περί ιατρικής αυτάρκειας
… δηλαδή της κατοχυρωμένης από το Σύνταγμα και τις Διεθνείς Συμβάσεις
Ελευθερίας του ατόμου να διαχειρίζεται την υγεία του κατά την κρίση του
και κατά τη βούλησή του. Το άτομο, αυτό και μόνο αυτό, μπορεί να
αποφασίσει μέσω της ενημερωμένης συναίνεσης (informed consent) για το
ποια ιατρική προσέγγιση θα ακολουθήσει και αν θα προβεί ή μη σε μία
ιατρική πράξη.
Η παραπάνω θεμελιώδης αρχή σημαίνει ότι το άτομο δεν μπορεί να ωθηθεί/εκβιαστεί σε καμιά υποχρεωτικότητα ιατρικών πράξεων αλλά ούτε και μπορεί να προσηλυτιστεί δογματικά προς μία ιατρική προσέγγιση. Σημαίνει επίσης ότι δεν υπάρχει κανένα άλλοθι ή δικαιολογία για το σύστημα να αυθαιρετεί και να παραβιάζει ωμά αυτή την αρχή.
Και είναι απαράδεκτη από πλευράς του η μεροληψία υπέρ της αλλοπαθητικής ιατρικής προσέγγισης (τη χημική δηλαδή ιατρική της big Pharma) και η απαξίωση όλων των άλλων (Ιπποκρατική ιατρική, ομοιοπαθητική, φυσικοπαθητική, ή την αφάρμακο ιατρική, για να αναφέρουμε μόνο κάποιες από τις πιο γνωστές επιλογές) τις οποίες πολλά εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν επιλέξει.
Ο κατήφορος στο παραπάνω μιλιταριστικό μοντέλο ιατρικής είναι εντελώς παράνομος και
ουσιαστικά επιχειρεί να συντρίψει τα ατομικά δικαιώματα στην υγεία και ύπουλα να αφαιρέσει την κυριότητα του σώματος από το άτομο.Όμως αυτή ανήκει πάντα στο άτομο όπως και η ελευθερία της επιλογής. Και η όποια κρίση επιλύεται πάντοτε στο πλαίσιο του Συντάγματος και όχι με παράνομες και αντιδημοκρατικές ΚΥΑ ή με τον υποκειμενικό και μεροληπτικό ορισμό της Δημόσιας Υγείας ως υποταγή σε μία συγκεκριμένη μορφή ιατρικής που εξυπηρετεί μονάχα τα συμφέροντα των φαρμακευτικών και όχι την υγεία.
Επομένως, δεν διαπραγματευόμαστε και δεν απεμπολούμε το κατοχυρωμένο δικαίωμά μας στην ιατρική αυτάρκεια/ελευθερία: δεν υποτασσόμαστε στην υποχρεωτικότητα ιατρικών πράξεων και στον μονόδρομο μίας συγκεκριμένης μορφής ιατρικής η οποία ομογενοποιεί την κοινωνία των πολιτών σε κατευθυνόμενη αγέλη η οποία δεν έχει κανένα λόγο για το σώμα, την υγεία και την ίδια της τη ζωή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου