«Γνωστική παραφωνία» είναι η φράση που θα μπορούσε ίσως να περιγράψει τα συναισθήματά μου μόλις διάβασα αυτήν την καταπληκτική έρευνα των New York Times για την Apple και τους κινέζους εταίρους της.
Ακόμη και η άποψη που πολλοί θα έχουν ενστερνιστεί, ότι
Η οιαδήποτε εταιρεία κάνει δουλειές με την Κίνα υπό τας συνθήκας αυτάς,αποδεικνύεται ψευδής.
Η Apple, σύμφωνα με το άρθρο των New York Times, είναι χειρότερη από τις άλλες.
Πιέζει τους προμηθευτές και τους εξωθεί τόσο πολύ στα άκρα, που ο μόνος τρόπος που μπορεί να βγάλουν κάποιο κέρδος είναι να δράσουν γρήγορα και αποτελεσματικά και να βλάψουν τους εργαζόμενους.
Το χειρότερο; Όλα αυτά γίνονται εν γνώσει της Apple, αν
βέβαια πιστέψουμε τα όσα αναγράφονται στο άρθρο των New York Times (και δεν έχουμε λόγο να μην το κάνουμε, εκτός και αν θεωρήσουμε ΚΑΙ τους New York Times δάχτυλο των ανταγωνιστών της εταιρείας –α καλό, ε???).
Ενώ η Apple μιλά εκτεταμένα περί ελέγχου στα εργοστάσια και στους κοιτώνες και υποτίθεται πως επιμένει σε έναν κώδικα δεοντολογίας, στην πραγματικότητα, δεν ασχολείται και ιδιαίτερα με αυτές τις επιθεωρήσεις.
Στο μεταξύ, στα εργοστάσια γίνονται εκρήξεις.
Το άρθρο είναι άκρως αποκαλυπτικό. Διαβάστε το και δείτε αν μπορείτε να ξεχάσετε ποτέ την ιστορία του ανθρώπου που έχασε το πρόσωπό του και πέθανε από έκρηξη σκόνης αλουμινίου, που φυσικά μπορούσε να προληφθεί.
Όλο αυτό είναι τόσο απίστευτα θλιβερό και απογοητευτικό.
Και, ως ένα σημείο, είναι φυσικό να προκαλεί μεγάλη σύγχυση από τη στιγμή που αυτή η πλευρά της Apple έρχεται σε αντίθεση με την Apple που όλοι βλέπουν και ακούν.
Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές Apple˙ η μία που ασχολείται με τους προμηθευτές και η άλλη που ασχολείται με τους πελάτες.
Και οι δύο είναι τόσο διαφορετικές, λες και δεν πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο / εταιρεία.
Οι πελάτες της Apple είναι βέβαιον πως βλέπουν το γκλαμουράτο της πρόσωπο. Φίλοι μου, που συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία, την εκθειάζουν και μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για την εξυπηρέτηση πελατών της Apple. Τονίζουν, πως η εταιρεία είναι καταπληκτική. Είναι φιλική. Είναι γενναιόδωρη. Είναι ευγενική. Και το κυριότερο; Φαίνεται ειλικρινής.
Η Apple έχει πραγματικά δημιουργήσει ένα κλίμα που βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι συμπεριφέρεται δεξιοτεχνικά στους πελάτες της.
Επιπλέον, οι εργαζόμενοι στην Apple πιστεύουν πραγματικά σε αυτό που κάνουν.
Φυσικά, η Apple δεν είναι καλή με τους πελάτες της άνευ λόγου και αιτίας.
Είναι θέμα έξυπνης επιχειρηματικής τακτικής. Ίσως μάλιστα αυτό να είναι και το μεγαλύτερο ατού της.
Αν μάλιστα το δούμε από καθαρά επιχειρηματική σκοπιά, αυτό το διπρόσωπο προφίλ της, να έχει κάποια εξήγηση -μα όχι δικαιολογία!-
Αντιμετωπίστε τους πελάτες σαν βασιλιάδες
+
Μεταχειριστείτε τους προμηθευτές σαν σκλάβους= ΚΕΡΔΟΣ.
Από αυτήν την στρατηγική της, όμως, δεν μπορεί παρά να απορρέει μια πραγματική αίσθηση δυσφορίας.
Πιστεύω πως ο οποιοσδήποτε πελάτης της Apple, διαβάζοντας το αντίστοιχο άρθρο των New York Times, θα αισθανόταν χάλια˙ τουλάχιστον.
Ως επίλογο,να παραθέσω και ένα από τα καλύτερα σχόλια όλων των εποχών που έχουν δημοσιευτεί στο οsarena, από τον Bill Toula, στο άρθρο, με την είδηση του θανάτου του Steve Jobs, την 6η Οκτωβρίου 2011.
Αυτό, επειδή, ίσως αρκετοί, δεν γνωρίζουν πως πλέον στα εργοστάσια της Foxconn, έχουν τοποθετηθεί δίχτυα, προκειμένου να μην σκοτώνονται οι υπάλληλοι που αποπειρώνται αυτοκτονίες:
Ποιος θυμάται τον Sun Danyong τον 25χρονο υπάλληλο της Foxconn η οποία ανήκει στην Apple που λύγισε στην απίστευτη πίεση που δέχτηκε για την απώλεια ενός iPhone δηλαδή για τα κωλολεφτά τους στην ουσία και αυτοκτόνησε? Ελπίζω να έβαλε τσέπες στο φέρετρό του ο κύριος αυτός που έκανε ο,τι περνούσε από το χέρι του για να κρατήσει την τεχνολογία κλειδωμένη και τους υπαλλήλους του τρομοκρατημένους και σε πλήρη εκμετάλλευση.Δημοσιεύτηκε από Maria Af
Και ο Χίτλερ είχε μεγάλο όραμα κύριοι. Αλλά δεν βλέπω κανέναν να μιλάει για αυτόν με “respect”…γιατί ο Χίτλερ σε βομβάρδιζε άμεσα, ενώ ο Jobs και αυτό που υπηρετούσε σε βομβαρδίζει και σε υποδουλώνει έμμεσα.
Δεν είναι μόνο ο Sun Danyong όμως. Είναι άλλοι 10 υπάλληλοι της Foxconn που έχουν αυτοκτονήσει εξ αιτίας των συνθηκών πίεσης και εκμετάλλευσης. Κάπου σε εκείνο το σημείο ο μισθός των υπαλλήλων ανέβηκε από τα 235 στα 295 δολάρια τον μήνα.
Αυτοί είναι οι μισθοί εκμετάλλευσης που δίνουν οι μεγάλες super-wow εταιρίες σε χώρες όπως την Κίνα που διδάσκουν την εκμετάλλευση του ανθρώπου σήμερα. Αυτή είναι η εταιρία που έκανε τα πάντα με σκοπό το κέρδος και μόνο αυτό.
Η εταιρία που αποδεικνύει περίτρανα ότι το κέρδος και το χρήμα είναι πιο σημαντικό από την ανθρώπινη ζωή και την ανάπτυξη της τεχνολογίας προς όφελος του ανθρώπου μέσα από την απελευθέρωση των πληροφοριών και την συνεργασία. [...]
το είδα
<<< ΑΡΘΡΟ 48 ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ)
Τρία πράγματα που δέν ξέρετε για το Ισλάμ >>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου