*** Κοίτα τι βρήκα στη γλώσσα του Δανίκα ***
«Διαβάζω λοιπόν για αυτόν τον εξαίρετο, τον υποδειγματικό δικηγόρο Νίκο Αντωνιάδη, υπερασπιστή των αρνητών. Του εμβολιασμού φυσικά. Όλων εκείνων που είτε από φόβο είτε από ψεκασμό, είτε από εμμονικά κολλήματα σε θεωρίες συνωμοσιών, έχουν βαλθεί να μετατρέψουν τα νοσοκομεία σε εκατόμβες νεκρών».
Από το 2020 πιπιλάτε την καραμέλα της «εκατόμβης νεκρών». Η καραμέλα μπαγιάτεψε. Βρείτε άλλην!
«η υπεράσπιση τέτοιων αρνητών συμβάλλει τόσο στη διάδοση αυτού του θανάσιμου και αόρατου εχθρού».
Έτσι είχαν βαφτίσει και την Αλ Κάιντα το 2001 μετά το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου. Παλιό το κόλπο, δεν πιάνει!
«Κάθε αρνητής, θέλει δε θέλει, μοιάζει με ηθικό αυτουργό μαζικών “δολοφονιών”. Τελεία και
παύλα».
Θα μας κάνεις τώρα και μάθημα Ποινικού Δικαίου;
Μη φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν. Κοίτα τη δουλειά σου! Βρες να κριτικάρεις καμιά ταινία και μη μπαίνεις στα χωράφια των ειδικών της νομικής επιστήμης. Sutor, ne ultra crepidam!
Μόλις έφαγες κίτρινη κάρτα!
Μάθε τι ισχύει και βάλε μέσα τη γλώσσα σου: Ο «αρνητής» παραλείπει αυτό που επιμόνως του ζητάς, για να προστατεύσει τον εαυτό του από τις ενδεχόμενες παρενέργειες (αλλά σε ένα κομμουνιστικό-ολοκληρωτικό καθεστώς μετρά μόνο η υγεία του λαού, όχι η υγεία των πολιτών, της οποίας όμως το άθροισμα συγκροτεί την έννοια της δημόσιας υγείας).
Μήπως λοιπόν στον θαυμαστό ανάποδο κόσμο μας είσαι εσύ ο ηθικός αυτουργός;
«Τα νούμερα καλπάζουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Και επειδή όλοι μα όλοι κινδυνεύουν, θα έπρεπε, κάτω από φυσιολογικές συνθήκες, όσοι βάζουν πλάτη-και μάλιστα εκείνοι "διαπρεπών" συλλόγων και μάλιστα επιστημονικών-να έβγαιναν στη σέντρα, να διαπομπεύονταν και οι φωτογραφίες τους να κοινοποιούνταν δημοσίως όπως συμβαίνει με παιδεραστές και άλλους της κατηγορίας σεξουαλικών "παρενοχλήσεων"».
Ποια νούμερα καλπάζουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς; Ποιοι και με ποια μέθοδο τα μέτρησαν;
Αν θέλεις να τα βγάλουμε όλα στη σέντρα, να βγάλουμε και τα άπλυτα όλων εκείνων που προπαγανδίζουν και τρομοκρατούν νυχθημερόν τους Έλληνες πολίτες.
«Η περίπτωση του Δημήτρη Λιγνάδη, μπροστά σε όλους αυτούς τους υποστηρικτές των αρνητών, μοιάζει με πταίσμα. Ο λόγος είναι απλός. Αν ο Λιγνάδης έχει πράγματι κακοποιήσει ανήλικους αρσενικούς, αυτό το “έγκλημά” του αρχίζει και τελειώνει εκεί. Οι άλλοι που μολύνουν καλυπτόμενοι πίσω από ατομικά και συνταγματικά δικαιώματα σπέρνουν τον θάνατο παντού».
Πάλι μπήκες σε ξένα χωράφια και τα γέμισες κόπρανα! Τι είναι αυτά που γράφεις; Πού τα έμαθες αυτά; Αναφερόμενος στον Λιγνάδη, βάζεις το έγκλημα εντός εισαγωγικών και κρατάς το έγκλημα εκτός εισαγωγικών για τους πολίτες που αρνούνται να παίξουν τη ζωή τους στα ζάρια και να μετατραπούν σε πειραματόζωα;
Μόλις έφαγες την κόκκινη κάρτα!
«Εσύ κι εγώ είμαστε εχθροί!».
Οι πολίτες ανακηρύσσονται εχθροί από τα ολοκληρωτικά καθεστώτα. Είσαι υπηρέτης της υγειονομικής δικτατορίας;
Για κάθε λέξη που γράφω δεν παίρνω ούτε ένα σεντ. Αντιθέτως ρισκάρω πολλά.
Εσύ προπαγανδιστή Δανίκα πόσα χρήματα παίρνεις για κάθε λέξη που γράφεις και τι ακριβώς ρισκάρεις;
ΥΓ: Σε άλλη δημοσίευση-οχετό (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, δηλ. ΨΕΜΑ, 14.11.2021, σελ. 2) αποκάλεσες τους ανεμβολίαστους «ταχαντάρτες, ανεγκέφαλους, ανόητους, πανίβλακες και βεβαίως λάτρεις θεωριών συνωμοσίας». Επιπροσθέτως, ως θερμοκέφαλος προπαγανδιστής που λειτουργεί με τη λογική των χούλιγκαν (για τις τρεις κατηγορίες πολιτών, δηλ. τους χόμπιτ, τους χούλιγκαν και τους βουλκάνιους βλ. Brennan, Εναντίον της Δημοκρατίας. Η πολιτική μακριά από τον παραλογισμό, εκδ. Παπαδόπουλος, μτφ.: Ν. Ρούσσος, Αθήνα 2018, σελ. 14/15), αξιοποίησες πάλι τη δημοφιλή προπαγανδιστική αρχή της αντιστροφής και εμφάνισες τους εμβολιασμένους να είναι όμηροι των ανεμβολίαστων, ενώ συμβαίνει το ακριβώς ανάποδο:
Οι ανεμβολίαστοι είναι όμηροι των εμβολιασμένων, δεδομένου ότι το υψηλό ποσοστό των δεύτερων έστειλε το μήνυμα στους κυβερνώντες ότι τα πειραματόζωα του Σκίνερ δέχονται να συνεχίσουν να ζουν περίπου όπως και προ κορωνοϊού, ξεπουλώντας το αυτεξούσιό τους. Έτσι, η ενδοτικότητα των εμβολιασμένων άναψε το πράσινο φως για την απόπειρα εκβιασμού και των εισέτι ανεμβολίαστων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου