Η δήλωση θυμίζει την δήλωση Σημίτη στα 'Ιμια, με την οποία ο πρώην Πρωθυπουργός άφησε τους πολλούς «ευρωπαϊσμούς» και τη γερμανοφιλία του, ευχαριστώντας τις ΗΠΑ για τον ρόλο τους, αναγνωρίζοντας τον κυρίαρχο ρόλο τους και εγκαινιάζοντας μια σειρά δραματικών ελληνικών υποχωρήσεων, που κατέληξαν στο σχέδιο Ανάν.
Πόσο μάλλον που ο ΣΥΡΙΖΑ, και πριν συμβούν τα τελευταία γεγονότα, απέφευγε σαφή δέσμευση για το κυπριακό, ενώ φιλοξενεί στις τάξεις του πρωτεργάτες του «Ναι» στο αμερικανο-βρετανικής έμπνευσης σχέδιο Ανάν, σχέδιο που κατέλυε όλα τα χαρακτηριστικά ανεξαρτησίας, κυριαρχίας και δημοκρατίας της Κυπριακής Δημοκρατίας και στη βάση του οποίου διεξάγονται ουσιαστικά οι τωρινές διαπραγματεύσεις για την επίλυση.
Οι τότε οπαδοί του «Ναι», καθορίζουν σήμερα αποκλειστικά την εξωτερική πολιτική του εναπομείναντος ΣΥΡΙΖΑ-Τσίπρα.
'Ενα σημαντικό, αν και μειοψηφικό τμήμα του ΣΥΝ, με κύριους εκπροσώπους του τους Αλαβάνο, Κουβέλη, Λαφαζάνη, Χουντή, όπως και ο Γλέζος, είχε διαφωνήσει το 2004 με το σχέδιο Ανάν. Πλην όμως του Κουβέλη που στηρίζει ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να παίζει ρόλο, όλοι οι υπόλοιποι είναι σήμερα εκτός του «υπαρκτού ΣΥΡΙΖΑ», στον οποία αντίθετα κυριαρχούν φανατικοί «Ανανιστές».
Δεν είναι ασφαλώς συμπτωματικό αυτό, γιατί και το 2004 και το 2015, το θέμα που τίθεται είναι αν ο ελληνικός λαός θα υπερασπίσει ή όχι τα κράτη του, ή θα υποταγεί στις οικονομικές και γεωπολιτικές πιέσεις, και θα τα παραδώσει οριστικά.
Από τον «άξονα των ναυτικών δυνάμεων» (ΗΠΑ-Βρετανία-Ισραήλ) προήλθαν, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, οι διαβεβαιώσεις (ή νομιζόμενες), που επέτρεψαν στον κ. Τσίπρα να διατηρεί μέχρι τελευταίας στιγμής την απολύτως αφύσικη αισιοδοξία του για επίτευξη ικανοποιητικής συμφωνίας. Και εξηγούν την απόλυτη μη προετοιμασία του ΣΥΡΙΖΑ για το «κακό σενάριο» με τους Πιστωτές. Ποιος άλλος από τον υπερατλαντικό παράγοντα μπορούσε να έχει, στα μάτια της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, περισσότερη αξιοπιστία από την ηγεσία του γερμανικού Λίνκε, που επανειλημμένως προειδοποίησε τους 'Ελληνες ομοϊδεάτες της να περιμένουν ανελέητη στάση από τη Μέρκελ;
Στην Ουάσιγκτων ελπίζει η κυβέρνηση και για ελάφρυνση των όρων αποπληρωμής του χρέους. Τέτοια ελάφρυνση πιθανώς θα γίνει, αλλά θα είναι απολύτως ανεπαρκής, μη μεταβάλλοντας τον μη βιώσιμο χαρακτήρα του χρέους και την ουσία του προβλήματος.
Πόσο πιθανό είναι, σε αντάλλαγμα της αμερικανικής «εύνοιας», όπως την καταλαβαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ, να μη ζητήσουν οι ΗΠΑ ανταλλάγματα σε θέματα που, εδώ και δεκαετίες, επιμένουν σε Κύπρο, Αιγαίο κλπ.;
Η παρουσία στην Κύπρο ενός πολύ αποφασιστικού και αδίστακτου θα λέγαμε Προέδρου, που θεωρεί ως κύρια αποστολή του να περάσει το σχέδιο Ανάν, παίρνοντας τη ρεβάνς για την (και προσωπική) ήττα του το 2004. Η διάθεσή του να υπερασπιστεί το κράτος του φάνηκε εις θέαν όλων την άνοιξη του 2013, όταν η Λευκωσία δέχτηκε την επίθεση της τρόικας (στην οποία συμμετέχει το ΔΝΤ, όπως μερικοί προτιμούν να αγνοούν)
Θα έπρεπε να «κολλάνε μπρίκια» στην Ουάσιγκτων και το Λονδίνο για να μην εκμεταλλευθούν με όλους τους τρόπους μια τόσο ευνοϊκή συγκυρία για να επαναφέρουν την ουσία των ρυθμίσεων του σχεδίου Ανάν, με μία ή άλλη μορφή. Αν δεν το κάνουν τώρα, πότε θα το κάνουν;
ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Μέχρι στιγμής, τα αντανακλαστικά του κυπριακού λαού καθιστούν δύσκολο να περάσει ένα τέτοιο σχέδιο σε δημοψήφισμα. Αλλά δεν πρέπει να αποκλείεται καθόλου ακόμα και η πρόκληση μεγάλου σοκ κάποιας μορφής για να αμβλυνθούν.
Το σχέδιο Ανάν απορρίφθηκε τον Απρίλιο 2004 με συντριπτικό 'Όχι των Ελληνοκυπρίων (80% του νομίμου πληθυσμού) κόντρα σε αφόρητες πιέσεις ΗΠΑ, Βρετανίας, ΕΕ και εγχώριου κατεστημένου Ελλάδας-Κύπρου. Με την πλειοψηφία των ολιγαρχικών media Ελλάδας και Κύπρου να εκστρατεύουν, μαζικά και τρομοκρατικά, όπως τον περασμένο Ιούλιο στην Ελλάδα, υπέρ των ξένων.
Η ουσία του σχεδίου Ανάν και των παραλλαγών του δεν είναι ένας διακανονισμός Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, έστω ανισοβαρής. Εν ονόματι της ανάγκης να πεισθούν οι Τουρκοκύπριοι να συμμετάσχουν στο κράτος, και επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στην άλλη πλευρά και δεν αναγνωρίζουν ότι είναι μειονότητα (αν και είναι), δεν καθιερώνονται απλώς ισχυρά δικαιώματα και προστασίες για τη μειοψηφία, αλλά η πιο απόλυτη ισοτιμία πλειοψηφίας και μειοψηφίας. Με άλλα λόγια καταργείται ο κανόνας της πλειοψηφίας, δηλαδή η δημοκρατία.
Επειδή με δύο ισότιμους εταίρους δεν σχηματίζεται πλειοψηφία σε περίπτωση διαφωνίας, το σχέδιο Ανάν προέβλεπε, μέσω δαιδάλου βυζαντινών διαδικασιών που θα χρειαζόντουσαν έναν στρατό νομικών για να μη λειτουργήσουν, τη συγκέντρωση όλων των τελικών εξουσιών σε τρεις ξένους δικαστές και μια πληθώρα ξένων αξιωματούχων (καταργώντας en passant τη θεμελιώδη αρχή διάκρισης των εξουσιών). Θα τους διόριζε ο Ανάν και θα εξέλεγαν τους διαδόχους τους! Προφανώς δεν υπάρχει Ανάν στην Αν. Μεσόγειο, υπάρχουν οι «ναυτικές δυνάμεις» που θα μετέτρεπαν έτσι, χωρίς κόστος και με τη συγκατάθεση των κατοίκων (!) την Κύπρο σε προτεκτοράτο (των «ναυτικών δυνάμεων» και όχι της Τουρκίας).
Στην πορεία καταργούνταν επίσης το θεμελιώδες δικαίωμα της αυτοάμυνας και όλα τα βασικά χαρακτηριστικά κρατικής οργάνωσης που αναγνωρίζει ο ΟΗΕ.
'Ολα τα σχέδια για το κυπριακό, στη βάση των οποίων συνεχίζονται σήμερα οι διαπραγματεύσεις, που εμφανίζονται υπό τον παραπλανητικό τίτλο «διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία», αποσκοπούν να κρύψουν την απάντηση που δίνουν στο κύριο ερώτημα ενός συντάγματος «Ποιος κάνει κουμάντο, ποιος έχει το νόμιμο δικαίωμα και τα μέσα άσκησης κυριαρχίας;» Αποσκοπούν δηλαδή να κρύψουν το απλό γεγονός ότι οι Κύπριοι δεν θα διοικούν τελικά το νησί τους και το κράτος τους.
Σύμφωνα με άρθρο των «Επικαίρων», είναι το ίδιο δικηγορικό γραφείο στο Λονδίνο, που συνέταξε το σχέδιο Ανάν και την ελληνική δανειακή σύμβαση.
Αν αυτό συνέβη, συνιστά περαιτέρω επιβεβαίωση των στρατηγικών επιδιώξεων του διεθνούς παράγοντα στον ελληνικό χώρο, που είναι η κατάλυση της ελληνικής και κυπριακής κρατικής κυριαρχίας, ακριβέστερα η στέρησή τους από οποιοδήποτε νόημα, η μετατροπή τους σε εικονικές ταμπέλες χωρίς περιεχόμενο. (Εμμέσως, το ίδιο αποδεικνύει η διαγραφή του χρέους του κατεχόμενου Ιράκ και της Ουκρανίας).
Υπάρχει, αλήθεια, μια περίπτωση να μην εμφανισθεί εντός του έτους το σχέδιο, εκτός των τυχόν εσωτερικών κυπριακών αντιδράσεων, και είναι να μην τα βρουν Τελ-Αβίβ, 'Αγκυρα και Ουάσιγκτων στην περίπλοκη διαπραγμάτευσή τους. Είναι όμως εξαιρετικά επικίνδυνο και απολύτως θλιβερό, να περιμένουν οι 'Ελληνες της Κύπρου και η Ελλάδα τη σωτηρία τους από τα καπρίτσια της 'Αγκυρας!
Μόνο η συγκρότηση ευρύτατου, και κυρίως σοβαρού και αξιόπιστου, εθνικού και κοινωνικού μετώπου για την υπεράσπιση της ανεξαρτησίας του ελληνικού λαού σε Ελλάδα και Κύπρο, και οικονομικά και γεωπολιτικά, και για την ανόρθωση των δύο χωρών, θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ικανοποιητικά απειλές για τον ελληνισμό που είναι ίσως οι σοβαρότερες των δύο τελευταίων αιώνων.
Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015
ΠΗΓΗ:http://iskra.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου