Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Επιτέλους Αλήθεια. Επιτέλους ΦΩΣ.


Έχω αποδείξει στο βιβλίο μου, «η Επανάσταση των Φιλογενών», τις αντιφάσεις του Ξάνθου και του Φιλήμονα και έχω αποδείξει, ότι με βάσει τις ημερομηνίες, πως το 1814 ο Τσακάλωφ δεν βρισκόταν στην Οδησσό.
Εχω αποδείξει ότι ο μακαρίτης Ενεπεκίδης είχε εξαφανίσει του βιβλίου μιας Λοκάντας της Βιέννης, όπου έμενε τον Σεπτέμβριο του 1814 ο Τσακάλωφ.
Έχω αποδείξει με βάση τα λεγόμενα του Σπηλιάδη ότι ο Σκουφάς κατήλθε ως Απόστολος από τη Μόσχα και δεν «ανήλθε».


Μετά από αυτά τα στοιχεία, είναι προφανές ότι το τρίδυμο Ξάνθος – Σκουφάς - Τσακάλωφ και μάλιστα με πρωταγωνιστικό ρόλο του Ξάνθου, επειδή τάχα, αυτός ήταν «κτίστης», που είχε μυηθεί στη Στοά «Ένωσις» της Λευκάδας , «και γνώριζε από… μυστήρια», είναι εντελώς πλαστό και αστήρικτο και εξυπηρετεί άνω θεν σκοπούς γιατί δεν μπορεί να

είναι όλοι τυφλοί και ηλίθιοι.
Η «τύφλα» και η «ηλιθιότητα» είναι υποχρεώσεις προς το «περιστύλιον».


Στις ίδιες «υποχρεώσεις» οφείλεται και η προθυμία διάφορων παπαρουφιάνων της ελληνικής εκκλησίας για προφανείς λόγους συγκεκριμενοποιούν την ίδρυση από τον Ξάνθο της Φιλικής Εταιρείας στις 14 Σεπτεμβρίου 1814 !!!!!

Σπύρος Χατζάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ