Το Radio Manchester του BBC μοιράστηκε το βίντεο στη σελίδα Facebook του οργανισμού το Σεπτέμβριο κάνοντάς το viral. Το βίντεο δείχνει 6χρονα να γράφουν γράμματα από έναν ανδρικό χαρακτήρα σε έναν άλλο ανδρικό χαρακτήρα, παρακαλώντας τον να τον παντρευτεί.
Με τη συμμετοχή μαθητών από το δημοτικό σχολείο Bewsey Lodge – που βρίσκεται στο Warrington, στην περιοχή Cheshire της Αγγλίας – το βίντεο δείχνει ότι τα παιδιά γράφουν ένα σημείωμα από τον “Πρίγκιπα Χένρι” στον υπηρέτη του “Thomas”.
Η καθηγήτρια των
μαθητών, η Sarah Hopson, είπε στο BBC τι συμβαίνει στο βίντεο – το οποίο έχει ήδη προβληθεί πάνω από 180.000 φορές.
“Αυτή η τάξη 6χρονων μαθαίνει για το γάμο ομοφυλόφιλων. Σε αυτό το παραμύθι, ο πρίγκιπας θέλει να παντρευτεί τον [αρσενικό] υπηρέτη του. Και τα παιδιά γράφουν ένα ερωτικό γράμμα”, δήλωσε η Hopson.
Σημείωσε ότι πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τα παιδιά να μάθουν για το γάμο των ομοφυλόφιλων σε τόσο μικρή ηλικία επειδή τα ίδια παιδιά θα “βγουν σε αυτόν τον κόσμο και θα βρουν αυτή την διαφορετικότητα γύρω τους και θα το ανακαλύψουν και σε νεαρή ηλικία.”
“Όσα περισσότερα τα παιδιά μπορούν να αποδεχθούν σε αυτή την ηλικία, δεν πρόκειται να τα αντιμετωπίσετε περαιτέρω, επειδή τα παιδιά θα τα αποδεχθούν τώρα και θα αποδεχτούν αυτή την διαφορετικότητα γύρω τους”, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Δημοτικού Σχολείου Bewsey Lodge, το σχολείο διδάσκει το “PSHE“, το οποίο σημαίνει “Προσωπική, Κοινωνική και Εκπαίδευση Υγείας”. Κάτω από την ομπρέλα του PSHE, συζητούνται θέματα όπως η τρανσεξουαλικότητα, η σεξουαλικότητα και οι σχέσεις. Το PSHE διδάσκεται από την ηλικία των βρεφών μέχρι 6 ετών. Επιπλέον, το σχολείο έχει στολές «μη συγκεκριμένου φύλου».
Τον Ιούνιο, το σχολείο έλαβε ένα βραβείο και έγινε το πρώτο σχολείο στην περιοχή που κέρδισε βραβείο LGBT +.
Σύμφωνα με την Warrington Guardian, το σχολείο έλαβε το χρυσό βραβείο καλύτερης πρακτικής “Εκπαιδεύστε και Γιορτάστε”.
Το βραβείο ήταν για την αντιμετώπιση του “ομοφοβικού, διφοβικού και τρανσφοβικού εκφοβισμού στα σχολεία”, σύμφωνα με την εφημερίδα.
Off the Record
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου