Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΤΑΞΕ ΧΗΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ;



Μαρτυρία του κυρίου Κώστα Γανωτή, καλεσμένου σε εκπομπή της Πειραϊκής Εκκλησίας

Τώρα πήγα στο σουπερμάρκετ και είδα κρεμασμένα καπέλα για μασκαράδες.
Βρε, χαρά στο κέφι λέω που θα ‘χουν. Οι άνθρωποι πάνε να ντυθούν και μασκαράδες, να εκδηλώσουν τον ενθουσιασμό τους.
Και είμαι βέβαιος, ή σχεδόν βέβαιος, ότι και στην Πάτρα θα βγουν πάλι να δείξουν τις ασχημίες τους οι άνθρωποι. Ναι, προς τιμήν των Δημάρχων τους, οι οποίοι θα διαθέσουν και κονδύλια για να κάνουν την πόλη τους να δείξει ότι χαίρεται.

Ναι, και πήγε μία γυναίκα της οποίας πέθανε ο άντρας και έμεινε με τέσσερα παιδιά χωρίς σύνταξη, χωρίς σύνταξη Σοφία μου γιατί ήταν νέος ακόμη ο άντρας της, και δεν είχε ούτε ψωμί να τους δώσει και πήγε στο Δήμαρχο της Πόλης και λέει, κύριε Δήμαρχε εσύ είσαι ο Δήμαρχός μας πέστε μου πως θα, τι θα κάνω είμαι πανικόβλητη, τα παιδιά μου αυτήν την ώρα περιμένουν να τους πάω ψωμί και δεν έχω τίποτα.

Και εκείνος της απάντησε: Έχουμε τώρα τους ξένους έχουμε και ‘σας.

Και την έδιωξε με τις κλωτσιές, θα λέγαμε μεταφορικά, από ‘κει

Και ύστερα όμως θα δοθούν μερικά εκατομμυριάκια για να έχουν τα άρματα και να δείξουν τις αηδίες αυτές όλες. Μάλιστα. Βλέπετε;


***

απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ
το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ