Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ΠΡΟΣ ΝΙΚΑΙΑ : Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ !

 Νίκος Αντωνιάδης

ΠΡΟΣ ΝΙΚΑΙΑ :
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, 46 ΕΤΩΝ, ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ !!!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ "ΚΡΙΣΙΜΑ", ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ, ΚΑΙ
ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ...

Ξέρω, ξέρω.

Τα κάνει αυτά τα ξαφνικά ο κόβιντ.

Επειδή όμως και εγώ κάνω τα δικά μου τα ξαφνικά ,
και τον τρομάζω τον κόβιντ ,
μήπως ,
λέω μήπως,
να το βλέπατε άλλη μία φορά αν είναι όντως για εντατική...;

Σίγουρα μπορεί να είναι έτσι όπως τα λέτε.

Εγώ όμως τώρα πια το ξέρετε ,
ότι θα τα ζητήσω και θα τα ψάξω όλα...

Αυτά...

Υ.Γ. Έχω και συνέχεια με σας.

Και όχι πολύ ευχάριστη...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ