Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Κοτζιάς: Εντολή Τσίπρα η απέλαση των Ρώσων διπλωματών

Μιλώντας στο News 24/7 ο πρώην υπουργός εξωτερικών ανέφερε «Ήταν εντολή του πρωθυπουργού η απέλαση των Ρώσων διπλωματών, η υπόθεση ξεπερνούσε τη διπλωματία. Υπήρχε ένα περιβάλλον που με έβλεπε με περίεργο τρόπο. Τους ενοχλούσε ότι ήμουν δημοφιλής υπουργός χωρίς να είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτά που είπε ο πρωθυπουργός στο Βερολίνο τα υπογράφω αλλά είναι σε αντίθεση με τη συμπεριφορά του απέναντί μου. Εγώ ζήτησα μετά την έξοδο από τα μνημόνια να περάσουμε από μια κυβέρνηση σωτηρίας σε μια κυβέρνηση της Αριστεράς. Ότι δηλαδή λέει και ο ίδιος στην Ευρώπη».

Σχετικά με τα περί Σόρος που ο ίδιος είχε πει ότι ανέφερε ο Πάνος Καμμένος στο υπουργικό, ο κ. Κοτζιάς εξήγησε:
«Για τον Σόρος ο Καμμένος είπε ότι έδωσε 50 εκ για να κάνουμε εξαγορές στα Σκόπια και ότι έχει διασύνδεση με κάποια εταιρεία με την οποία συνεργάζεται το υπουργείο Εξωτερικών, το οποίο ανήκει στην κυβέρνηση. Ας κάνουμε έναν καλό έλεγχο σε όλα τα υπουργεία για τα απόρρητα κονδύλια. Θα καταθέσω σχετική πρόταση νόμου. Στο Μακεδονίας-Θράκης δεν έπρεπε να υπάρχουν απόρρητα κονδύλια. Δεν ξέρω ποια ανάγκη εσωτερική υποχρέωσε τον πρωθυπουργό να πει ότι με ενθάρρυνε να πάω στον εισαγγελέα. Εγώ του ανακοίνωσα ότι θα πάω και μου είπε κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αυτό δεν είναι εντολή.»


πηγή

1 σχόλιο:

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ