Τὸ παγκοσμίως ἀναγνωρίσιμο διακριτικὸ ποὺ κοσμοῦσε τοὺς Βασιλικοὺς Τάφους στὶς Αἰγὲς τῆς Μακεδονίας καὶ δῆ τὸν φερόμενο ὡς τάφο τοῦ Βασιλέως Φιλίππου τοῦ Β΄, τώρα ἐμφανίζεται …κολοβὸ – γίνεται ὀκτάκτινο καὶ οἱ ἀκτίνες του ἔχουν πλέον …κλίση.
Ἕνας ἀποδομημένος Μακεδονικὸς Ἥλιος τῆς Βεργίνας.
Τί ἄλλο θὰ δοῦμε! Ἡ πρωτοβουλία τῆς διευθεύνσεως τοῦ Φεστιβὰλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης καὶ
κὰτ’ ἐπέκτασιν τοῦ Ὑπουργείου Πολιτισμοῦ ἐγείρει ἔντονες ἀντιδράσεις στὴν Θεσσαλονίκη.
Ἡ διευθύντρια τοῦ ὀργανισμοῦ κα Ἐλὶζ Ζαλαντό, μίλησε γιὰ «ἀνάγκη ἁπλοποιήσεως τοῦ λογοτύπου καὶ ἐνισχύσεως τῆς ταὐτότητος τοῦ φεστιβάλ».
Τὰ ἱερὰ ἐθνικά μας σύμβολα δὲν ἁπλοποιῶνται. Ἡ ἐνίσχυσις τῆς ταυτότητος τοῦ Φεστιβὰλ Κινηματογράφου δὲν βελτιώνεται μὲ τὴν ἀλλοίωση ἑνὸς παγκοσμίως γνωστοῦ συμβόλου.
Ἀλλοιωμένη ἐκδοχὴ τοῦ δεκαεξακτίνου Μακεδονικοῦ Ἡλίου τῆς Βεργίνας δικαιολογεῖται σὲ παραχαράκτες καὶ ὑποκλοπεῖς τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας.
Ὄχι ἀπὸ μέρους τῶν Ἑλλήνων.
Μόργκαν Χρῆστος
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου