Έπειτα από όσα «ωραία και πρωτοποριακά» έχουμε θαυμάσει ήδη περί έμφυλων ταυτοτήτων στα σχολεία, ο υπουργός παιδείας κ. Γαβρόγλου, δε σταματά να μας εκπλήσσει. Τι και αν διαμαρτύρεται η πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων και ιστορικών για την πλήρη αλλοίωση των σχολικών βιβλίων της ιστορίας; Τι και αν το μάθημα των Θρησκευτικών υποβαθμίζεται σε θρησκειολογία, ο υπουργός με το παχύ μουστάκι-βουρτσάκι συνεχίζει ακάθεκτος τη διάλυση της εθνικής παιδείας.
Πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδια της κυβέρνησης των Συριζανέλ για την εκπαίδευση. Μεταξύ αυτών σχεδιάζεται και η υποχρεωτική εγγραφή των νηπίων τεσσάρων ετών σε προ-προνηπιακό τμήμα, νωρίτερα δηλαδή από το σύνηθες. Όπως επίσης προωθείται και η γενίκευση του θεσμού των ολοήμερων σχολείων.
Κατά αρχάς θέλω να εκφράσω την έντονη διαφωνία μου για τα τέσσερα χρόνια! Τα βρίσκω πολλά! Άκου λέει τεσσάρων χρονών! Στην ηλικία αυτή τα παιδιά έχουν αρχίσει ήδη να γαμπρίζουν και να βγάζουν τρίχες. Αντί αυτού προτείνω στον υπουργό μια «ριζοσπαστική» ιδέα, εφόσον όπως είναι γνωστό του αρέσουν πολύ οι σπαστικές ρίζες. Η πρόταση μου, λοιπόν, είναι, να στέλνει ειδικές επιτροπές παιδοσυλλεκτών στα μαιευτήρια και μόλις θα βγαίνει η λεχώνα για να πάει στο σπίτι, να την αρπάζουν και να την υποχρεώνουν να κάνει εγγραφή του βρέφους. Όταν το παιδί θα γίνεται έξι μηνών, θα τους το φέρνει η ίδια στο προ-προ-προ-προνήπιο, μαζί με ένα πακέτο πάνες! Πρέπει με απλά λόγια να μυηθούν στην λογική του Ηρώδη. Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές και με γερή βάση. Διότι το ζήτημα είναι, να μπαίνουν τα παιδιά από μικρά στο χυτήριο της νεοταξικής κατήχησης, όσο είναι ακόμα εύπλαστα. Αν βγάλουν δόντια είναι πλέον αργά. Πρέπει για αυτό να