Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Ένα θέμα με τις ημερομηνίες το έχετε πάντως εκεί στο κτίριο 16 της Ευελπίδων, έτσι δεν είναι, κυρία Παπαγεωργακοπούλου…; Μετά το “5.7.2021” της Ειρήνης Χρυσικού στην εντολή για νεκροψία-νεκροτομή στην Άννα Ψυχογυιού, τι είναι αυτό πάλι που έχετε κάνει στη δικογραφία της “68χρονης”…; Της αγαπημένης Μαρίας…;

 IMG_0045

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Την ιστορία με την “68χρονη”, την Μαρία Μπινιάρη δηλαδή, τη γνωρίζετε.

Ήταν η ξαδέρφη  (η Αντιγόνη Σ.-Π. -όλα τα στοιχεία της υπόθεσης τα έχω καταθέσει στην 14η Πταισματοδίκη Αθηνών), που είχε βγει από το τηλέφωνο στις 16 Δεκεμβρίου στον Νίκο Ευαγγελάτο, και με είχε κατηγορήσει ότι η Μαρία πέθανε εξαιτίας μου επειδή την έπεισα να φύγει από το “Σωτηρία”. Φυσικά, δεν μπόρεσαν τότε να μην ακουστεί ότι η Μαρία πέθανε στο “Λαϊκό” μετά από …οκτώ μήνες, αλλά το ρεπορτάζ βγήκε κανονικά. Ακόμα τότε ελπίζανε ότι θα με βγάλουν από τη μέση, οπότε τα κανάλια τα έδιναν όλα.

“Νέα καταγγελία κατά του αρνητή δικηγόρου” ήταν ο τίτλος του ρεπορτάζ, τόσο στο MEGA όσο και στην ιστοσελίδα του Ευαγγελάτου “newsit”.

Ώστε εγώ απευθύνθηκα στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου, και με εξώδικο αίτημά μου, το οποίο της επέδωσα στις 20 Δεκεμβρίου, ζήτησα να κινηθεί εναντίον μου όπως ακριβώς κινήθηκε και στην υπόθεση του Ευαγγελισμού στις 3 Σεπτεμβρίου.

Δεν είχαμε κανένα νέο από την κυρία Παπαγεωργακοπούλου, εν τω μεταξύ εκδόθηκε και το βούλευμα, το οποίο αποδόμησα μέσα σε τρεις μέρες, επιδεικνύοντας και

αποδεικνύοντας σε δημόσια θέα την απόλυτη γύμνια του συστήματος απέναντί μου, μετά ήρθε και η επιβεβαίωση του φόβου τους για τη δίκη, της οποίας είχε προηγηθεί η “σιωπή των αμνών” από όλα τα κανάλια, η οποία δίκη αντί να διακοπεί για 5 μέρες, όπως ζήτησα εγώ, αναβλήθηκε για τις 4 Μαΐου, και ακόμα δεν είχαμε νέα από το κτίριο 16.

Ώσπου λαμβάνω την τηλεφωνική κλήση από την 14η Πταισματοδίκη Αθηνών, η οποία με ενημέρωσε ότι τελικά η προϊσταμένη είχε διατάξει προκαταρκτική. Σε πρώτη φάση πληροφορούμαι ότι η εντολή προς την 14η υπεγράφη από τον εισαγγελέα Ιωάννη Σέβη στις 31 Ιανουαρίου, παρά ταύτα η δικογραφία έχει χαρακτηριστεί “κατεπείγουσα”. Προφανώς κάτι δεν πάει καλά με αυτό, αφού η “καταγγελία” έγινε στις 16 Δεκεμβρίου και το εξώδικο αίτημά μου επιδόθηκε στις 20 Δεκεμβρίου. 42 μέρες τους πήρε στην Εισαγγελία να αντιδράσουν, και ξαφνικά η δικογραφία έγινε “κατεπείγουσα”;

Αλλά αυτό ήταν τελικά το λιγότερο.

Κατ’ αρχάς ο κ. Σέβης δεν ζήτησε να κληθώ εγώ, ενώ ήταν προφανές από τις δημοσιεύσεις μου ότι γνωρίζω τα στοιχεία της υπόθεσης. Εκτός και αν στην Εισαγγελία διαβάζουν και βλέπουν μόνο Ευαγγελάτο…

Και έλα που την επόμενη φορά που πήγα στην 14η και κατέθεσα το υπόμνημα με όλα τα στοιχεία, έγγραφα και ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις και τηλέφωνα, διαπιστώνω το κορυφαίο!

Μέσα στη δικογραφία υπάρχει το δημοσίευμα του “newsit” του Ευαγγελάτου, με μία ωραιότατη σφραγίδα της Εισαγγελίας με ημερομηνία 17.12.2021!

Ότι και καλά, δηλαδή, δεν ήμουν εγώ που προκάλεσα την κίνηση της ποινικής διαδικασίας με το εξώδικο αίτημά μου της 20ης Δεκεμβρίου, αλλά η προϊσταμένη που κινήθηκε αυτεπαγγέλτως στις 17 Δεκεμβρίου, όπως τότε με τον Ευαγγελισμό!

Έλα όμως που υπάρχουν οι καταγραφές της πορείας της υπόθεσης στο portal της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων. Και αυτές μας λένε πολύ σημαντικά πράγματα.

Ότι η προκαταρκτική δεν διατάχθηκε τη μέρα της σφραγίδας (17.12.2021), αλλά την 22.12.2021, δύο μέρες μετά το δικό μου εξώδικο!

Αν στην Εισαγγελία είχαν σφραγίσει και υπογράψει το δημοσίευμα του Ευαγγελάτου στις 17 Δεκεμβρίου, την ίδια μέρα έπρεπε να διαταχθεί και η “καπεπείγουσα” προκαταρκτική, και όχι πέντε μέρες μετά, και όλως τυχαίως μετά το δικό μου αίτημα!

Και άντε να δεχθώ ότι ξεχάστηκαν εκεί στην Εισαγγελία, και ενώ είχαν σκοπό να κινηθούν στις 17 Δεκεμβρίου, κάτι συνέβη και δεν έγινε εκείνη τη μέρα, ούτε την επομένη; Ούτε τη μεθεπομένη; Παρά δύο μέρες μετά το δικό μου εξώδικο;

Και άντε να δεχθώ ότι δεν ήταν το δικό μου εξώδικο, αλλά πραγματικά ξεχάστηκαν. Και τους πήρε κάποιες μέρες να διαταχθεί η προκαταρκτική με την “κατεπείγουσα” δικογραφία.

Πόσες όμως μέρες πια;

Δέκα; Είκοσι; Τριάντα;

46 μέρες τους πήρε;

Νομίζω ότι ένα θεματάκι το έχετε εκεί στο κτίριο 16, λοιπόν, με τις ημερομηνίες.

Τι;

Γι αυτό δεν εκλήθην εγώ πρώτος;

Σκοπεύατε να με καλέσετε τελευταίο;

Σαν να είναι η προκαταρκτική αυτή πράγματι εναντίον μου;

Βέβαια, εγώ αυτό ζήτησα, αλλά γνωρίζετε πολύ καλά ότι το εξώδικο αίτημά μου ήταν τόσο ουσιαστικό, για να αναδείξω το μέγεθος της λάσπης που δεχόμουν από τα συστημικά κανάλι και να βγει η αλήθεια για τις συνθήκες νοσηλείας της Μαρίας Μπινιάρη στο “Σωτηρία” (με έναν από τους μάρτυρες που ζήτησα να κληθούν να καταθέσουν να είναι η ασθενής που νοσηλευόταν στο ίδιο δωμάτιο και στην οποία η Μαρία φεύγοντας είπε “φεύγω για να ζήσω”, ενώ κάποια καλή ψυχή της είχε πει “σκάσε και μείνε”), όσο και ειρωνικό.

Αλλά, βρε καλοί μου εισαγγελείς. Είναι δυνατόν να εμφανίζεται η Εισαγγελία να έχει το δημοσίευμα από τις 17 Δεκεμβρίου και να διατάσσει προκαταρκτική στις 31 Ιανουαρίου;

Γιατί το δικό μου εξώδικο, πες ότι το πέταξαν στα σκουπίδια. Σιγά, τι ήταν τώρα αυτό; Ένα ακόμα εξώδικο από τον εξαιρετικά επικίνδυνο δικηγόρο, τον αρχηγό των αρνητών και ηγέτη των αντιεμβολιαστών. Σημασία θα μου έδιναν;

Ναι αλλά στο δημοσίευμα στις 17 Δεκεμβρίου δική σας είναι η σφραγίδα!

Τι κάνατε μέχρι τις 31 Ιανουαρίου;

********

Η εβδομάδα που ξεκινάει αύριο είναι όλη αφιερωμένη στην ομάδα της κυρίας Παπαγεωργακοπούλου.

Αυτό εδώ, με την “κατεπείγουσα” προκαταρκτική των …46 ημερών, δεν είναι τίποτα.

Μπροστά σε αυτά που έρχονται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ