Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής αεροσκάφος “HAT LS2”, με πιστοποίηση πλοϊμότητας από ΥΠΑ, παραμένει αναξιοποίητο εδώ και 20 χρόνια !!

Το HAT LS2 είναι ένα ελαφρύ μονοκινητήριο διθέσιο αεροπλάνο που αναπτύχθηκε από την Hellenic Aeronautical Technologies. Ο σχεδιασμός ξεκίνησε το 1990 και ακολούθησε η κατασκευή πρωτοτύπου…

Το HAT LS2 το οποίο εξελίχθηκε από την ελληνική εταιρεία Ελληνικές Αεροναυτικές Τεχνολογίες (HAT – Hellenic Aeronautical Technologies), η όποια ιδρύθηκε από τον αεροναυπηγό Αναστάσιο Μακρυκώστα πρώην υπάλληλο της ΕΑΒ. Η μικρή αυτή ελληνική εταιρία εξειδικεύεται στην κατασκευή εξαρτημάτων αεροσκαφών από συνθετικά υλικά.

Πρόκειται για ένα μονοκινητήριο, χαμηλοπτέρυγο ελαφρύ αεροσκάφος με σταθερό σύστημα προσγείωσης. Το αεροσκάφος φέρει ένα

κινητήρα της Volkswagen των 64 ίππων. Το πρωτότυπο HAT LS2 πρωτοπέταξε στις 23 Μαΐου του 1997 και στις 2 Σεπτεμβρίου του 1999 έλαβε από την ΥΠΑ πιστοποίηση πλοϊμότητας.

HAT 2S
HAT LS 2

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του από το redstar.gr

Screenshot 2021 01 23%2BRedStar%2B %2BRedStar

Δείτε και την εγγραφή του αεροσκάφους στο νηολόγιο της ΥΠΑ

LS2 %25CE%25A5%25CE%25A0%25CE%2591

Καθώς και την λίστα κατασκευαστών αεροσκαφών του ICAO, όπου περιλαμβάνεται η HAT, ως η μοναδική ελληνική εταιρεία…


icao manufactures

 

Screenshot 2021 01 23%2BAircraft%2BManufacturers

Άλλο ένα ελληνικό σύστημα…στην προκειμένη περίπτωση ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής αεροσκάφος, με άδεια πλοϊομότητας από την ΥΠΑ και καταχωρημένο στην λίστα κατασκευαστών του ICAO που παρέμεινε αναξιοποίητο…Μάλλον κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να επενδύσει σε ένα 100% ελληνικό προϊόν…Φαίνεται πως οι αρμόδιοι έχουν σοβαρότερα θέματα και δεν προλαβαίνουν τα τελευταία 20 χρόνια να στηρίξουν τέτοιες εξαιρετικές πρωτοβουλίες ειδικά στον τομέα του αεροδιαστήματος..

Εξ όσων γνωρίζουμε το εν λόγω αεροσκάφος βρίσκεται στο αεροδρόμιο των Μεγάρων.. 

Για την ιστορία…

KEAChelidon

Το αεροσκάφος ΚΕΑ Χελιδών ήταν το πρώτο αεροσκάφος που αναπτύχθηκε από το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών
με τεχνογνωσία και διοίκηση από την Blackburn Aircraft Limited εκείνη την εποχή. Σύμφωνα με μια εκδοχή σχεδιάστηκε  από Έλληνες (κάτω από την εποπτεία του κυρίου
Wylde) σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πολεμικού Ναυτικού». 

Η  πρώτη του πτήση έγινε στις 11 Φεβρουαρίου του 1927. Ήταν ένα διθέσιο στρατιωτικό διπλάνο, σχεδιασμένο για προκεχωρημένη εκπαίδευση και άλλους ρόλους ανάμεσα στους οποίους και η αναγνώριση. Μπορούσε επίσης να μετατραπεί σε υδροπλάνο με πλωτήρες και είχε μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ/ώρα. Μια παραγγελία έλαβε αρχικά χώρα από το πολεμικό ναυτικό (τον Δεκέμβρη του 1926) για 18 αεροσκάφη, χωρίς να γίνει δεύτερη αφού μετά από τρεις μήνες δοκιμών θεωρήθηκε κατώτερο από τα μοντέλα που συναγωνιζόταν. Το πρωτότυπο που κατασκευάστηκε μάλλον διαλύθηκε το 1938.  


Τέλος ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περίπτωση ενός Ελληνικού υπέρ ελαφρού αεροσκάφους. 

%25CE%2591%25CE%25A1%25CE%25A7%25CE%25A9%25CE%259D

Η ιδιότυπη αυτή πατέντα προέρχεται όχι από έναν μηχανικό αλλά από έναν συνταξιούχο αστυνομικό από την Φλώρινα και πρόεδρο της αερολέσχης τον Γιώργο Ηλιόπουλο που κατασκεύασε το πρώτο μονοθέσιο υπέρ ελαφρό  αεροσκάφος από αεροπορικό αλουμίνιο γνωστό ως ΑΡΧΩΝ SF/1

Η αγάπη του κ. Ηλιόπουλο για την αεροναυπηγική  άρχισε το 1980 μελετώντας  τη σχετική βιβλιογραφία και τα μοντέλα αεροσκαφών κάνοντας παράλληλα   προσπάθεια  να κατασκευάσει το πρώτο αεροσκάφος με  την αρχή να γίνεται το 1987. Το παρθενικό εκείνο εγχείρημα ολοκληρώθηκε το
1994 με τη κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους με επαναχρησιμοποιούμενα υλικά που υπήρχαν στην περιοχή και ξύλο. Ο ΛΥΓΚΙΣΤΗΣ όπως το ονόμασε ήταν ξύλινο και μάλιστα ανακυκλώσιμο.

το είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό.