Ενώ στην αρχή των ιερών αυτών βιβλίων αναφέρεται με σχετικές λεπτομέρειες η κοινωνική μηχανική, δηλαδή με ποιον τρόπο (νομότυπα πάντα) τα πήραν όλα από τον όχλο (όπως γίνεται και σήμερα)
Γένεσις κεφ.47 παρ.13
Ο Ιωσήφ ελέγχει όλον το σπόρο του σιταριού, τα αποθέματα στην αγορά σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα τελειώνουν οπότε πέφτει πείνα (αδυναμία=εξαθλίωση=μειωμένες αντιστάσεις του λαού=κατάλληλος χρόνος για επιβολή).
ο λαός ζητάει από τον Ιωσήφ σιτάρι, και ο Ιωσήφ τους το πουλάει και μαζεύει όλο το χρήμα που κυκλοφορεί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
Χωρίς χρήμα στην αγορά σε λίγο χρονικό διάστημα πάλι πέφτει πείνα, έρχονται λοιπόν στον Ιωσήφ και του ζητάνε ψωμί για να φάνε. Ο Ιωσήφ τους λέει να του δώσουν όλα τα ζώα τους με αντάλλαγμα ψωμί (έτοιμο φαγητό, όχι σιτάρι...) . Ο Λαός του δίνει όλα τα ζωντανά του για ψωμί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)
σε εύλογο χρονικό διάστημα, το ψωμί όπως είναι φυσικό και επόμενο πάλι τελειώνει και πέφτει πάλι πείνα. Αυτή την φορά ανταλλάσσουν σπόρο για να σπείρουν και να φάνε με τα ίδια τους τα χωράφια. Τα χωράφια περνάνε στα χέρια του Φαραώ και παίρνουν σιτάρι για να σπείρουν, με φόρο 1/5 της σοδειάς, και με το υπόλοιπα 4/5 να έχουν βάση για να δημιουργήσουν εισοδηματικό κύκλο
Μόνο τα χωράφια των ιερέων δεν πήρε λόγω εύνοιας του Φαραώ (σας θυμίζει κάτι αυτό;)
ο λαός ευχαριστημένος ευλόγησε και ευχαρίστησε τον Ιωσήφ για το καλό που του έκανε…
Αυτή η μικρή ιστορία μπορεί να "διαβαστεί" για να δούμε το τι συμβαίνει σήμερα. Στην μεταβλητή που ονομάζεται Ιωσήφ βάλτε την τιμή "Τράπεζα" και στην μεταβλητή Φαραώ βάλτε την τιμή "Κράτος"
τώρα βλέπετε ότι τα σχέδια της επιβολής κατά των λαών μέσω οικονομικών είναι πανάρχαια, όπως επίσης και η ηλιθιότητα των λαών που ευλογούν αυτούς που τους κλέβουν είναι πανάρχαια.
σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι λίγο νωρίτερα (Γένεσις κεφ.45 παρ.20) η μεταβλητή "Ιωσήφ" (Τράπεζα) είπε στους συγγενείς του ότι "Τα καλύτερα αγαθά της Αιγύπτου (Φαραώ - Κράτους) θα είναι δικά τους"
Δηλαδή οι Τράπεζες (Ιωσήφ) παίζουν τον ρόλο του οικονομικού γνώστη οπότε και επίσημου διαμεσολαβητή μεταξύ λαού και Κράτους (Φαραώ), αλλά στην πραγματικότητα τα πάντα ανήκουν στον Ιωσήφ(τράπεζα), εφόσον αυτός δανείζει το κράτος,το κράτος του χρωστάει, οπότε το ελέγχει, επομένως το ενσωματώνει ουσιαστικά ως όργανο του. επιτυγχάνουν και να έχουν τον έλεγχο και να μην φαίνονται, οπότε κανείς και δεν θα τους πολεμήσει. Με ένα σμπάρο δηλαδή δυο τρυγόνια.
Είναι η απλή λογική του ντόμινο σε σχέση με τις φυσικές αδυναμίες του ανθρώπου (πείνα στέγη κτλ). Αν κάποιος ρυθμίζει αυτές, τότε μπορεί εύκολα να υποδουλώσει τον κόσμο.
Όλα αυτά τα παραπάνω συμβαίνουν διότι:
"Έσεσθαι μοι λαός περιούσιος από πάντων των εθνών. εμή γαρ εστί πάσα η γη. Υμείς δε εσθέ μοι βασίλειον ιεράτευμα και έθνος άγιον"
Έξοδος ΙΘ §5
Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και κατ επέκταση η Τράπεζα της Ελλάδος που είχαν το Αποκλειστικό Εκδοτικό Προνόμιο, ήταν εξ αρχής ιδιωτικές και το πλειοψηφικό πακέτο άνηκε και ανήκει στους Ρότσιλντ και κατά ένα ποσοστό στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Δείτε το σοβαρότερο σε βαρύτητα άρθρο του διαδικτύου κάνοντας κλίκ ΕΔΩ
Πριν ευκόλως ρίξουμε τις ευθύνες σ αυτούς ας παραδεχθούμε ότι:
1. Οι Χριστιανοί δέχονται να είναι δούλοι του θεού και ο θεός αυτός (Γιαχβέ) έχει θέσει τους Εβραίους γενικούς κουμανταδόρους (Έξοδος ΙΘ παρ.5) με ότι αυτό συνεπάγεται... βλέπουμε μια εκκλησία να κολυμπάει στα ΤΡΙΣ και έναν λαό να πεινάει και να έρχεται η ώρα που θα του πάρουν και το σπίτι... ο όχλος ποτέ δεν κατάλαβε ότι όταν κάποιος πλουτίζει ΠΑΝΤΑ συμβαίνει εις βάρος κάποιων άλλων, και ο πλούτος της Εκκλησίας έχει γίνει εις βάρος των δούλων του θεού...
2. Στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, οι πρόγονοι μας σε άπειρα σημεία λένε ότι αυτοί που δεν εξελίσουν το Λογιστικό μέρος της ψυχής τους δια της Φιλοσοφίας, παρά μένουν χωρίς αξίες και δέσμιοι της ύλης (Αλόγιστου - Επιθυμιτικού) είναι δούλοι, και κάθε δούλος τρώει βουρδουλιές από τα αφεντικά του... δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των νεοΕλλήνων - Ρωμιών ζει και αναπνέει με σκοπό το ιδίον όφελος πράγμα που αποβλακώνει τελείως όπως λέει και ο Αριστοτέλης... οι εκ φύσεως δούλοι ΔΕΝ μπορούν να προβλέψουν (Αριστοτέλους - Πολιτικά)...
"Δεν υπάρχουν πιο ελεινά δέσμιοι (δούλοι) από αυτούς που νομίζουν ότι είναι ελέυθεροι"
Γκαίτε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου