Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΟ “ΘΑΝΑΤΟ” ! ΕΦΕΤΕΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΝΕΒΑΛΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ! ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΑΣ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ! ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΝΑΞΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ ! ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΑΜΕΣΩΣ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ! ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΣΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΕΦΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΙΑΧΕΣ “ΑΞΙΑ! ΑΞΙΑ!” ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ !

 

ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΣ,

Το τι είπα εγώ στις τρεις εφέτες μόλις ανακοίνωσαν την απόφαση για την αναβολή της δίκης για μία απομαγνητοφώνηση που είχαν στα χέρια τους, αφού τους την είχα υποβάλει στην αρχή της διαδικασίας, θα το ακούσετε αργότερα.

Το ότι αποδείχθηκε πανηγυρικά ο τρόμος της εγκληματικής οργάνωσης για τη Δίκη του Αιώνα, επιβεβαιώνοντας τον χαρακτηρισμό που της έχω δώσει, είναι το λιγότερο. Το ξέραμε.

Το ότι θα έφταναν στα έσχατα για να μη γίνει ούτε σήμερα η δίκη, το ξέραμε και αυτό. Το έχω πει.

Ότι όσο πλησιάζει το τέλος, με εμένα να έχω αποκλείσει όλες τις διεξόδους για την εγκληματική οργάνωση, θα δούμε σημεία και τέρατα.

Αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι ότι το θηρίο σπαρταράει και το δείχνει. Αμύνεται όμως πάνω σε κινούμενη άμμο.

Και εμένα δεν μου μένει τίποτα άλλο πια παρά να το κάνω να κινηθεί λίγο ακόμα. Το κεφάλι έμεινε.

Είμαι έτοιμος και γι αυτό.

Ώστε μεταξύ των άλλων “βολών” μέχρι τη “χαριστική”, θα καταθέσω αμέσως αίτηση ανάκλησης της σημερινής απόφασης. Θα βάλω άλλους τρεις εφέτες στο “παιχνίδι”.

Κοντεύουμε. Μέσα από την αναβολή αυτή στο “θάνατο”, το τέλος της εγκληματικής οργάνωσης έφτασε ακόμα πιο κοντά.

Και το ξέρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ