Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

Η εποχή του τρελού νερού: “Μήνυσα τους γονείς μου γιατί δεν με ρώτησαν πριν με κάνουν” (video)

 Μια influencer δηλώνει ότι έχει κάνει αποστολή της ζωής της να πείσει τα παιδιά να μηνύσουν τους γονείς τους γιατί τα έκαναν χωρίς να τα ρωτήσουν. Ο στόχος;;; Να μην χρειάζεται να δουλεύουν. Και όχι μόνο αυτό! Λέει στις γυναίκες ότι είναι ανήθικο να κάνουν παιδιά...

Τέτοιες “προσωπικότητας” προωθούν τα μηνύματα της Νέας Εποχής: “Μην κάνετε παιδιά και Μην δουλεύετε”. Στόχος;; Η μείωση του πληθυσμού και η απραξία, η μη δημιουργικότητα και η εξάρτηση.

Ειδικότερα η γυναίκα ανέβασε video στο TikTok στο οποίο εξηγεί στους ακολούθους της γιατί έχει παιδιά ενώ η ίδια μήνυσε τους γονείς της επειδή την γέννησαν χωρίς την συγκατάθεσή της:

Ανέφερα στο τελευταίο μου video ότι, πήγα να ψωνίσω ρούχα για τα παιδιά μου. Πολύς κόσμος σοκαρίστηκε όταν άκουσε ότι έχω παιδιά, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχω μηνύσει μου οι οποίοι με έκαναν χωρίς την άδεια μου. Αλλά θέλω απλώς να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα. Οι γονείς μου τους οποίους έχω μηνύσει, συνέλαβαν στο να με συλλάβουν και η μητέρα μου με μεγάλωσε με γέννησε και γι΄αυτό τους μήνυσα. Γιατί δεν συναίνεσα να είμαι εδώ, όπως επίσης αγνοούσα ότι

θα έπρεπε να μεγαλώσω και να βρω δουλειά για να συντηρήσω τον ευατό μου. Και απλώς δεν συναίνεσα σε αυτό. Δεν προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου με κανέναν τρόπο πριν γεννηθώ για να δουν αν όντως ήθελα να είμαι εδώ και γι΄αυτό τους μήνυσα.

Τώρα είναι διαφορετικά. Ξέρω ότι έχω πει ότι είναι ανήθικο να έχεις παιδιά, αλλά είναι διαφορετικό όταν υιοθετείς γιατί δεν είναι δικό μου λάθος που είναι εδώ. Απλώς προσπαθώ να είμαι καλός άνθρωπος και να τα βοηθάω.

Οπότε αν είστε έγκυος αυτή τη στιγμή, πρέπει να προσλάβετε ένα ψυχικό μίντιουμ και να ρωτήσετε το παιδί σας αν πραγματικά θέλει να είναι εδώ. Αλλά να έχετε κατά νου ότι, εάν δεν το κάνετε πρέπει να τερματίσετε (την εγκυμοσύνη), διαφορετικά θα σας μηνύσουν. Γιατί το έκανα αυτό αποστολή της ζωής μου, να διδάξω στα παιδιά να μηνύουν τους γονείς τους, για να μην χρειάζεται να εργάζονται.

Ναι, έχω παιδιά αλλά τα υιοθέτησα, οπότε τα έχω για ηθικό λόγο.”

το είδα

1 σχόλιο:

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »