Στο προσεχές μέλλον που προετοιμάζουν με γοργούς ρυθμούς, για να ταξιδέψει κάποιος στην Ελλάδα, σύμφωνα με το παράδειγμα γαλλικού Μ.Μ.Ε, θα πρέπει να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο που θα έχει το CO2 της πτήσης του. Οι «επιστήμονες» αποφάνθηκαν πως μια πτήση προς την Ελλάδα, 4.222 χιλιομέτρων, αντιστοιχεί σε 971 κιλά CO2, ανά επιβάτη…
Σύμφωνα με ρεπορτάζ (ακόμη ένα) της κρατικής τηλεόρασης της Γαλλίας κάποιος που θα κάνει αυτό το ταξίδι θα πρέπει να αντισταθμίσει το παραγώμενο CO2 του ταξιδιού με διάφορες αλλαγές στη καθημερινότητα του, όπως να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για έναν ολόκληρο χρόνο, ή να ακολουθεί μια (vegetarian) χορτοφαγική διατροφή για περισσότερο από δυο χρόνια…
Πηγή: francetvinfo.fr
Απόδοση & Σχολιασμός: Ελλήνων Αφύπνιση
Το σύστημα κοινωνικής πίστωσης καταφθάνει με βήμα ταχύ και τα ΜΜΕ σε Γαλλία κι αλλού, ξεκίνησαν με ανώδυνα (και καλά) ρεπορτάζ να προετοιμάζουν το έδαφος, για την απαγόρευση των ταξιδιών, για τις φυλακές των 15 λεπτών, για την εντομοφαγία κτλ
Τα υπόλοιπα τα έχουν αναλάβει οι ηγεσίες μας που
κάθε άλλο παρά στην υπηρεσία του πολίτη και των κοινωνιών είναι, όπως σημειώνει η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά σε ανάρτηση της στο Twitter, ενώ όλα αυτά που σε λίγο θα εφαρμόζονται «για το καλό μας» συζητήθηκαν και στη πρόσφατη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.Στο προσεχές μέλλον λοιπόν, στην παγκόσμια Σοβιετία που προετοιμάζουν με γοργούς ρυθμούς, για να ταξιδέψει κάποιος στην Ελλάδα, σύμφωνα με το παράδειγμα γαλλικού Μ.Μ.Ε, θα πρέπει να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο που θα έχει το CO2 της πτήσης του. Οι «επιστήμονες» αποφάνθηκαν πως μια πτήση προς την Ελλάδα, 4.222 χιλιομέτρων, αντιστοιχεί σε 971 κιλά CO2, ανά επιβάτη.
Οι αλλαγές που θα πρέπει να κάνει κάποιος για να αντισταθμίσει τα CO2 του ταξιδιού στην Ελλάδα, σύμφωνα με ρεπορτάζ (ακόμη ένα) της κρατικής τηλεόρασης είναι:
α) Θα πρέπει να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για έναν ολόκληρο χρόνο.
β) Θα πρέπει να ακολουθεί μια (vegetarian) χορτοφαγική διατροφή για περισσότερο από δυο χρόνια. Κι αν γίνει εντελώς χορτοφάγος να μην τρώει δηλαδή αυγά και φρούτα για παράδειγμα, θα φτάσει στο στόχο του νωρίτερα σε μόλις 1 χρόνο και 3 μήνες!
γ) Αν όμως ο επίδοξος ταξιδιώτης είναι καλοφαγάς, τότε θα μπορεί να επιλέξει την τηλεργασία. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, "οι τόσες πολλές αλλαγές στις συνήθειες, δίνουν την επιλογή περιορισμού των επιπτώσεων ενός αεροπορικού ταξιδιού". Μάλιστα προειδοποιεί πως "η αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 θα έκανε καλό στη συνείδηση μας"!
Ακολουθεί το γαλλικό άρθρο σε απόδοση:
Υπερθέρμανση του πλανήτη: Ποιες προσπάθειες πρέπει να κάνουμε για να συνεχίσουμε να πετάμε με αεροπλάνο;
Αυτό μπορεί να είναι ένα από τις αποφάσεις σας για το 2024: Αποφύγετε να πετάξετε με αεροπλάνο γιατί συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Όμως μερικές φορές είναι δύσκολο να κάνετε διαφορετικά. Μπορούμε επομένως να προσπαθήσουμε να αντισταθμίσουμε το CO2 που εκπέμπεται από αυτές τις πτήσεις.
Για τις διακοπές, για ποιον λόγο να μην πετάξετε στην Ελλάδα; Αυτό είναι ένα όνειρο για πολλούς, αλλά έχει επίσης αντίκτυπο στην οικολογία με 971 κιλά CO2 που εκπέμπονται ανά επιβάτη για 4.222 km πτήσης μετ' επιστροφής. Τι πρέπει λοιπόν να αλλάξει για να αντισταθμιστούν τόσες πολλές εκπομπές; Για να εκπέμπεται λιγότερο CO2, όλα ξεκινούν από τα μέσα μεταφοράς. Θα έπρεπε να πάρετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς για έναν ολόκληρο χρόνο για να αντισταθμίσετε αυτό το ταξίδι στην Ελλάδα. Θα πρέπει επίσης να ακολουθείτε μια χορτοφαγική διατροφή για περισσότερα από δύο χρόνια. Εάν γίνετε vegan, ο στόχος θα επιτευχθεί πιο γρήγορα, σε μόλις 1 χρόνο και 3 μήνες.
Επιλέξτε τηλεργασία
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε τηλεργασία, η οποία αποφεύγει να οδηγείτε και δεν δημιουργεί ανάγκη για κατανάλωση ενέργειας στις εταιρείες. Αυτές οι αλλαγές και οι συνήθειες περιορίζουν τον αντίκτυπο ενός ταξιδιού με αεροπλάνο. Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί, η αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 θα ήταν ιδιαίτερα καλό για τη συνείδησή μας. "Ενθαρρύνει τους ανθρώπους να λένε "μπορώ να πάρω το αεροπλάνο" (...) αφού σε κάθε περίπτωση, θα τα σβήσω. Όχι, δεν σβήνουμε ποτέ" , εξηγεί ο Alain Karsenty, ερευνητής στο CIRAD (Centre International στη Συνεργασία στο Αγροτική Έρευνα για Ανάπτυξη).
Σχόλιο Ελλήνων Αφύπνιση:
Η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» και η εφαρμογή της στην Ε.Ε θα έρθουν πακέτο με τις «Γραμμικές πόλεις» και το «Σύστημα Κοινωνικής Πίστωσης»;
Η αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» αποτελεί βάση της περιβαλλοντικής πολιτικής της ΕΕ και, σύμφωνα με αυτή, τόσο το κόστος των μέτρων που λαμβάνονται για την πρόληψη, τον έλεγχο και την αποκατάσταση της ρύπανσης, όσο και το κόστος που συνεπάγεται για την κοινωνία, πρέπει να βαρύνει τους ρυπαίνοντες.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε τον Μάιο ότι ξεκίνησε ανοιχτή δημόσια διαβούλευση για να συγκεντρώσει τις απόψεις των πολιτών και των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με την εφαρμογή της αρχής "ο ρυπαίνων πληρώνει" στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Επιτροπή θα χρησιμοποιήσει στο άμεσο μέλλον αυτές τις πληροφορίες για να αξιολογήσει εάν οι πολιτικές της ΕΕ και των εθνικών πολιτικών επαρκούν για να διασφαλιστεί ότι οι ρυπαίνοντες επωμίζονται το κόστος των μέτρων πρόληψης, ελέγχου και αποκατάστασης της ρύπανσης. Ο Επίτροπος Περιβάλλοντος, Ωκεανών και Αλιείας, Βιρτζίνιους Σινκεβίτσιους είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Η αρχή “ο ρυπαίνων πληρώνει” είναι δίκαιη και απλή: απαιτεί από τους ρυπαίνοντες να επωμίζονται το κόστος της ρύπανσης που προκαλούν. Η σωστή εφαρμογή αυτής της αρχής ενθαρρύνει την αποφυγή περιβαλλοντικής ζημιάς και καθιστά τους ρυπαίνοντες υπεύθυνους. Όταν δεν εφαρμόζεται σωστά, ο λογαριασμός για την περιβαλλοντική ζημιά πολύ συχνά καταλήγει να πληρώνεται από τους πολίτες και επιβαρύνει σοβαρά τα δημόσια ταμεία. Καλούμε όλους να παράσχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της λειτουργίας αυτής της αρχής προς το συμφέρον όλων».
Το ζήτημα βεβαίως που προκύπτει πλέον είναι ποιες ενέργειες των πολιτών, πέρα από τις επιχειρήσεις, θα θεωρούνται ρυπογόνες σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να χρεώνεται όποιος από εδώ και στο εξής συνεχίζει να τις πράττει. Στη Νέα Υόρκη για παράδειγμα θα παρακολουθούνται, εκτός των άλλων και οι «διατροφικές επιλογές» των Νεοϋορκέζων χρησιμοποιώντας δεδομένα πιστωτικών καρτών από μεμονωμένες αγορές καταστημάτων, ενώ τώρα η είσοδος με αυτοκίνητο στην πόλη θα θεωρείται πλέον μια από αυτές τις ενέργειες που θα ενεργοποιεί την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» για τους «απείθαρχους» οδηγούς οι οποίοι θα μπορούσαν να χάνουν πόντους και να διαπομπεύονται με βάση το «Σύστημα Κοινωνικής Πίστωσης» που εφαρμόζεται πλήρως στη Κίνα και πιλοτικά ακόμα και σε πόλεις της Ευρώπης...!
Δείτε το χαρακτηριστικό video:
Κάπως έτσι βέβαια υπάρχει και ταυτόχρονη ώθηση των πολιτών της Νέας Υόρκης να υιοθετήσουν το...περπάτημα, όχι για το καλό της υγείας τους, αλλά για να δεχθούν μια άλλη καινοτομία που επίσης έρχεται....αυτή των «Γραμμικών πόλεων» ή «Πόλεων των 15 λεπτών», όπως αυτή στη Σαουδική Αραβία...!
Πότε θα έρθουν όλα αυτά στην Ελλάδα αναρωτιέστε; Να είστε σίγουροι...πλέον...πολύ σύντομα...! Ήδη από την επόμενη των εκλογών τα Μ.Μ.Ε αναφέρθηκαν στις έξυπνες πόλεις του μέλλοντος...
Δείτε το Video:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου