Ήδη ο κ Thomsen στο blog του έχει διατυπώσει την άποψη ότι: «Το ΔΝΤ δεν θέλει να εφαρμόσει η Ελλάδα μια δρακόντεια δημοσιονομική προσαρμογή σε μια οικονομία που ήδη βρίσκεται σε σοβαρή ύφεση». Και συνεχίζει:
«Στην πράξη έχουμε επανειλημμένως υποστηρίξει μια πορεία δημοσιονομικής προσαρμογής που στηρίζει περισσότερο την ανάκαμψη βραχυπροθέσμως και είναι πιο ρεαλιστική μεσοπροθέσμως…»
Οι θέσεις αυτές, παρά που αναγνωρίζουν την «σοβαρή ύφεση» (και συνεπώς τον αιτιώδη σύνδεσμο του ΔΝΤ με την κατάσταση αυτή), τείνουν να δημιουργήσουν την εντύπωση «στήριξης της Ελλάδας», σε αντίθεση με τις ανελαστικές θέσεις των εταίρων της Ευρώπης και του ESM. Από το σημείο όμως αυτό έως και την αποκάλυψη συνωμοτικής συνομιλίας ώστε η Ελλάδα να εξωθηθεί σε απόκρημνη κατάσταση προκειμένου το ΔΝΤ να επιβάλει από καθέδρας πολιτική απόλυτης λιτότητας και εξουθένωσης, αφορούν απόσταση που αντικρίζει έτη φωτός. Άλλωστε ο κ.P.Thomsen, παρά τα «καλά του λόγια» είναι συνυπεύθυνος της αποτυχίας των «προγραμμάτων διάσωσης».
Άξιο παρατήρησης είναι επίσης ότι η αποκάλυψη της συνωμοτικής αυτής συνομιλίας έλαβε χώρα όταν ήδη διαφαινόταν το «ενδεχόμενο» ότι στη Συνεδρίαση της 22ας Απριλίου 2016 οι Ευρωπαίοι Υπουργοί Οικονομικών θα συναινούσαν για τη δόση που θα επέτρεπε στη χώρα να καλύψει τις χρηματοδοτικές της ανάγκες. Υπ’ όψιν δε ότι οι ανάγκες αυτές στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ανέρχονται στα 5,4 δις ευρώ, στο δεύτερο τρίμηνο που ήδη διανεύουμε στα 4,8 δις ευρώ και στη συνέχεια στα 1,9 δις ευρώ. Στον παρόντα χρόνο η Ελληνική κυβέρνηση καλύπτει τις υποχρεώσεις της μέσω των φόρων του ήδη βεβαρυμμένου Ελληνικού λαού. Στα προαναφερόμενα δε, θα πρέπει να επισημειωθεί ότι ήδη από το Δεκέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει εκταμιευθεί η δόση των 5,7 δις ευρώ, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 θα έπρεπε να έχουν καταβληθεί 5,6 δις ευρώ και το δεύτερο τρίμηνο (που ήδη διανύουμε) 4,5 δις ευρώ. Αντιθέτως δεν έχει καταβληθεί ούτε ένα (1) ευρώ.
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Ο γράφων δεν συμμετέχει στις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα. Απλώς εκτιμά ως ενεργός πολίτης (από τις κοινές παραστάσεις που προσλαμβάνουμε όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε για τα κοινά), ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να αποδεχθεί έναντι της αξιολόγησης μέτρα 3% στο ΑΕΠ έως το έτος 2018, που αφορά στο ποσό 5,4 δις ευρώ. Υπ όψιν δε ότι η διαδικασία αυτή προσδιορίζεται με το λεγόμενο «1+1+1». Τούτο μεταφράζεται ως εξής : το 1% αφορά στο ΑΕΠ από την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, το άλλο 1% αφορά στο ΑΕΠ στο επίπεδο της άμεσης φορολογίας και τέλος το άλλο 1% αφορά στο ΑΕΠ στο επίπεδο της έμμεσης φορολογίας.
ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΝΤ
Τα προαναφερόμενα μέτρα, που φαίνεται να εισηγείται η Ελληνική κυβέρνηση, βρίσκονται σε αντίθεσητόσο με τις εσωτερικές αντιθέσεις των Θεσμών όσο και με τις αντοχές της ελληνικής κοινωνίας η οποία βρίσκεται σε επίπεδο ακόμη και ανθρωπιστικής κρίσης. Επειδή δε προσφάτως έχει τροποποιηθεί το Καταστατικό του ΔΝΤ ως προς τη βιωσιμότητα του χρέους, απαιτεί επισήμως επικαιροποίηση της βιωσιμότητας του Ελληνικού χρέους από τους εταίρους. Έτσι ενδεχομένως να τίθεται, χωρίς την παρέμβαση της Ελληνικής κυβέρνησης, ζήτημα εάν και κατά πόσο το ΔΝΤ θα θελήσει να παραμείνει ή να αποχωρήσει από την όλη διαδικασία. Τούτα όλα δημιουργούν ακραίες καταστάσεις και ζοφερά φαινόμενα που καταλήγουν σε αχαρτογράφητα πολιτικά και οικονομικά ύδατα.
Η ΣΥΝΗΘΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΝΤ
Οι παρεμβάσεις του ΔΝΤ τα τελευταία χρόνια έχουν τεθεί στη βάσανο όχι μόνο της διεθνούς κοινής γνώμης, αλλά και της διεθνούς επιστήμης. Αφορούν άδικες κοινωνικές πολιτικές που συντρίβουν κυρίως τη μεσαία τάξη, ενώ δημιουργούν εντυπωσιακές αναταράξεις στο πολιτικό σκηνικό των χωρών που παρεμβαίνουν. Σε πολύ επιγραμματικό επίπεδο οι πρόσφατες εμπειρίες που έχουμε από τις παρεμβάσεις του ΔΝΤ αφορούν: στη Βρετανία (1976), στη Βραζιλία (1998 και 2002), στο Μεξικό (1995), στην Ασία (Ασιατική κρίση 1997 και 1998), στην Αργεντινή (1999 και 2001), στο Πακιστάν (2008), στηΛευκορωσία (2008), στην Ουγγαρία (2008), στην Ισλανδία (2008), στη Λετονία (2008), στη Σερβία(2009), στη Ρουμανία (2009) στην Τουρκία (κατ΄ επανάληψη) και στη Ρωσία (κατ΄ επανάληψη). Οι παρεμβάσεις αυτές ως συνέπειες είχαν τη δημιουργία κοινωνικής κρίσης αλλά και απόλυτης φτώχειας ακόμη και στο επίπεδο του 50% της κοινωνίας (βλ. π.χ. Μεξικό).
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ο σύγχρονος νομικός και πολιτικός πολιτισμός οφείλει να αντιδρά στην αχαλίνωτη πολιτική, τακτική και πρακτική οποιασδήποτε οργανωμένης οντότητας (π.χ. Funds ή όποιου Διεθνούς Οργανισμού), που αναιρεί κεκτημένα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα τα οποία υπερασπίζονται υπερκείμενες Αρχές και Αξίες πρωτογενών κανόνων δικαίου.
Η Ελλάδα ασφαλώς δικαιούται να καταγγείλει τις δανειακές συμβάσεις. Επίσης δικαιούται να διατυπώσει δημοσίως με διαπιστωτική πράξη της κυβέρνησης το επαχθές του σωρευμένου χρέους και το μη βιώσιμο αυτού. Αυτά αποτελούν προσωπική άποψη του γράφοντος, ο οποίος εξακολουθεί να συμμετέχει στην Επιτροπή Αλήθειας του Δημοσίου Χρέους που συνεχίζει τις εργασίες της σε άλλο νομικό επίπεδο. Η κυβέρνηση όμως δικαιούται, εάν το αποφασίσει, να κηρύξει τον P.Thomsen και την D.Velculescu, το κάθε πρόσωπο χωριστά ως persona non grata (και για τους δύο personae nongratae). Η συνωμοτική συνομιλία τους παρέχει τη νομική βάση. Οι παραδεδειγμένες Αρχές του Δημοσίου Διεθνούς Δικαίου δικαιολογούν τη διακοπή της συνεργασίας των συγκεκριμένων προσώπων με την Ελληνική Πολιτεία. Η άρση της διαπίστευσης των προαναφερομένων αξιωματούχων του ΔΝΤ ως προς η χώρα μας, επιβάλλεται τουλάχιστον για λόγους εθνικής αξιοπρέπειας!…
Υποσημείωση:
Βλ. Π.Μηλιαράκης, Μακροσύστημα και Ευρωσύστημα, 2009, Εκδόσεις Λιβάνη, σελ. 118.
———————————————
* Ο Πέτρος Μηλιαράκης δικηγορεί στα Ανώτατα Ακυρωτικά Δικαστήρια της Χώρας και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια τουΣτρασβούργου και του Λουξεμβούργου (ECHR και GC – EU).
Σάββατο 9 Απριλίου 20
3. Αναφορά-Καταγγελία 6-2-2015 προς Πρόεδρο της Βουλής κοιν. Πρόεδρο Α.Π..docx
Προς: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κα Ζωή Κωνσταντοπούλου (αρ.πρ.97/11.2.2015)
Κοινοποίηση: Πρόεδρο Αρείου Πάγου (αρ.πρ.375/6.2.2015) (e-mail) 6 Φεβρουαρίου 2015
ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΜΕΣΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 86Σ
Κυρία Πρόεδρε της Βουλής,
Σύμφωνα με τον κατακτημένο νομικό πολιτισμό και όχι σύμφωνα με την προπαρασκευαστική πράξη ανενόχλητης τελέσεως μελλοντικών εγκλημάτων που συνιστά το άρθρο 86 του Συντάγματος (χαρακτηριστικό και όχι μοναδικό ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ σχετικό ποινικό αδίκημα: δωροδοκία των κομμάτων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ από SIEMENS σύμφωνα και με την αμετάκλητη απόφαση Cs 402 Js 3943/09 του Ειρηνοδικείου του Μονάχου).
Σύμφωνα με τις τρεις υπενθυμιστικές του Ισχύοντος Δικαίου συνημμένες επιστημονικές μελέτες(*) και όχι σύμφωνα με τις μέχρι τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 ιδιοτελώς προσφερόμενες κακές ερμηνείες και πρακτικές που υποστηρίζουν την αντισυνταγματικότητα μεν, αλλά ταυτόχρονα επιβάλλουν την κατά κράτος κυριαρχία του άρθρου 86Σ έναντι ολοκλήρου «του υπόλοιπου» Συντάγματος :
Η Βουλή των Ελλήνων οφείλει κατά αντικειμενική ερμηνεία του άρθρου 86 παρ. 1 του Συντάγματος, να επιστρέψει ΑΜΕΛΛΗΤΙ στον Άρειο Πάγο προς εξέταση κατά πλήρη και αποκλειστική αρμοδιότητα αυτού (και ο Άρειος Πάγος να συνομολογήσει επ΄αυτής της υποχρέωσής του), όλες τις κατ΄άρθρο 86Σ δικογραφίες που αφορούν την εσχάτη μνημονιακή προδοσία καθώς και όλες τις δικογραφίες που σχετίζονται με αυτές της εσχάτης προδοσίας (μηνύσεις κατά της τρόϊκας, λίστα Λαγκάρντ, Υπόθεση Ρουμελιώτη, κλπ). Ο συσχετισμός αφορά και όπου τυχόν οι δανειστές «έχουν στο χέρι» κυβερνήσαντες βάσει στοιχείων.
Αυτή η πράξη, θα σηματοδοτήσει την αποφασιστικότητα της νέας Βουλής που προέκυψε από τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 για την ανεξάρτητη και ακριβοδίκαιη λειτουργία της πολύπαθους Ελληνικής Δικαιοσύνης (όπου επικρατούν αποδεδειγμένες και πλειστάκις καταγγελμένες ιδεολογικού ή άλλου ποινικού χαρακτήρα ασυμβατότητες, οι οποίες σας έχουν διαβιβασθεί με τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία).
Αυτή η πράξη, θα σηματοδοτήσει τη θέληση (ή όχι) αυτής της Βουλής, να εναρμονισθεί με όλους τους δικαιϊκούς και δικονομικούς κανόνες με την Έκθεση του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του ΟΗΕ (United Nations A/HRC/25/50/Add.1 General Assembly 27 March 2014), η οποία διαπιστώνει καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην μνημονιακή Ελλάδα και απαιτεί: Διεξαγωγή ενός ανεξάρτητου, διαφανή και συμμετοχικού λογιστικού ελέγχου του χρέους της, προκειμένου να προσδιορίσει την προέλευσή του, να εντοπιστούν και να λογοδοτήσουν εκείνοι που είναι υπεύθυνοι για το χρέος.-
(*)1.Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ του Καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κου Ανδρέα Δημητρόπουλου, 17 Ιουλίου 2014, σε συνδυασμό με 2.ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 16 Ιουλίου 2014 του ιδίου, δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του, http://andreasdimitropoulos.blogspot.gr/ .
3.Επιστημονική μελέτη του Δικηγόρου κου Δημητρίου Κουκιώτη: Ποινική ευθύνη των Υπουργών και άρθρο 86: μια «αντισυνταγματική διάταξη του Συντάγματος». Δημοσιευμένη στην ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Τεύχος 8-9/2010.Ακολουθεί σύνοψη των ως ανω συνημμένων.
Ο έχων γενικό έννομο συμφέρον αλλά και ειδικό ως καταγγέλλων στις εις χείρας σας:α)δικογραφία IA 2012/19806 επισυναφθείσα στην. β)δικογραφία της αρχικής καταγγελίας μου εσχάτης προδοσίας 24/3/2011,
Γρυμπογιάννης Γεώργιος
Παλαμά 15, ΤΚ 14576, Διόνυσος Τηλ. 2108150347, 6932414124 συνημμένα τα σχετικά (*)
Σύνοψη των συνημμένων επιστημονικών μελετών:
Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ
«Τα επ ευκαιρία της άσκησης των καθηκόντων ποινικά αδικήματα των υπουργών παρουσιάζουν πράγματι μεγάλο ενδιαφέρον από την άποψη της εφαρμογής του άρθρ. 86 παρ. 1. Η όλη μέχρι σήμερα κακή εφαρμογή της συνταγματικής επιταγής οφείλεται στο ότι σε πολλές περιπτώσεις «επ’ ευκαιρία» αδικήματα εκλαμβάνονται ως ποινικά αδικήματα «κατά την άσκηση» με αποτέλεσμα την διεύρυνση του ευνοϊκού ρυθμιστικού περιεχομένου των σχετικών διατάξεων πολύ πέραν του αντικειμενικού περιεχομένου τους. Αποδίδονται έτσι σε δήθεν ευνοϊκή μεταχείριση του συντακτικού νομοθέτη οι πλέον αντιπαθείς περιπτώσεις υπουργικής ευθύνης, κατά τις οποίες ο δράστης υπουργός εκμεταλλεύεται προς ίδιο ή άλλο ιδιωτικό όφελος την εξουσία, που του έχει εμπιστευθεί η πολιτεία. Η αντικειμενική ερμηνεία του άρθρου 86 παρ. 1 αποκλείει από την ευνοϊκή μεταχείριση τις πλέον προκλητικές περιπτώσεις υπουργικής ευθύνης των «επ ευκαιρία» ποινικών αδικημάτων των υπουργών. Δεν είναι άλλωστε από λογική και από κάθε άλλη άποψη παραδεκτό το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η αντίθετη ερμηνεία, κατά το οποίο ο συντακτικός νομοθέτης αμείβει με ευνοϊκή ποινική μεταχείριση τον επίορκο υπουργό, που ενεργεί εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Οι επ ευκαιρία της άσκησης των υπουργικών καθηκόντων πράξεις κείνται εκτός του ευνοϊκού ρυθμιστικού περιεχομένου του άρθρου 86 παρ. 1. Δεν οφείλεται επομένως στον συντακτικό νομοθέτη η απαλλαγή των επίορκων υπουργών, αλλά στη κακή ερμηνεία των συνταγματικών διατάξεων.»
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 16 Ιουλίου 2014 του ιδίου. Απόσπασμα: «Με το σύνολο των δανειακών συμβάσεων και μνημονίων, που έχουν υπογραφεί κατά τα τελευταία έτη, για πρώτη φορά στην ιστορία της Χώρας, η παροχή χρηματικού δανείου προς την Ελλάδα συνδέεται με μακροχρόνιο και εκτεταμένο προκαθορισμό της κρατικής πολιτικής και την εφαρμογή σε μεγάλη έκταση και επί μακρό χρόνο συγκεκριμένης έξωθεν υπαγορευόμενης πολιτικής σε όλους σχεδόν του τομείς, υπό την διαρκή απειλή της μη καταβολής της εκάστοτε δανειακής δόσης. Ο εξωτερικός,εκτεταμένος και μακροχρόνιος προκαθορισμός της κρατικής και κυβερνητικής έναντι (υπό τον εξαναγκασμό) της παροχής χρηματικού δανείου και της εκταμίευσης των δόσεων είναι αντίθετος προς το Σύνταγμα και συγκεκριμένα αντίκειται κυρίως : α) στην Αρχή της Εθνικής Κυριαρχίας β) στην Αρχή της Λαϊκής Κυριαρχία, στην Δημοκρατική αλλά και την Αντιπροσωπευτική Αρχή γ) στην Αρχή του Κοινωνικού Κράτους Δικαίου. Οι δύο πρώτες αρχές θίγονται εξ αυτού τούτου του προκαθορισμού και της έξωθεν επιβολής συγκεκριμένης πολιτικής, ανεξαρτήτως του περιεχομένου της. Η τρίτη θεμελιώδης αρχή θίγεται από την εφαρμογή της εμπεριεχόμενης στο μνημόνιο και έξωθεν επιβαλλόμενης πολιτικής.»
Επιστημονική μελέτη του Δικηγόρου Δ. Κουκιώτη: Ποινική ευθύνη των Υπουργών και άρθρο 86: μια «αντισυνταγματική διάταξη του Συντάγματος». Δημοσιευμένη στην ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, Τεύχος 8-9/2010, Σύνοψη της επιστημονικής μελέτης: «Στην παρούσα μελέτη οι διατάξεις του Συντάγματος διακρίνονται σε θεμελιώδεις και μη. Η διάταξη του άρθρου 86 Συντ. που προβλέπει σχετικά με τη δίωξη και την «παραγραφή» των ποινικών αδικημάτων των Υπουργών ανήκει στις μη θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος. Επειδή αυτή συγκρούεται και αναιρεί ολοκληρωτικά και στην ουσία τους τις θεμελιώδεις διατάξεις των άρθρων 4 Συντ. (αρχή της ισότητας) και 26 Συντ. (αρχή της διάκρισης των λειτουργιών) είναι ανίσχυρη και επομένως δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής, πράγμα που έχει σαν αποτέλεσμα τη δυνατότητα (και υποχρέωση) δίωξης των Υπουργών με τη συνήθη ποινική διαδικασία και με τη συνήθη «παραγραφή» που ισχύει για όλους τους πολίτες.»
4. E-mail 2 Σεπτ 2015 προς Πρωθυπουργό-Πρόεδρο ΑΠ κοιν ΠτΒ.docx
E-mail: Προς: gge@ggk.gr, president@areiospagos.gr
Κοιν: infopar@parliament.gr, cristina <simelas@yahoo.gr>, Olga Yeritsidou <olgayeri@gmail.com>
Προς: Πρωθυπουργό της Ελλάδας και (εν ταυτώ) Πρόεδρο του Αρείου Πάγου (αρ.πρωτ. Αρ. Πρωτ.: 1866/08.09.2015 Ιδιαίτερο Γραφείο Γενικού Γραμματέα της Κυβέρνησης, Βασ. Σοφίας 2, Κτήριο Βουλής των Ελλήνων, 10021 Αθήνα Τηλ. 210 3385 402/5-7 Fax 210 3252 723)
Κοιν/ση: Πρόεδρο της Βουλής (αρ.πρωτ. 2984/3.9.2015) 2 Αυγούστου 2015
Θέμα: Ο ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ (ΕΝ ΤΑΥΤΩ) ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ (ΑΜΕΛΛΗΤΙ) ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 86Σ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
Κυρία Πρωθυπουργέ και εν ταυτώ Πρόεδρε του Αρείου Πάγου. Παρακαλώ, δεδομένου ότι πέραν των αδιαμφισβήτητων (εν ταυτώ) αρμοδιοτήτων Υμών, ακόμα και οι ευρωπαίοι εταίροι καθώς και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρούν σύμφωνα με το πρώτο συνημμένο “ουσιώδες” το έργο που έχετε αναλάβει, παρακαλώ απαντήστε στις προς Υμάς παραινέσεις (*) του προέδρου της Κομισιόν Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, όπως επιβάλλει ο κατακτημένος νομικός πολιτισμός που περιγράφεται στο Θέμα πιο πάνω (και εξηγείται από το δεύτερο συνημμένο).
Θεωρώ ότι η Πρόεδρος της Βουλής κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία έχει δηλώσει (τρίτο συνημμένο) πως “Η Βουλή δεν μπορεί να λειτουργεί ως πλυντήριο σκανδάλων και νεκροταφείο ποινικών δικογραφιών” πέραν της “ΜΑΥΡΗΣ ΒΙΒΛΟΥ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ” (** από τέταρτο συνημμένο), θα διευκολύνει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την διεκπεραίωση των σχετικών αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων Υμών.
(*) … οι ευρωπαίοι εταίροι καθώς καιη Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ουσιώδες να υπάρξει πλήρης στήριξη του προγράμματος…κλπ.
(**)
Το πραγματικό πρόσωπο της Κυβέρνησης Σαμαρά,
μέσα από τις καταγεγραμμένες πράξεις μετ ατροπής
της κοινοβουλευτικής λειτουργίας σε μηχανισμό
ξεπλύματος σκανδάλων. Οι χαριστικές ρυθμίσεις για
ετ αιρίες -διαφθορείς (Siemens, HDW, Thyss enKrupp). Οι
τροπολογίες -ντροπολογίες αμνήστευσης, ασυλίας
και ατιμωρησίας «ημετ έρων», εαυτώ ν και αλλήλων. Η
επιβράβευση μιζαδόρων και διαφθορέων. Οι γενναιόδωρες
φορολογικές ελαφρύνσεις και διευκολύνσεις στους
ισχυρούς , την ώρα της εξουθενωτικής φορολογικής
επίθεσης στους αδυνάμους. Ο ενταφιασμός δεκάδων
ποινικών δικογραφιών κατά Υπουργών και Πρωθυπουργών
των μνημονιακών κυβερνήσεων. Οι σκανδαλώδεις
μεθοδεύ σεις εκποίησης της δημόσιας περιουσίας μέσω
του ΤΑΙΠΕΔ . Τα δώρα στους στυλοβάτες των Μνημονίων.
Γεώργιος Γρυμπογιάννης
4 συνημμένα
Προεπισκόπηση συνημμένου Γιούνκερ προς Θάνου Απαραίτητη η πλήρης στήριξη του προγράμματος.docx
Γιούνκερ προς Θάνου Απαραίτητη η πλήρης στήριξη του προγράμματος.docx
39 KB
Προεπισκόπηση συνημμένου Αναφορά-Καταγγελία 6-2-2015 προς Πρόεδρο της Βουλής κοιν. Πρόεδρο Α.Π..docx
Αναφορά-Καταγγελία 6-2-2015 προς Πρόεδρο της Βουλής κοιν. Πρόεδρο Α.Π..docx
24 KB
Προεπισκόπηση συνημμένου Κωνσταντοπούλου Η Βουλή δεν μπορεί να λειτουργεί ως νεκροταφείο ποινικών δικογραφιών.docx
Κωνσταντοπούλου Η Βουλή δεν μπορεί να λειτουργεί ως νεκροταφείο ποινικών δικογραφιών.docx
50 KB
Sep32015
https://justiceforgreece.wordpress.com/2015/09/03/%ce%bd%ce%b5%ce%bf-%ce%b1%ce%af%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%ac%ce%bc%ce%b5%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%8d%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%cf%81/#more-17934
Νεο αίτημα άμεσης διερεύνησης δικογραφιών εσχάτης προδοσίας από την τακτική δικαιοσύνη
Προς: Πρωθυπουργό της Ελλάδας και (εν ταυτώ) Πρόεδρο του Αρείου Πάγου
Κοιν/ση: Πρόεδρο της Βουλής
2 Σεπτεμβρίου 2015
Θέμα: Ο ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ (ΕΝ ΤΑΥΤΩ) ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ (ΑΜΕΛΛΗΤΙ) ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 86Σ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
Κυρία Πρωθυπουργέ και εν ταυτώ Πρόεδρε του Αρείου Πάγου. Παρακαλώ, δεδομένου ότι πέραν των αδιαμφισβήτητων (εν ταυτώ) αρμοδιοτήτων Υμών, ακόμα και οι ευρωπαίοι εταίροι καθώς και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρούν σύμφωνα με το πρώτο συνημμένο “ουσιώδες” το έργο που έχετε αναλάβει, παρακαλώ απαντήστε στις προς Υμάς παραινέσεις (*) του προέδρου της Κομισιόν Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, όπως επιβάλλει ο κατακτημένος νομικός πολιτισμός που περιγράφεται στο Θέμα πιο πάνω (και εξηγείται από το δεύτερο συνημμένο).
Θεωρώ ότι η Πρόεδρος της Βουλής κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία έχει δηλώσει (τρίτο συνημμένο) πως “Η Βουλή δεν μπορεί να λειτουργεί ως πλυντήριο σκανδάλων και νεκροταφείο ποινικών δικογραφιών” πέραν της “ΜΑΥΡΗΣ ΒΙΒΛΟΥ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ“ (** από τέταρτο συνημμένο), θα διευκολύνει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την διεκπεραίωση των σχετικών αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων Υμών.
(*) … οι ευρωπαίοι εταίροι καθώς και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ουσιώδες να υπάρξει πλήρης στήριξη του προγράμματος…κλπ.
(**) Το πραγματικό πρόσωπο της Κυβέρνησης Σαμαρά, μέσα από τις καταγεγραμμένες πράξεις μετ ατροπής της κοινοβουλευτικής λειτουργίας σε μηχανισμό ξεπλύματος σκανδάλων. Οι χαριστικές ρυθμίσεις για εταιρίες -διαφθορείς (Siemens, HDW, Thyss enKrupp). Οι τροπολογίες -ντροπολογίες αμνήστευσης, ασυλίας και ατιμωρησίας «ημετ έρων», εαυτώ ν και αλλήλων. Η επιβράβευση μιζαδόρων και διαφθορέων. Οι γενναιόδωρες φορολογικές ελαφρύνσεις και διευκολύνσεις στους ισχυρούς , την ώρα της εξουθενωτικής φορολογικής επίθεσης στους αδυνάμους. Ο ενταφιασμός δεκάδων ποινικών δικογραφιών κατά Υπουργών και Πρωθυπουργών των μνημονιακών κυβερνήσεων. Οι σκανδαλώδεις μεθοδεύσεις εκποίησης της δημόσιας περιουσίας μέσω του ΤΑΙΠΕΔ . Τα δώρα στους στυλοβάτες των Μνημονίων.
Γεώργιος Γρυμπογιάννης
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ
1. ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΜΕΣΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 86Σ
2. Γιούνκερ προς Θάνου: Απαραίτητη η πλήρης στήριξη του προγράμματος
3. Κωνσταντοπούλου: Η Βουλή δεν μπορεί να λειτουργεί ως “νεκροταφείο” ποινικών δικογραφιών
4. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ.pdf
ΣΧΕΤΙΚΑ:
– «Εξαφανίστηκαν» στη Βουλή τέσσερις δικογραφίες- φωτιά-για εξοπλιστικά από τη χώρα του Σόϊμπλε (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015)
– ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
– 22 Δεκεμβρίου 2013 Η ασυλία καλά κρατεί με τις υποθέσεις να διαγράφονται Σε σύνολο 130 δικογραφιών που έχουν διαβιβαστεί από τη Δικαιοσύνη στο Κοινοβούλιο για ποινικά αδικήματα πρώην και νυν μελών της κυβέρνησης από το 2010 μέχρι σήμερα, 41 έχουν ήδη παραγραφεί, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται κλειδωμένες σε κάποιο συρτάρι, περιμένοντας την παραγραφή τους… Δεν είναι μόνον ο νόμος περί ευθύνης υπουργών που λειτουργεί ως μηχανισμός ποινικής προστασίας των πολιτικών και εργαλείο ατιμωρησίας. Ο δρόμος που μπορεί να τους εξασφαλίσει την ασυλία και το ακαταδίωκτο περνά και μέσα από τη Βουλή κλπ κλπ
– 23 Ιανουαριου 2014 – ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ 173 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ Α’ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΟΝ ΜΑΪΟ 2010
– Παρακαλώ διαδώστε: Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;
– Η «ατιμωρησία» μεγαλύτερος φόβος των Ελλήνων… Σύμφωνα με έρευνα, η συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων (91,7%) εξέφρασε φόβο για την έλλειψη δικαιοσύνης, ακολουθούν η ανεργία ( 84,4%), η φτώχεια ( 83,6%) η εγκληματικότητα (82,6%) και η αρρώστια ( 81,4%)…..
– Εθνικοί μειοδότες ζημίωσαν τη χώρα τουλάχιστον 1.000 δις ευρώ
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
(ενόψει και των εθνικών βουλευτικών εκλογών)
Βασει του Συντάγματος (αρθ.5.1), δικαίωμα συμμετοχής στην κοινωνική, οικονομική και ΠΟΛΙΤΙΚΗ ζωή της Χώρας, έχουν μόνο όσοι δεν προσβάλλουν τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζουν το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη. Λογω της ατιμωρησιάς όμως, την οποία ατιμωρησία προκαλεί η μη παρέμβαση της δικαιοσύνης σε υποθέσεις στις οποίες εμπλέκονται Έλληνες πολίτες που κατέχουν η κατείχαν “υψηλά πόστα”, κυρίως στη πολιτική ζωή της Ελλάδας, συμμετέχουν (επί των πλείστων) ακριβώς εκείνοι που δεν έχουν το δικαίωμα.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !
ενδεικτικά:
ΣYΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ 8 ΜΑΪΟΥ 2010,
άρθ 14 ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
….. παρ. 5 Με την παρούσα ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία, από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή, και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος».
Γιώργος Κασιμάτης: Όταν διάβασα την δανειακή σύμβαση νόμισα ότι κάτι έπαθε το μυαλό μου
ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΗΜΜΕΝΩΝ
ΣΧΕΤΙΚΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου