονται. Θα μας επιτρέψετε να διατηρήσουμε την πεποίθηση πού έχουμε σχηματίσει, ότι η όλη διοργάνωση και η σύνθεση των συμμετεχόντων, είχε έντονο τον χριστιανικό και εκκλησιαστικό χαρακτήρα. Ενδεικτικά ελέγξτε το βίντεο της ανάγνωσης του επιδοθέντος ψηφίσματος http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dh5kfs0PIIo
Επίσης σας παραπέμπουμε στην ανάρτησή σας μία ημέρα πριν, στις 20/10/12,
http://eleftheroiellines.blogspot.gr/2012/10/1500.html
όπου είναι εμφανή αυτά και στο σκίτσο (666) αλλά και στην σύνθεση:
«…Συμμετέχουν:
Ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος (Ι.Σ.Κ.Ε.)
το Ινστιτούτο Καταναλωτών (Ι.Ν.Κ.Α.)
το ιστολόγιο ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Η Πανελλήνια Κληρικολαϊκη Επιτροπή Αγώνος
Ο Πρόεδρος και Εκπρόσωπος της Ι. Μητρόπολης Πειραιώς
Ιερεύς Χρήστος Χριστοδούλου & τα Μέλη.»
Αυτό ήταν φανερό σε όποιον παρατηρούσε τα προσκλητήρια του συλλαλητηρίου καθώς και το ίδιο το συλλαλητήριο στην εξέλιξή του. (Εννοείται ότι δεν αποτελεί προϋπόθεση για να είναι σωστός ο ισχυρισμός μας το να είναι οι κληρικοί το 50%+1 του συνόλου).
Συνεπώς το έμμεσο καπέλωμα της διαμαρτυρίας από την χριστιανική ιδεολογία – κοσμοθεωρία, δηλαδή από τους φορείς της πού πρόταξαν αυτήν τους την ιδιότητα, είναι γεγονός, ανεξάρτητα από το αν στις ομιλίες ακούστηκε ή δεν ακούστηκε κάποια συγκεκριμένη ιδεολογία.
Επομένως η συλλογιστική πού αναπτύσσουμε στο άρθρο μας είναι σωστή και καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα και αυτό το τελευταίο ισχύει ακόμα και αν εμείς ως φυσικά πρόσωπα δεν είχαμε υποθετικά πράξει τίποτα άλλο πέραν της έκφρασης αυτής της κριτικής. Αν παρ’ όλα αυτά κάπου έχουμε κάνει λάθος ζητούμε την κατανόησή σας για το ατελές της ανθρώπινης αντίληψής μας.
Τέλος σας ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας.