Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

ΠΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ! Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ

 Νίκος Αντωνιάδης

ΠΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ !!!!!!!!!
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ,
Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΗΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ,
ΕΙΝΑΙ Δ Ι Κ Ο Σ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,
ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΑΣ ,
ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ !!!

Του είπατε ότι επειδή είναι Αγιορείτης, κατ' εξαίρεση θα του ζητήσετε την άδεια για να το διασωληνώσετε...
Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΙΑΤΡΙΚΩΣ Ή ΟΧΙ !!!!!!
Ο ΙΔΙΟΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΩ ,
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΣΑΣ ,
ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΣΤΟ 6971540626 ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ,
ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΙΑΤΡΙΚΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΣΗ ΤΟΥ !!!

Ώστε και την νομιμοποιούν...
ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΙ ,
ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΝΩΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΗΣ ΕΔΩ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ :

Με δυο λόγια ,
από την στιγμή που ο ί δ ι ο ς ζήτησε την βοήθειά μου ,
και εγώ του την δίνω από την επομένη αυτή στιγμή ,
και επειδή δεν απαντάει στο τηλέφωνό του 6945912... ,
και αυτό με κάνει να ελπίζω ότι δ ε ν έχει ακόμα διασωληνωθεί, αλλά δεν μπορεί να μου μιλήσει, πιθανότατα από το φουλ οξυγόνο ,
απαιτώ για λογαριασμό του όλα τα ανωτέρω δεδομένα !!!
Και θα είμαι δίπλα του μέχρι ,
πρώτα ο Θεός ,
να φύγει από το νοσοκομείο και να επιστρέψει στην σκήτη του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ