Μετάφραση: Απολλόδωρος
30 Σεπτεμβρίου 2024 | Thomas Gallatin | Διαβάστε το εδώ
Με τις τρομερές προβλέψεις των κινδυνολόγων για την κλιματική αλλαγή να αποτυγχάνουν επανειλημμένα να υλοποιηθούν, θα περίμενε κανείς ότι τα μέσα ενημέρωσης θα σταματούσαν να αναφέρουν τέτοιους ισχυρισμούς σαν να ήταν «επιστημονικά γεγονότα».
Θα περίμενε κανείς... Ωστόσο, όπως συμβαίνει με τόσο μεγάλο μέρος της βιομηχανίας κινδυνολογίας για το κλίμα, όλα έχουν να κάνουν με τα χρήματα.
(σ.σ Όχι, έχουν να κάνουν με κεντρικό στρατηγικό σχέδιο για ολοκληρωτική εξουσία και αποδυνάμωση των εξουσιαζόμενων, που εκτείνεται σε βάθος πολλών δεκαετιών. Τα χρήματα είναι παράπλευρη ωφέλεια.)
Και δεδομένου ότι πολλοί από τους κορυφαίους λατρευτές του κλίματος είναι επίσης μεταξύ των πλουσιότερων ανθρώπων στον πλανήτη, μεγάλο μέρος των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης συνεχίζει να διοχετεύει την προπαγάνδα.
Ωστόσο, οι άνθρωποι εξακολουθούν να μην αγοράζουν την αφήγηση, οπότε αυτοί οι δισεκατομμυριούχοι ακτιβιστές διπλασιάζουν τις προσπάθειές τους.
Πέρυσι, δύο από τις κορυφαίες ομάδες της λατρείας του κλίματος, το Solutions Journalism Network και το Covering Climate Now, χρηματοδότησαν τη δημιουργία του Climate Blueprint for Media Transformation.
Το Solutions Journalism Network χρηματοδοτείται από την κερδοσκοπική πρωτοβουλία Chan Zuckerberg, το Ίδρυμα Ford, το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates και το Ίδρυμα Hewlett.
Αυτοί οι οργανώνισμοι αντλούν τον τεράστιο πλούτο τους για να προωθήσουν την κινδυνολογία τους για την κλιματική αλλαγή.
Τι είναι, λοιπόν, το “Σχέδιο για το Κλίμα”; Εν συντομία, είναι ένας οδηγός 14 μερών που στοχεύει να μετατρέψει τους δημοσιογράφους σε ακτιβιστές για το κλίμα, εκπαιδεύοντάς τους για το πώς να καλύπτουν την κλιματική αλλαγή.
Η εναρκτήρια ενότητα του Blueprint, "The Everything Story" («Η ιστορία των πάντων»), καλεί τους δημοσιογράφους να εισάγουν την αφήγηση του κλιματικού συναγερμού σε ό, τι καλύπτουν. Από τον αθλητισμό μέχρι την οικονομία και το έγκλημα, η κλιματική αλλαγή πρέπει να είναι ένα στοιχείο που θα βρίσκεται στο επίκεντρο.
(Ίσως σκέφτεστε, Δεν είναι ήδη;)
Ο συνιδρυτής του Cover Climate Now, Kyle Pope, υποστήριξε ότι η κλιματική αλλαγή άρχισε να καλύπτεται μόλις «πολύ πρόσφατα» και κάλεσε τους δημοσιογράφους να το αλλάξουν αυτό και να «πουν την πιο σημαντική ιστορία στη Γη».
Μια από τις συντάκτριες του Blueprint, η Prachi Singh, δήλωσε ότι «οι δημοσιογράφοι πρέπει να μετατοπιστούν από το κυνήγι των προθεσμιών στην ουσιαστική σύνδεση» με «τις γυναίκες, τους έγχρωμους, τους αυτόχθονες πληθυσμούς, την κοινότητα LGBTQIA+» για να αναδείξουν τον τεράστιο αρνητικό αντίκτυπο της «κλιματικής κρίσης» σε αυτές τις μειονοτικές ομάδες.
Σε μια άλλη ενότητα του οδηγού, η ερευνήτρια δημοσιογράφος Amy Westervelt καλεί τους δημοσιογράφους να δαιμονοποιήσουν τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων, να εντοπίσουν τα πανεπιστήμια που λαμβάνουν χρηματοδότηση από τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων και να βρουν «έναν καθηγητή που δεν του αρέσει ιδιαίτερα η ρύθμιση» στο σχολείο και να τον παροτρύνουν να επικρίνουν το σχολείο για αυτό.
Μια άλλη ενότητα επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν τη γλώσσα και τους κατευθύνει να μην αναφέρονται αρνητικά στους ακτιβιστές για το κλίμα.
Για παράδειγμα, η δημοσιογράφος Jennifer Oldham δηλώνει:
"Να είστε σκόπιμοι με τη γλώσσα σας. Αποκαλείτε ένα γεγονός «διαδήλωση»; ή μια «εξέγερση»; Οι λέξεις έχουν σημασία. Ο χαρακτηρισμός μιας συνάντησης ως «βίαιης σύγκρουσης με την αστυνομία» ποινικοποιεί τους διαδηλωτές χωρίς να προσφέρει συγκρίσιμη κριτική για τις ενέργειες των δυνάμεων επιβολής του νόμου.
Αυτό ήταν ένα μάθημα που χρησιμοποίησε η Αριστερά κατά τη διάρκεια των ταραχών του Black Lives Matter το 2020.
Παρατηρήστε ότι τίποτα από αυτά δεν ασχολείται με την επιστημονική ακρίβεια και την αναζήτηση της αλήθειας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αναφερόμαστε σε αυτούς τους κινδυνολόγους για το κλίμα ως αιρετικούς.
Αυτή είναι μια θρησκεία γι' αυτούς. Πιστεύουν*** ότι κάθε αρνητικό πράγμα στον κόσμο προκαλείται από την κλιματική αλλαγή, η οποία, με τη σειρά της, προκαλείται από τους ανθρώπους - ανεξάρτητα από την πραγματική επιστήμη που αμφισβητεί το δόγμα τους.
***Σημείωση: Οι προπαγανδιστές δεν πιστεύουν αλλά προσποιούνται ότι πιστεύουν. Δεν είναι θρησκεία γι αυτούς αλλά πολιτική ατζέντα. Οι παραπλανημένοι αποδέκτες της προπαγάνδας που τρώνε κουτόχορτο μπορεί να το πιστεύουν. Πράγματι, οι λέξεις και η ακρίβεια των εκφράσεων έχουν σημασία. Ο προπαγανδιστής που ασκεί κοινωνική μηχανική δεν είναι παραπλανημένος αλλά δόλιος. Οι Μάσκες Πέφτουν.
Δεν τους ενδιαφέρει να συζητήσουν το θέμα ή να βρουν βιώσιμες λύσεις· Αντίθετα, όλα έχουν να κάνουν με την προώθηση της προπαγάνδας της κινδυνολογίας για το κλίμα και των «λύσεων» του μεγάλου κυβερνητικού ελέγχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου