Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ SPARS (2025-2028) ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ JOHN HOPKINS

ΠΙΘΑΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ 2025: ΤΟ "ECHO CHAMBER"

Απεριόριστη παγκόσμια πρόσβαση σε πληροφορίες που συνοδεύονται από ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΤΑΚΡΥΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΠΙΒΕΒΑΙΟΥΜΕΝΕΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΕΣ

Authors:Brunson, E. K.; Chandler, H.; Gronvall, G. K.; Ravi, S.; Sell, T. K.; Shearer, M. P.; Schoch-Spana, M.

Date posted:March 05, 2020

Kάτι αντίστοιχο με τα άλλα σενάρια του Ινστιτούτου Ροκφέλερ

Scenarios for the Future of Technology and International Development               Σενάριο κλειδώματος


Σκοπός σεναρίου

Η ακόλουθη αφήγηση περιλαμβάνει ένα φουτουριστικό σενάριο που απεικονίζει τα διλήμματα επικοινωνίας σχετικά με ιατρικά αντίμετρα (MCMs) που θα μπορούσαν εύλογα να προκύψουν στο όχι τόσο μακρινό μέλλον.

Σκοπός του είναι να παροτρύνει τους χρήστες, τόσο μεμονωμένα όσο και σε συζήτηση με άλλους, να φανταστούν τη δυναμική και

συχνά τις συγκρουόμενες περιστάσεις στις οποίες η επικοινωνία γύρω από την έκτακτη ανάγκη MCM λαμβάνει χώρα, ανάπτυξη, διανομή και πρόσληψη. Ενώ ασχολείστε με μια αυστηρή προσομοίωση υγείας έκτακτης ανάγκης, οι αναγνώστες σεναρίων έχουν την ευκαιρία διανοητικά να «κάνουν πρόβλεψη» να προβάρουν τις απαντήσεις σταθμίζοντας  επίσης τις επιπτώσεις των ενεργειών τους. Ταυτόχρονα, οι αναγνώστες έχουν την ευκαιρία να σκεφτούν τι πιθανά μέτρα που εφαρμόζονται στο σημερινό περιβάλλον ενδέχεται να αποτρέψουν τα ανάλογα επικοινωνιακά  διλήμματα ή τάξεις διλημμάτων στο μέλλον.

Σκοπός παραγωγής

Αυτό το προοπτικό σενάριο αναπτύχθηκε μέσω ενός συνδυασμού επαγωγικών και συμπερασματικών προσεγγίσεων που ορίζονται από τους Ogilvy και Schwartz.1

Το χρονικό πλαίσιο για το σενάριο (τα έτη 2025-2028) επιλέχθηκε πρώτα και στη συνέχεια σημαντικές κοινωνικοοικονομικές, δημογραφικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές τάσεις που πιθανότατα είχαν προκύψει κατά την περίοδο αυτή αναγνωρίστηκαν. 

Συγκεκριμένα, δύο κυρίαρχες τάσεις ενδέχεται να επηρεάσουν τις κανονιστικές και τις δημόσιες αντιδράσεις.

Επιλέχθηκαν μελλοντικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία: ένας, διαφορετικός βαθμός πρόσβασης σε πληροφορίες και τεχνολογία και δύο, διαφορετικά επίπεδα κατακερματισμού μεταξύ των πληθυσμών κατά μήκος κοινωνικών, πολιτικών, θρησκευτικών, ιδεολογικών και πολιτιστικών γραμμών. Στη συνέχεια κατασκευάστηκε ένας πίνακας σεναρίων, απεικονίζοντας τέσσερις πιθανούς κόσμους που διαμορφώνονται από αυτές τις τάσεις, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις σταθερές όσο και τις απρόβλεπτες κινητήριες δυνάμεις.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Τελικά, ένας κόσμος που αποτελείται από απομονωμένες και πολύ κατακερματισμένες κοινότητες (ΓΙΑΤΙ;;;) με ευρεία πρόσβαση στην τεχνολογία πληροφοριών - που ονομάστηκε "ηχώ-θάλαμος" ''the echo-chamber'' - επιλέχθηκε ως το μέλλον στο οποίο θα προκύψει το σενάριο. Από αυτό το σημείο, τότε υπήρχαν ειδικές ιστορίες σεναρίων που αναπτύχθηκεαν, βασισμένες σε θέματα εμπειρογνωμοσύνης, ιστορικούς λογαριασμούς προηγούμενων ιατρικών αντιμέτρων κρίσεων, σύγχρονες αναφορές στα μέσα ενημέρωσης και επιστημονική βιβλιογραφία στην κοινωνιολογία, ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης, εκπαίδευση για την υγεία και επικοινωνία σχετικά με τον κίνδυνο και την κρίση. Αυτές οι πηγές χρησιμοποιήθηκαν για την ταυτοποίηση επικοινωνιακές προκλήσεις που ενδέχεται να προκύψουν σε μελλοντικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία.

Αυτό το προοπτικό σενάριο δεν προορίζεται να προβλέψει τα επερχόμενα γεγονότα, αλλά μάλλον, προορίζεται να χρησιμεύσει ως εύλογη αφήγηση που απεικονίζει ένα ευρύ φάσμα σοβαρών και συχνά αντιμετωπιζόμενων προκλήσεων στο τομέα της επικοινωνίας κινδύνου και κρίσεων.......

Περιβάλλον σεναρίου

Το έτος 2025, ο κόσμος έγινε ταυτόχρονα πιο συνδεδεμένος, αλλά πιο διχασμένος. Σχεδόν με καθολική πρόσβαση σε ασύρματο internet και νέα τεχνολογία - συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας πρόσβασης στο Διαδίκτυο (IAT): λεπτές, εύκαμπτες οθόνες που μπορούν προσωρινά να προσαρτηθούν σε χαρτοφύλακες, σακίδια ή ρούχα και χρησιμοποιούνται για ροή περιεχομένου από το Διαδίκτυο - έχει παράσχει τα μέσα για την εύκολη κοινοποίηση ειδήσεων και πληροφοριών. Ωστόσο, πολλοί έχουν επιλέξει να περιορίζουν αυτομάτως τις πηγές στις οποίες απευθύνονται για ενημέρωση, συχνά επιλέγοντας να αλληλεπιδράσουν μόνο με εκείνους με τους οποίους συμφωνούν. Αυτή η τάση δημιουργεί όλο και πιο απομονωμένες κλίκες διαχωρισμένες η μια από την άλλη, καθιστώντας την επικοινωνία και μεταξύ αυτών των ομάδων όλο και πιο δύσκολη.

Από κυβερνητική άποψη, η τρέχουσα διοίκηση διευθύνεται από τον Πρόεδρο Randall Archer, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του τον Ιανουάριο του 2025. Ο Archer διετέλεσε Αντιπρόεδρος υπό τον Πρόεδρο Jaclyn Bennett (2020-2024), ο οποίος δεν ζήτησε δεύτερη θητεία λόγω προβλημάτων υγείας. Οι δύο παραμένουν κοντά και ο Bennett ενεργεί ως στενός έμπιστος και ανεπίσημος σύμβουλος του Προέδρου Archer. Η πλειοψηφία του ανώτερου προσωπικού του Προέδρου Archer's , συμπεριλαμβανομένου του γραμματέα του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών, Dr. Cindra Nagel, έχει μεταφερθεί από τη διοίκηση του Bennett. 

Τη στιγμή της αρχικής επιδημίας SPARS, ο Nagel έχει υπηρετήσει σε αυτή τη θέση για πάνω από τρία χρόνια.

Όσον αφορά την επικοινωνία MCM πιο συγκεκριμένα, το Υπουργείο Υγείας και Ανθρώπου των ΗΠΑ οι υπηρεσίες (HHS), τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), το FDA και άλλοι οργανισμοί δημόσιας υγείας έχουν υιοθετήσει όλο και περισσότερο ένα διαφορετικό φάσμα από τεχνολογίες κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων μακροχρόνιων πλατφορμών όπως το Facebook, το Snapchat και το Twitter, καθώς και αναδυόμενες πλατφόρμες όπως το ZapQ, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να συγκεντρώνουν και να αρχειοθετούν επιλεγμένο περιεχόμενο πολυμέσων από άλλες πλατφόρμες και επικοινωνία με κοινωνικές ομάδες που βασίζονται σto σύννεφο με κοινά ενδιαφέροντα και τρέχοντα γεγονότα. 

Ομοσπονδιακοί και κρατικοί οργανισμοί δημόσιας υγείας έχουν επίσης αναπτύξει υπηρεσιακές ειδικές εφαρμογές και αύξησαν τις προσπάθειες συντήρησης και ενημέρωσης ιυπηρεσιακών ιστοτόπων

Ωστόσο, η πρόκληση για  τον τεχνολογικό τους έλεγχο είναι η ποικιλία των νέων πληροφοριών και των πλατφόρμων των μέσων ενημέρωσης και η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η κοινότητα των κοινωνικών μέσων. 

Επιπλέον, ενώ η τεχνολογική τους γνώση  είναι ικανή, αυτοί οι οργανισμοί εξακολουθούν να υστερούν όσον αφορά τις «πολυγλωσσικές» δεξιότητές τους, την πολιτιστική ικανότητα και ικανότητα παρουσίας σε όλες τις μορφές των κοινωνικών μέσων. 

Επιπλέον, αυτές οι υπηρεσίες αντιμετωπίζουν σημαντικούς περιορισμούς στον προϋπολογισμό, οι οποίοι περιπλέκουν περαιτέρω τις προσπάθειές τους να επεκτείνουν την παρουσία τους στις προαναφερθείσες πλατφόρμες, να αυξήσουν την φιλολογία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των επικοινωνιών τους με το εργατικό δυναμικό και να βελτιώσουν τη δημόσια λήψη βασικών μηνυμάτων.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ

Αυτό το σενάριο σχεδιάστηκε για να απεικονίσει τις σχετικές προκλήσεις για την επικοινωνία σχετικά με τον κίνδυνο για τη δημόσια υγεία με διανομή επειγόντων ιατρικών αντιμέτρων κατά τη διάρκεια πανδημίας μολυσματικών ασθενειών. 

Η ιστορία οργανώνεται χρονολογικά, και κάθε κεφάλαιο ολοκληρώνεται με μια επεξεργασία βασικών επικοινωνιακών διλλημάτων και αντίστοιχων ερωτήσεων. 

Ορισμένες ερωτήσεις στοχεύουν σε προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι επικοινωνίας που εκπροσωπούν τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες, ενώ άλλοι αντιμετωπίζουν θέματα που είναι πιο σχετικά για πολιτειακούς και τοπικούς κινδυνο-επικοινωνιολόγους.

Ως εκ τούτου, οι χρήστες μπορεί να είναι πιο χρήσιμο να εκτελέσουν το σενάριο ως επιτραπέζια άσκηση. Εναλλακτικά, εάν οι χρήστες προτιμούν να εξετάζουν επιλεγμένα διλήμματα επικοινωνίας παρά να προχωρούν χρονολογικά μέσω ολόκληρου του σεναρίου, μπορεί να αναφέρονται στα Παραρτήματα A-D, τα οποία περιέχουν τα χρονοδιαγράμματα για την απόκριση και τις φάσεις ανάκτησης της ιστορίας, καθώς και στους δείκτες των διλημμάτων επικοινωνίας και των αντίστοιχων σελίδων.

Η ΕΞΑΡΣΗ ΤΟΥ SPARS ΞΕΚΙΝΑΕΙ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ

Στα μέσα Οκτωβρίου 2025, αναφέρθηκαν τρεις θάνατοι μεταξύ των μελών της Πρώτης Βαπτιστικής Εκκλησίας του St.Paul, στην Μινεσότα. Δύο από τα μέλη της εκκλησίας επέστρεψαν πρόσφατα από ένα ιεραποστολικό ταξίδι στις Φιλιππίνες, όπου παρείχαν βοήθεια στα θύματα των περιφερειακών πλημμυρών. Το τρίτο ήταν η μητέρα ενός  μέλους της εκκλησίας που είχε ταξιδέψει επίσης στις Φιλιππίνες με την ομάδα, αλλά που ήταν μόνο ήπια άρρωστη. 

Με βάση τα αναφερόμενα συμπτώματα των ασθενών, οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης αρχικά μαντέψαν ότι είχαν πεθάνει από την εποχική γρίπη, για την οποία οι υπεύθυνοι υγείας πρόβλεψαν να είναι ιδιαίτερα μολυσματική και διαδεδομένη το φθινόπωρο. 

Ωστόσο, οι εργαστηριακές δοκιμές ήταν αρνητικές για τη γρίπη. Δεν μπόρεσαν να προσδιορίσουν τον αιτιολογικό παράγοντα, οι αξιωματούχοι του εργαστηρίου δημόσιας υγείας του Υπουργείου Υγείας έστειλε τα κλινικά δείγματα των ασθενών στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), όπου οι επιστήμονες επιβεβαίωσαν ότι οι ασθενείς δεν είχαν γρίπη. 

Ένας επιστήμονας του CDC θυμήθηκε την ανάγνωση μια πρόσφατης αποστολής ProMed που περιγράφει την εμφάνιση ενός νέου coronavirus στη Νοτιοανατολική Ασία, και έτρεξε ένα τεστ RT-PCR του ιού του παγκρέατος. Μια εβδομάδα αργότερα, η ομάδα του CDC επιβεβαίωσε ότι οι τρεις ασθενείς είχαν στην πραγματικότητα μολυνθεί  με ένα νέο κοροναϊό, το οποίο ονομάστηκε σύνδρομο οξείας αναπνευστικής οδού St. Paul Coronavirus (SPARS-CoV ή SPARS), από την πόλη όπου υπήρχε το πρώτο σύμπλεγμα περιπτώσεων που αναγνωρίσθηκαν.

Το CDC παρακολούθησε την κατάσταση στενά, δουλεύοντας με εταίρους στη Νοτιοανατολική Ασία για γρήγορη ανάπτυξη ενός ορισμού της περίπτωσης για τον SPARS. Εντός τεσσάρων εβδομάδων από την δημοσίευση του  CDC και του ορισμού υπόθεσης εργασίας στον ιστότοπό του, σχεδόν διακόσια ύποπτα κρούσματα SPARS αναφέρθηκαν σε ολόκληρη τη Μινεσότα και σε έξι άλλες πολιτείες.

Δεδομένου ότι η εποχή της γρίπης μόλις άρχισε και ότι μια ταχεία διαγνωστική δοκιμή για λοίμωξη SPARS-CoV δεν ήταν ακόμη διαθέσιμη, οι αξιωματούχοι του CDC δεν μπορούσαν να είναι σίγουροι εάν ήταν, στην πραγματικότητα, αληθινές περιπτώσεις SPARS.

Παρ 'όλα αυτά, στις 17 Νοεμβρίου, ο Γραμματέας του HHS Dr. Cindra Nagel ενημέρωσε τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) σχετικά με το αμερικανικό σύμπλεγμα υποθέσεων SPARS,και ανησυχούσε ότι το ξέσπασμα μπορεί να αποτελεί  Επείγουσα κατάσταση διεθνούς προβληματισμού για την υγεία (PHEIC).

Καθώς προσδιορίστηκε η μετάδοση του SPARS μέσω της εξάπλωσης σταγονιδίων, το CDC αρχικά πρότεινε ότι όλοι διατηρούν επιμελώς την υγιεινή των χεριών και να απολυμαίνουν συχνά τις δυνητικά μολυσμένες επιφάνειες.

Αξιωματούχοι του CDC προέτρεψαν επιπλέον σε οποιονδήποτε με σοβαρά συμπτώματα να ζητάν άμεση ιατρική βοήθεια.

Αξιωματούχοι δημόσιας υγείας ανησυχούσαν ότι οι δραστηριότητες αγορών στις επερχόμενες διακοπές των Ευχαριστιών και κατά τη Μαύρη Παρασκευή θα διευκόλυνε τη διάδοση του SPARS, αλλά παρέμειναν σίγουροι ότι  γνώριζαν ότι μηνύματα ευαισθητοποίησης και πρόληψης που διαδίδονται κάθε χρόνο για την εποχική γρίπη, σε συνδυασμό με την διαδικασία απομόνωσης των ύποπτων περιστατικών, θα ήταν αποτελεσματικές στην αντιμετώπιση της εξάπλωσης του SPARS. Αυτά τα μηνύματα διαδόθηκαν μέσω ποικίλων παραδοσιακών και κοινωνικών πηγών μέσων, όπως το Facebook, το Instagram,Reddit, Twitter και ZapQ.



Η ανησυχία μεταξύ πολλών Αμερικανών σχετικά με τη σοβαρότητα του SPARS σε αυτό το σημείο ήταν υψηλή. Η ανησυχία του κοινού επιδεινώθηκε από την προφανή μολυσματικότητα του παθογόνου. Στο ξεκίνημα της επιδημίας SPARS, η κατανόηση των ασθενών από τους γιατρούς προήλθε κυρίως από εξαιρετικά σοβαρές περιπτώσεις με αποτέλεσμα πνευμονία ή υποξία που απαιτούσαν νοσηλεία και εκτεταμένη ιατρική περίθαλψη. Ήπια περιστατικά της νόσου, που παρήγαγαν συμπτώματα όπως βήχα, πυρετό, πονοκεφάλους και αδιαθεσία, συχνά γινόταν αντιληπτά ως γρίπη από τους ανθρώπους που τους είχαν και κατά συνέπεια και συνεπώς συχνά δεν θεραπεύτηκαν και δεν διαγνώστηκαν από το ιατρικό προσωπικό. Ως αποτέλεσμα, εκτιμάται η θνησιμότητα των πρώιμων περιπτώσεων διογκώθηκαν. 

Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, το CDC ανέφερε ένα αρχικό εκτιμώμενο ποσοστό θνησιμότητας περιστατικών SPARS 4,7% (Αντιθέτως, ο ΠΟΥ ανέφερε ότι το συνολικό ποσοστό θνησιμότητας για το SARS ήταν 14-15% και πάνω από 50% για άτομα άνω των 64 ετών. Αργότερα στο ξέσπασμα SPARS, δεδομένα που περιελάμβαναν πιο ακριβές εκτιμήσεις των ήπιων περιπτώσεων SPARS έδειξαν ποσοστό θνησιμότητας μόνο 0,6%).

Δύο πρόσθετα χαρακτηριστικά του ιού SPARS που δεν εκτιμήθηκαν στην αρχή της πανδημίας, αλλά αυτό επηρέασε τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώθηκε η επιδημία, είναι επίσης σημαντικό να ληφθούν υπόψη σε μια ανασκόπηση αυτού του γεγονότος. Πρώτον, ο ιός είχε παρατεταμένη περίοδο επώασης (επτά έως δέκα ημέρες) σε σύγκριση με την λανθάνουσα περίοδος (τέσσερις έως πέντε ημέρες). Έτσι, τα μολυσμένα άτομα θα μπορούσαν να εξαπλώσουν τον ιό για σχεδόν μια εβδομάδα πριν να αναπτύξουν τα ίδια τα συμπτώματα της νόσου. 

Ως αποτέλεσμα, η απομόνωση ασθενών ασθενών SPARS αποδείχθηκε λιγότερο αποτελεσματική από την απομόνωση ασθενών που έχουν μολυνθεί από άλλες, καλύτερα χαρακτηρισμένες αναπνευστικές ασθένειες.

Δεύτερον, η νοσηρότητα και η θνησιμότητα από τον SPARS ήταν και τα δύο σημαντικά υψηλότερα στα παιδιά από τους ενήλικες.

Έγκυες γυναίκες και άτομα με χρόνιες αναπνευστικές παθήσεις όπως το άσθμα και το εμφύσημα ήταν επίσης σε υψηλότερο κίνδυνο τόσο για επιπλοκές ασθένειας όσο και για θάνατο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ

Δημιουργία Δημόσιας εμπιστοσύνης και αίσθηση της αυτο-αποτελεσματικότητας όταν εξελίσσεται μια κρίση και οι πληροφορίες για την υγεία είναι ελλιπείς

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

1) Πώς μπορούν οι υγειονομικές αρχές να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του κοινού για κρίσιμες πληροφορίες, όπως, «Τι είναι η απειλή της υγείας?" και "Τι ξέρω γι 'αυτό;" όταν η κρίση εξελίσσεται και δεν είναι γνωστά όλα τα γεγονότα;

2) Ποια είναι τα οφέλη από την παρακολούθηση των τάσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; οι αναρτήσεις αποσκοπούν σε προσπάθειες πληροφόρησης των ανθρώπων για τις ανάγκες σε μια εξελισσόμενη κρίση υγείας;

3) Τι κάνει η ιατρική και ηθική ενίσχυση ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με ενέργειες αυτοπροστασίας (π.χ.

μέτρα ελέγχου των λοιμώξεων) εξυπηρετούν το κοινό κατά τη διάρκεια μια αβέβαιης και φοβερής κατάστασης;


Περίληψη

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) και οι κρατικές υπηρεσίες υγείας ερευνούν την εμφάνιση του οξέος αναπνευστικού συνδρόμου του κορονοιού του Αγίου Παύλου (SPARS-CoV), αναφέρεται τώρα σε 26 πολιτείες και πολλές άλλες χώρες. Ο σκοπός αυτής της συμβουλευτικής επιτροπής HAN είναι η ενημέρωση των τμημάτων της δημόσιας υγείας και των εγκαταστάσεων υγειονομικής περίθαλψης σχετικά με αυτήν την επιδημία και να παρέχουν καθοδήγηση στους παρόχους της  υγειονομικής περίθαλψης.

Αυτή τη στιγμή, το FDA και το NIH αξιολογούν πιθανές επιλογές θεραπείας. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα αντιιικά φάρμακα μπορεί να προσφέρουν οφέλη. Με βάση προηγούμενες δοκιμές σε άλλους ασθενείς με κοροναϊό, το αντιιικό Kalocivir είναι ο κύριος υποψήφιος · Ωστόσο, ούτε η αποτελεσματικότητα ούτε το προφίλ ασφάλειας ήταν προσδιοριζόμενο για περιπτώσεις SPARS. Περαιτέρω οδηγίες σχετικά με τον εξοπλισμό ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) και την κλινική περίθαλψη 

Στις αρχές της πανδημίας SPARS, οι επαγγελματίες της δημόσιας υγείας και της ιατρικής είχαν ελπίδες ότι το ξέσπασμα θα μπορούσε να περιοριστεί μέσω της ταυτοποίησης και της απομόνωσης της κάθε υπόθεσης. Γρήγορα όμως έγινε σαφές ότι αυτή η στρατηγική δεν ήταν τόσο αποτελεσματική όσο αρχικά ελπίζαμε. Πρώτον, οι προκλήσεις στον εντοπισμό ήπιων περιπτώσεων περιόρισαν τα προγραμμάτα απομόνωσης. Επειδή τα αρχικά συμπτώματα του SPARS μοιάζουν πολύ με τη γρίπη,

Πολλοί που κόλλησαν SPARS δεν ζήτησαν αμέσως φροντίδα, υποθέτοντας ότι είχαν απλώς τη γρίπη.

Ευτυχώς, ορισμένοι που πίστευαν ότι είχαν γρίπη επέλεξαν να απομονωθούν στο σπίτι, αποτρέποντας έτσι την εξάπλωση του SPARS εκτός των νοικοκυριών τους κατά τη διάρκεια των εορτών των Ευχαριστιών και της Μαύρης Παρασκευής.

Ωστόσο, λιγότερα μολυσμένα άτομα παρέμειναν στο σπίτι, επιτρέποντας έτσι την εξάπλωση του SPARS πέρα ​​από το Midwest. Δεύτερον, η μετάδοση SPARS επιταχύνθηκε από μολυσματικά άτομα που δεν είχαν ακόμη ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ. 

Μαζί, αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν σε σημαντικές αυξήσεις στον αριθμό των περιπτώσεων που αναφέρθηκαν.

Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου, αναφέρθηκαν περιπτώσεις SPARS σε 26 πολιτείες και τα Υπουργεία Υγείας στο Μεξικό, Καναδάς, η Βραζιλία, η Ιαπωνία και πολλές ευρωπαϊκές χώρες είχαν κοινοποιήσει στον ΠΟΥ δεκάδες εισαγωγές περιπτώσεων. Υπήρξε ευρεία ανησυχία στους κύκλους δημόσιας υγείας που ταξιδεύουν τα Χριστούγεννα και το Νέο Ετος.

Οι διακοπές του Νέου Ετους  θα πυροδοτούσαν μια παγκόσμια πανδημία. Η ΠΟΥ, η οποία είχε δηλώσει την επιδημία SPARS ως  PHEIC (ΠΑΝΔΗΜΙΑ) στις 25 Νοεμβρίου, ασχολήθηκε ενεργά με την πρόληψη της περαιτέρω εξάπλωσης της νόσου διεθνώς. Ωστόσο, οι προσπάθειες του ΠΟΥ να προωθήσουν παρεμβάσεις που είχαν αρχικά σχεδιαστεί για τη γρίπη και άλλα παρόμοια αναπνευστικά παθογόνα, όπως υγιεινή, κοινωνική απόσταση και απομόνωση των υπόπτων περιπτώσεις, όλες οι οποίες ήταν λιγότερο αποτελεσματικές κατά του SPARS.

Το CDC ακολούθησε αρχικά μια παρόμοια στρατηγική. Η αύξηση των περιπτώσεων τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, ωστόσο, οδήγησε σε αυξανόμενη ανησυχία του κοινού για την ασθένεια. Μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, το κοινό ανησυχεί για τον SPARS στις Ηνωμένες Πολιτείες που ήταν εξαιρετικά υψηλό και υπήρχε έντονη δημόσια πίεση για εύρεση θεραπείας για την ασθένεια.

Εκείνη την εποχή, καμία θεραπεία ή εμβόλιο για το SPARS δεν εγκρίθηκε για χρήση σε ανθρώπους. Το αντιικό το Kalocivir, το οποίο αναπτύχθηκε αρχικά ως θεραπευτικό για το σοβαρό οξύ αναπνευστικό σύνδρομο (SARS) και το αναπνευστικό σύνδρομο της Μέσης Ανατολής (MERS), ήταν ένα από τα πολλά αντιιικά φάρμακα που έχουν εγκριθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες από το FDA για να αντιμετωπίσει μια χούφτα σοβαρών περιπτώσεων SPARS στο πλαίσιο της πρόσβασης ενός διευρυμένου πρωτοκόλλου. Το Kalocivir είχε δείξει κάποια στοιχεία αποτελεσματικότητας έναντι άλλων κορονοιών, και ένα μικρό πρακτικό απογραφής του φαρμάκου ήταν ήδη μέρος του Στρατηγικού Εθνικού Αποθέματος (SNS) εν αναμονή της Έγκρισης απο το  FDA, παρά τις ανησυχίες σχετικά με τις πιθανές ανεπιθύμητες ενέργειες. Η έλλειψη σκυροδέματος πληροφορίες σχετικά με πιθανές θεραπείες ενόψει της αυξανόμενης ταχείας εξάπλωσης του SPARS ώθησε τις απαιτήσεις των μέσων μαζικής ενημέρωσης, του κοινού και των πολιτικών ηγετών για το FDA να είναι περισσότερο με πληροφορίες για πιθανές θεραπευτικές επιλογές.


ΕΝΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΟ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Το 2021, ένας κοροναϊός προκάλεσε ένα ξέσπασμα στον πληθυσμό των οπληφόρων θηλαστικών στην περιοχή 7 (Νοτιοανατολική Ασία). Οι ερευνητές μας ανέπτυξαν και παρήγαγαν ένα αποτελεσματικό εμβόλιο κατά της λοίμωξης (HMRV-vac14). Η επακόλουθη έγκριση και χρήση του τερμάτισε με επιτυχία το ξέσπασμα στην περιοχή. Αν και σε μεγάλο βαθμό ήταν αποτελεσματικό στην πρόληψη της λοίμωξης, είχε περιστατικά σοβαρών παρενεργειών - συμπεριλαμβανομένων των πρησμένων ποδιών, σοβαρούς πόνους στις αρθρώσεις και εγκεφαλίτιδα που ενδέχεται να οδηγήσουν σε επιληπτικές κρίσεις, διαταραχές κρίσεων ή θάνατο.

Δεδομένων των εκατομμυρίων εμβολιασμών που απαιτήθηκαν για την περιοχή 7, αυτό είχε ως αποτέλεσμα μετρήσιμες απώλειες στον πληθυσμό των ζώων. Ωστόσο, αυτές ήταν αποδεκτές σε σύγκριση με εκείνες από την ίδια την αναπνευστική λοίμωξη (προσάρτημα 2). Κάθε μια από τη σοβαρή πλευρά τα αποτελέσματα συνοδεύτηκαν από φυσική παρουσίαση έτσι ώστε το προσβεβλημένο ζώο να αφαιρεθεί από τον πληθυσμό και να θανατωθεί για να αποτραπεί η μεταποίηση των προσβεβλημένων ζώων προς πώληση.

Είναι άγνωστο αυτή τη στιγμή πόσο παρόμοιοι είναι οι δύο κοροναϊοί ή εάν το HMRV-vac14 (ή παρόμοιο εμβόλιο) θα ήταν αποτελεσματικό σε ανθρώπους. Λόγω της ανάπτυξής του για εσωτερική χρήση

Μόνο, το HMRV-vac14 δεν έχει ελεγχθεί ούτε εγκριθεί από κανένα κυβερνητικό οργανισμό για χρήση σε ζώα ή τους ανθρώπους.

Στις αρχές Μαρτίου 2026, η Ρυθμιστική Υπηρεσία Φαρμάκων και Προϊόντων Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου και τα ευρωπαϊκά φάρμακα εξουσιοδότησε την επείγουσα χρήση ενός νέου αντιικού, VMax, για τη θεραπεία του SPARS. Το VMax εξετάστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά μια δοκιμή  φαρμάκων που πραγματοποιήθηκε στην αρχή της επιδημίας SPARS δεν έδειξε στοιχεία αποτελεσματικότητας. Παρά την έγκριση και την προώθηση του VMax στην Ευρώπη, το FDA, το CDC και άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες των ΗΠΑ επέλεξαν να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στην προμήθεια και διανομή Kalocivir και ανάπτυξη εμβολίου με βάση το μοντέλο GMI.

Για να δούμε τι είναι αυτό το VMax .










ΠΗΓΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ