Μιλώντας στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης NORTH 98, ο κ. Ζουράρις δηλώνει πως είναι κομμουνιστής, αριστερός και χριστιανός ορθόδοξος, αλλά τάσσεται υπέρ της δημιουργίας πολλών τεμένων στην Ελλάδα για να εκδηλώνουν τα θρησκευτικά τους αισθήματα οι πρόσφυγες που θα μείνουν στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είπε έχει 1700% επιπλέον πρόσφυγες πάνω από την Τσεχία και την Βουλγαρία.
Ο κ. Ζουράρις χωρίς ακόμη να υπογραφούν οι αρμοδιότητες του στο ΦΕΚ , ήδη όπως είπε ασχολείται με την ανασύσταση των βιβλίων του δημοτικού και
του γυμνασίου της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας. «Εχω ζητήσει από τους δασκάλους και τους καθηγητές να μου στείλουν τι δεν πήγε καλά στην προηγούμενου εκπαιδευτική μεταρρύθμιση».
Αρχαία Ελληνικά σε γυμνάσιο/λύκειο Όταν ρωτήθηκε για τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, απάντησε πως η διδασκαλία της αρχαίας γλώσσας από τα νήπια και τα δημοτικά για την ώρα είναι δύσκολη , ωστόσο εκείνο που επεξεργάζονται είναι η πρόταση του καθηγητή κ. Καζάζη που θα επιτρέπει στη βάσει εθελοντικής παρουσίας παιδιών της Α και Β γυμνασίου και λυκείου να δημιουργηθούν τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας αρχαίων ελληνικών ώστε σε μερικά χρόνια να έχουμε μια βάση 100 χιλιάδων ανθρώπων που μιλάνε και γράφουν την αρχαία ελληνική. Ξεκαθάρισε ωστόσο πως το μάθημα δεν θα περιλαμβάνεται στην ύλη της υπόλοιπης διδακτικής διαδικασίας.
Για τις σχέσεις Φίλη και Ιερώνυμου Ο υφυπουργός παιδείας ρωτήθηκε και για τις σχέσεις με την εκκλησία με την νέα ηγεσία του υπ. Παιδείας κα απάντησε πως θα είναι πιο άνετες. Είχαν και οι δυο δίκιο και άδικο. Ο Ιερώνυμος δεν έπρεπε να μιλήσει για τον Φίλη όπως αναφέρθηκε και ο τέως υπουργός Παιδείας να επιμείνει στις προτάσεις για το διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας, προτάσεις που είναι κοντά στις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ.
Για τους δανειστές Ο υφυπουργός μίλησε ακόμη και για την τακτική όπως είπε των δανειστών που πιέζουν στη διαπραγμάτευση, γιατί θέλουν να γονατίσουν την Ελλάδα αφού δεν έχουν τηρήσει καμιά από τις δεσμεύσεις τους. Στόχος είπε ο κ. Ζουράρις είναι να μας γονατίσουν, ζητούν λίμπρες αίματος.
crashonline.gr
το είδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου