Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Η διαχείριση της προπαγανδημίας

Διαβάζουμε στις ειδήσεις στο "Πρώτο Θέμα": Κορωνοϊός - Τραγωδία στη Θήβα: «Όσοι είστε αρνητές ξανασκεφτείτε το» - Συγκλονίζει ο αδερφός της 15χρονης

Σοκαρισμένος είναι ο αδερφός της 15χρονης που πέθανε σήμερα στο νοσοκομείο της Θήβας όπου μεταφέρθηκε το πρωί με κορωνοϊό ενώ την ίδια ώρα η μητέρα του είναι διασωληνωμένη στον «Ευαγγελισμό».

«Ήταν θετική στον κορωνοϊό και όταν μετά από τρεις μέρες πήγε στο νοσoκομείο για τον καθιερωμένο έλεγχο, της βρήκαν οι γιατροί το οξυγόνο σε κανονικά επίπεδα και δεν χρειάστηκε περαιτέρω φροντίδα. Την εξέτασε κι ένας γιατρός στο νοσοκομείο της Θήβας και της είπε ότι είχε φαρυγγιτίδα. Της έδωσε κάποια φάρμακα αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η αδερφή μου ήταν στο σπίτι με 39 πυρετό και έντονο βήχα. Παρέμενε στο σπίτι με βάση τις οδηγίες των γιατρών πάντα.

Σήμερα το πρωί, την μετέφερε ο πατέρας μου στο νοσοκομείο με έντονη δύσπνοια και δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια της. Ο πατέρας μου έχει και αυτός κορωνοϊό αλλά με ήπια συμπτώματα. Η μητέρα μου είναι σε καταστολή στον Ευαγγελισμό και δεν γνωρίζει τίποτα για το θάνατο της αδερφής μου. Εύχομαι να μας λυπηθεί ο Θεός και να γίνει καλά η μανούλα μου.

Η αδερφή μου ήταν ό,τι πολυτιμότερο είχα, δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφυγε τόσο νωρίς η αδερφή μου. Aυτό που θέλω να πω είναι ότι όσοι είστε συνωμοσιολόγοι και εναντίον της πανδημίας σκεφτείτε το πάρα πολύ καλά. Έχασα την 15χρονη αδερφή μου από τον ιό και παρακαλώ το Θεό να σώσει τη μητέρα μου», είπε στο protothema.gr o  αδερφός της 15χρονης.


Κάνοντας μία γρήγορη αναζήτηση διαβάζουμε σε άλλη σχετική είδηση στο "Έθνος": Θήβα - Κορονοϊός: Συγκλονίζει ο αδερφός της 15χρονης - «Ήμουν αρνητής, στέρεψαν τα δάκρυα» | Έθνος

 Η 15χρονη από τη Θήβα είναι το νεαρότερο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Το πανελλήνιο έχει συγκλονίσει ο θάνατος ενός 15χρονου κοριτσιού στη Θήβα από κορονοϊό και μάλιστα σε λίγες ώρες από την εισαγωγή της στο νοσοκομείο. Την ίδια ώρα, η μητέρα της 15χρονης νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού, έχοντας διαγνωστεί επίσης με Covid-19 και είναι διασωληνωμένη. Για τον θάνατο του κοριτσιού, μίλησε ο αδερφός της, ο οποίος δήλωσε πως αρχικά και ο ίδιος ήταν αρνητής της πανδημίας, ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Στέρεψαν τα δάκρυά μου». 

Αναλυτικότερα, ο 20χρονος μίλησε στον Alpha για τον θάνατο της αδερφής του, βαθιά συγκινημένος, δηλώνοντας: «Δεν ξέρω τι άλλο θα μου ξημερώσει, έχω και τη μητέρα μου εκεί. Έχασα την αδερφούλα μου, ό,τι και να μου πουν δεν θα μου απαλύνουν τον πόνο». Αναφορικά με το πώς κατέληξε η 15χρονη, ο αδερφός της ανέφερε ότι το κορίτσι εισήχθη τη Δευτέρα στο νοσοκομείο της Θήβας, οι γιατροί τής έδωσαν κάποια φάρμακα και ξαφνικά σήμερα το πρωί ενημέρωσαν τον πατέρα του ότι η κοπέλα κατέληξε. «Της έβαλαν διάφορα φάρμακα, δεν ξέρω τι να πω και σήμερα το πρωί είπαν στον πατέρα μου ότι χάθηκε», δήλωσε χαρακτηριστικά. 

Παράλληλα, ο αδερφός της 15χρονης έκανε έκκληση στους αρνητές του κορονοϊού να προσέχουν και να τηρούν τα μέτρα. «Όσοι είναι συνωμοσιολόγοι, να το σκεφτούν πάρα πολύ καλά. Μιλάει ένας πονεμένος αδερφός που έχασε την αδερφή του», τόνισε. Πρόκειται για το νεαρότερο θύμα της πανδημίας στη χώρα μας, καθώς η 15χρονη είναι το πρώτο ανήλικο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το κορίτσι είχε εξαιρετικά υψηλές τιμές σακχάρου και, όπως διαπίστωσαν οι γιατροί, έπασχε από αδιάγνωστο σακχαρώδη διαβήτη.




Σύμφωνα με τις παραπάνω πληροφορίες από τις δύο δημοσιεύσεις, η ασθενής:
«ήταν θετική στον κορωνοϊό και όταν μετά από τρεις μέρες πήγε στο νοσoκομείο για τον καθιερωμένο έλεγχο, της βρήκαν οι γιατροί το οξυγόνο σε κανονικά επίπεδα και δεν χρειάστηκε περαιτέρω φροντίδα. Την εξέτασε κι ένας γιατρός στο νοσοκομείο της Θήβας και της είπε ότι είχε φαρυγγίτιδα. Της έδωσε κάποια φάρμακα αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η αδερφή μου ήταν στο σπίτι με 39 πυρετό και έντονο βήχα. Παρέμενε στο σπίτι με βάση τις οδηγίες των γιατρών πάντα.
Σήμερα το πρωί, την μετέφερε ο πατέρας μου στο νοσοκομείο με έντονη δύσπνοια και δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια της.»
Είχε εξαιρετικά υψηλές τιμές σακχάρου και, όπως διαπίστωσαν οι γιατροί, έπασχε από αδιάγνωστο σακχαρώδη διαβήτη.

Ο σεβασμός στην απώλεια ενός συνανθρώπου μας και μάλιστα τόσο νεαρής ηλικίας καθώς και τα συλλυπητήριά μας είναι δεδομένα.
 
Όμως ο απολογισμός του θανάτου συγκλονίζει το πανελλήνιο και για το μέγεθος της προπαγανδημίας:

Η ασθενής πέθανε επιβαρυμένη από τον εντόνως αρρύθμιστο διαβήτη, παθολογία που έκανε την κατάστασή της εξαιρετικά  ευάλωτη. Ο θάνατος μπορεί να οφειλόταν στον διαβήτη ή σε αναπνευστική λοίμωξη, πνευμονία από αναπνευστικό βακτήριο ή από τον επίμαχο κορωνοϊό ή από ιό άλλου είδους, πχ γρίπης (έγινε τεστ για ιό γρίπης;), εξέλιξη που ήταν παρενέργεια της υποκείμενης κατάστασής της.
Πιθανώς αν είχε εντοπιστεί από την αρχή των συμπτωμάτων εγκαίρως ο διαβήτης, να μην είχε αυτήν την μοιραία κατάληξη.

Επομένως αυτά τα ιατρικά δεδομένα έρχονται σε αντίθεση με τον τρόπο που χρησιμοποιείται αυτός ο θάνατος από την γραμμή της κυρίαρχης κρατικής προπαγάνδας, γεγονός δυστυχώς προβλέψιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. 

Οι άνθρωποι βασικά χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Στα γουρούνια σε εμφανείς και αφανείς θέσεις ισχύος, και στους αποβλακωμένους σε παθολογικό βαθμό. Οι πρώτοι διαρκώς ψεύδονται και εξαπατούν ασυστόλως τους δεύτερους, σε  σημείο που είναι για γέλια και για κλάματα. Οι παθολογικά αποβλακωμένοι απλώς... "κοιτάνε την δουλειά τους". Αυτές οι δύο κατηγορίες καθορίζουν πλήρως τις εξελίξεις, ενεργητικά και παθητικά αντιστοίχως.


Η εναλλακτική ενημέρωση είναι σταγόνα στον ωκεανό της συστημικής ενημέρωσης, ενώ η πρώτη λογοκρίνεται και αποκλείεται και από τις μηχανές αναζήτησης-google, κοινωνικά δίκτυα κλπ, και είναι σαν να μην υπάρχει, πράγμα του γίνεται σταθερά πολύ χειρότερο.  Η ωμή αλήθεια είναι ότι όταν δεν προωθείς σε άλλους την εναλλακτική ενημέρωση που γνωρίζεις, πράξη που έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία διότι δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι να προωθηθεί, τότε χωρίς να το καταλαβαίνεις, μέσω αυτής της παράλειψης γίνεσαι συνυπεύθυνος και συνένοχος της εγκληματικής συμμορίας και του ελληνικού παραρτήματος της με τις μαριονέτες που χάριν συνεννόησης τους λέμε πολιτικούς, που χωρίς εντολή δεν επιτρέπεται ούτε να φτερνιστούν.

Ο μέσος άνθρωπος κοιμάται όρθιος (λόγω άγνοιας και παραπληροφόρησης). Η τηλεόραση και το επιφανειακό σερφάρισμα στο συστημικό διαδίκτυο τον κοιμίζουν ακόμα βαθύτερα. Μόνο εσύ και άλλοι σαν εσένα, στον βαθμό που είστε αφυπνισμένοι, μπορείτε να ξυπνήσετε άλλους. Μην το ξεχνάς αυτό. Συνέχεια »