Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

"Πληρωμένη" απάντηση στον "επαναστάτη" Νασίμ Αλάτρας... που μέχρι "χθες" υποστήριζε στην Ελλάδα την "αραβική άνοιξη made in USA"

Από: Χριστόφορος Τριαντάφυλλος


Επειδή το θέμα της επίθεσης του Νασίμ Αλάτρας πήρε έκταση, μου είναι αδύνατο να το επιτρέψω να συνεχίζεται χωρίς να υπάρχει ακριβής απάντηση για το τι έχει συμβεί από μένα.

Σύριε πρώην φίλε και πρώην σύντροφε, υποστηρικτή της "επανάστασης" στην Λιβύη και στην Συρία τελικά επέλεξες να προχωρήσεις σε μία δημόσια επίθεση εναντίον μου αφού εγώ δεν υπέκυψα στους εκβιασμούς σου και στις απειλές σου να σταματήσω να ασχολούμαι με τους παρακρατικούς "Αριστερούς" χώρους του ΣΕΚ και της ΔΕΑ και κατ'επέκαση του ΚΕΕΡΦΑ, με το πρόσχημα πως κάνω "κακό" στον Παλαιστινιακό αγώνα.

Έτσι με αυτόν τον τρόπο επέλεξες να πουλήσεις την φιλία σου με έναν άνθρωπο ο οποίος έτρεχε για σένα και ρώταγε όλους τους γνωστούς του για να σου βρει εργασία αλλά και
έφτιαχνε μέχρι και βίντεο στο YouTube για να σε υπερασπιστεί από ανθρώπους που σε κατάγγελλαν σαν εθνικιστή Άραβα.

Επίσης με αυτόν τον τρόπο πρόδωσες και χάλασες μία...

ομάδα εμπιστοσύνης που είχε προχωρήσει σε ακτιβιστικές δράσεις γύρω από το Παλαιστινιακό.

Δεν ξέρω τι υποχρεώσεις ξεπληρώνεις με αυτή σου την στάση, δεν ξέρω πλέον τι ρόλο βαράς αφού πλέον μου είναι αδύνατον να δεχτώ πως ένας φίλος αλλά το κυριότερο ένας αγνός αγωνιστής στην αρχή εκβιάζει και απειλεί και μετά προχωράει σε μία τόσο ύπουλη δημόσια επίθεση γεμάτη ψέμματα και ανακρίβειες για τους μετανάστες και με ένα έτοιμο κοινό να στήσει Λαϊκά Δικαστήρια και το οποίο κατά τύχη ανήκει ή έχει σχέσεις στις οργανώσεις που έχουν βρεθεί στο στόχαστρό μου, όπως για παράδειγμα το Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών - Κίνηση Απελάστε τον Ρατσισμό και το ΣΕΚ και που με τους οποίους στο παρελθόν έχω έρθει σε σύγκρουση. Επίσης μου είναι αδύνατο να δεχτώ σαν τυχαίο πως λίγες μέρες πριν την επίθεσή σου προς εμένα επικεφαλής του Κ.Α.Ρ. απειλούσε με μηνύσεις δήθεν για παραπληροφόρηση περί της φύσης του Κ.Α.Ρ. και αν αυτό είναι ΜΚΟ.

Έχω ξεκαθαρίσει εδώ και έναν χρόνο πως όσοι στήριξαν τους Ναζί του Κιέβου και τους πράκτορες της Δύσης στην Συρία υποστηρίζοντας την προσπάθεια αποσταθεροποίησης της χώρας για λογαριασμό της Δύσης και την δημιουργία του Μεγάλου Ισραήλ, θα με βρουν ολοκληρωτικά απέναντί τους, κάτι το οποίο και έχω κάνει σχεδόν με τρόπο εμμονικό αφού η αντιφασιστική μου φύση αλλά και η αγάπη μου για την Παλαιστίνη δεν μου επιτρέπει να έχω και να ανέχομαι τέτοια φίδια στο πλευρό μου και τους οποίους τον ρόλο έχω αποκαλύψει πλήρως με αυτό το άρθρο μου. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=895710270520518&set=pb.100002446597734.-2207520000.1459151487.&type=3&theater

Ταυτόχρονα ταυτίζομαι πολιτικά με το PFLP και το ΚΚ Συρίας που από την πρώτη στιγμή ενημέρωσαν την Διεθνής κοινή γνώμη για το τι ακριβώς συμβαίνει στην Συρία και πως οι Ιμπεριαλιστές έχουν βάλει δάκτυλο για να συντρίψουν την χώρα της Συρίας


Παράλληλα με την βαθιά υποστήριξη μου στον Παλαιστινιακό λαό θα τάσσομαι πάντα στο πλευρό κάθε Άραβα, κάθε Μουσουλμάνου που βρίσκεται στο στόχαστρο των Δυτικών Καπιταλιστικών κέντρων και του Ιμπεριαλισμού.

Έτσι εγώ, εδώ από την Ελλάδα θα συνεχίζω να φωνάζω...

Ζήτω ο αγωνιζόμενος Συριακός λαός που μένει και αγωνίζεται
Ζήτω ο Συριακός Αραβικός Στρατός
Ζήτω η Χεσμπολάχ
Ζήτω ο Λίβανος
Ζήτω η Λιβύη
 Ζήτω η Παλαιστινιακή Αντίσταση!


* Τίτλος του κειμένου που αλιεύσαμε, δικός μας, όπως και το σχόλιο:

Οι υποστηρικτές της "αραβικής άνοιξης made in USA" στην Ελλάδα... κραυγάζουν... μετά την νίκη του λαού της Συρίας!

Οι υποστηρικτές της "αραβικής άνοιξης made in USA" στην Ελλάδα, που στήριξαν με κάθε τρόπο την ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον της Συρίας, αντί να σιωπήσουν, βγαίνουν σε επιθέσεις με "αριστερό" μανδύα;

Αντί να σιωπούν, αντί -αν παρασύρθηκαν" και υποστήριζαν τους λακέδες των ιμπεριαλιστών- να ζητήσουν συγνώμη... προσπαθούν να μένουν στην επιφάνεια. Όμως, στην επιφάνεια μένουν κι ο φελλός, εκτός από αυτούς που έχουν άλλη υπηρεσία...

Οι επαγγελματίες "επαναστάτες", γνωστοί θαμώνες σε γνωστά "σαλόνια" και "λέσχες"... θα βρίσκουν απέναντί τους αυτό το ιστολογοφόρο...

Το παραμύθι του "ακτιβισμού", του "εθελοντισμού"... αυτή τη φορά, με την Αδούλωτη κι Αδέσποτη" Συρία... γι όλους αυτούς δεν θα τελεσφορήσει! 

Καλή αντάμωση στα Γουναράδικα! 


Επιτροπή για την Ειρήνη και τη Φιλία μεταξύ Ελλάδας – Συρίας

Zητούμε συγγνώμη από τον αγωνιζόμενο Συριακό λαό που στάθηκε πάντα στο πλευρό του Ελληνικού λαού…

Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν! Συνεχίζει να στηρίζει τους NATOϊκούς τρομοκράτες ο ΣΥΡΙΖΑ;

το είδα



Οι Ιταλοί κομμουνιστές για τον... Άσαντ!


"Με τον Άσαντ
χωρίς αν
χωρίς αλλά
Τιμή στον λαό της Συρίας και στον αγώνα εναντίον των τρομοκρατών
Καμία βοήθεια στις ΗΠΑ"


το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ