Σελίδες

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ποιός περιμένεις να το κάνει αν όχι εσύ;

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Βίνικ από Γαλλία: Μου φέρονται με απάνθρωπο τρόπο, παραβιάζονται τα δικαιώματά μου

Ο Ρώσος πολίτης Αλεξάντερ Βίνικ, που εκδόθηκε στη Γαλλία από την Ελλάδα, κατηγόρησε τις γαλλικές αρχές για απάνθρωπη μεταχείριση και παραβίαση των δικαιωμάτων του.

Ο Αλεξάντερ Βίνικ, γνωστός και ως Mr Bitcoin, συνελήφθη στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2017 μετά από αίτημα των ΗΠΑ, κατηγορούμενος για «ξέπλυμα βρώμικου χρήματος» μέσω κρυπτονομισμάτων.

Η Γαλλία άσκησε επίσης κατηγορίες εναντίον του Βίνικ, ωστόσο ο δικηγόρος του ισχυρίστηκε ότι ήταν απλώς ένα τέχνασμα ώστε να τον εκδώσει στις ΗΠΑ.

Η Ρωσία έχει υποβάλει επίσης δική της αίτηση για έκδοση του Βίνικ στη χώρα για να προστατευθούν τα δικαιώματά του, είχε τονίσει η κ. Ζαχάροβα.

Ο Βίνικ αρνήθηκε ότι διέπραξε οποιαδήποτε εγκληματική, ενώ σημειώνεται πως στις 23 Ιανουαρίου εκδόθηκε στη Γαλλία.

«Δεν έχω πάει ποτέ στη Γαλλία ή στις ΗΠΑ, δεν μιλώ γαλλικά, δεν θα μπορούσα να διαπράξω έγκλημα ή πλημμέλημα στο γαλλικό έδαφος» σημείωσε ο
«Mr. Bitcoin» και συνέχισε: «από τις 25 Ιουνίου 2017, είμαι φυλακισμένος στην Ελλάδα χωρίς πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Δεν θα μπορούσα να διαπράξω εγκλήματα μέσω του Διαδικτύου», ανέφερε ο Βίνικ σε επίσημη δήλωση, που εστάλη στους ανακριτές του δικαστηρίου, ενώ ένα αντίγραφο της δήλωσης έχει λάβει και το Sputnik.

Όπως ισχυρίζεται ο Βίνικ, εξακολουθεί να μην γνωρίζει τις κατηγορίες που ασκούνται εναντίον του και δεν έχει πρόσβαση στο φάκελο της υπόθεσής του.

«Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζομαι είναι απάνθρωπος, εξευτελιστικός και βασανιστικός, συνεχίζω να επιμένω για τα δικαιώματά μου, καθώς δεν τα έχω απαρνηθεί ποτέ. Η μεταχείριση που λαμβάνω, η συνεχιζόμενη άρνηση να ασκήσω τα δικαιώματά μου, καθώς και η παρεμπόδιση της επικοινωνίας μου με τους δικηγόρους μου, αποτελούν μια οργανωμένη στρατηγική πίεσης με στόχο να εγκαταλείψω τα δικαιώματά μου», επεσήμανε ο «Mr. Bitcoin».

Τέλος, ο Βίνικ δήλωσε ότι διατηρεί το δικαίωμα να απαντά σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, αφού πρώτα ενημερωθεί σωστά για τη διαδικασία, την υπόθεση, τα έγγραφα, τα δικαιώματά του και όταν θα είναι έτοιμος αφού συμβουλευθεί τους δικηγόρους του.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΙΣ ΘΕΑΤΗΣ, ΓΙΝΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ