Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

ΓΑΛΛΙΑ: «Πρόσφυγας» σφάζει χωρίς λόγο 19χρονο Γάλλο. Σιγή από τα ΜΜΕ, αδιαφορία από το κράτος.

Ένας 19χρονος Γάλλος έφηβος δολοφονήθηκε βάναυσα στο σπίτι ενός φίλου, όταν ένας «πρόσφυγας» παραπονέθηκε για έντονο θόρυβο.

Το θύμα, με το όνομα Baptiste, εγκατέλειπε το διαμέρισμα ενός φίλου, όταν ένας ξένος τον συνάντησε στη σκάλα και άρχισε να του φωνάζει για τον υπερβολικό θόρυβο.

Ο Baptiste και ένας φίλος του είπαν στον άνδρα ότι «δεν είχαν καμία σχέση με αυτό». Τότε ο ξένος ξαφνικά έβγαλε ένα μαχαίρι και του επιτέθηκε, μαχαιρώνοντάς τον οκτώ φορές στον λαιμό και δεκαπέντε φορές στο υπόλοιπο σώμα. Παρά τον τρόμο του ο φίλος του κατάφερε να παρέμβει, αλλά η βοήθεια ήρθε πολύ αργά για τον 19χρονο Γάλλο.

Το περιστατικό συνέβη στις 15 Σεπτεμβρίου, αλλά
τώρα αποκαλύφθηκε από τους γονείς του ότι ένας «πρόσφυγας» ήταν υπεύθυνος για τη θανατηφόρα επίθεση.




Από την "λευκή πορεία" στην μνήμη του Baptiste


"Ο δολοφόνος του γιου μου, που εξακολουθεί να θεωρείται αθώος, άφησε τη χώρα του επειδή υπήρξε πόλεμος και ήρθε εδώ για να έχει ειρήνη", λέει ο πατέρας του Baptiste.


"Δυστυχώς σκότωσε το γιο μου, δεν είναι η ειρήνη αυτό που έψαχνε, είναι ένας άλλος πόλεμος που έφερε. Είμαι θυμωμένος γιατί το κράτος θα έπρεπε να έχει προστατεύσει το γιο μου, η κυβέρνηση θα έπρεπε να έχει προστατεύσει το γιο μου, επειδή δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε ανθρώπους σαν αυτούς να ενεργούν κατ’ αυτόν τον τρόπο.


"Δεν έκαναν τίποτα, τίποτα, ούτε καν οι ειδήσεις, ούτε καν μια χειρονομία, τίποτα. Είναι κρίμα, είμαι Γάλλος, είναι ντροπή, ντροπή για τη χώρα μου, είμαι αηδιασμένος", λέει ο πατέρας του (βλ. video κάτω).  - πηγή

Κόκκινος Ουρανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ